Gå til innhold

Å tisse i buskene


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Jøss, la du og merke til det?

De gadd vel ikke å gå ned trappa til toalettet da. Det er nemlig blitt nøkkel på handikaptoalettet på Grünerhagen så ingen andre får låne den.

Ja, men det var satt opp doer..

Og jeg så det i går også....:-o

Dorthe du er fornuftig, du lar vel ikke gjøre sånn? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    63

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    23

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Både da jeg så tråden, og mens jeg har lest en del i den, så ser jeg bare "buksene" i stedet for "buskene", at nå begynner det å bli så snålt at jeg tror jeg gir meg for i dag :P

Men jeg er enig med deg. Ingen skal tisse midt på åpen plass, hvor folk har picnic. Men at man kan ta med ungen et godt stykke unna, og la han/hun tisse bak en busk, det synes jeg er greit. Selvsagt ikke om det er et toalett uten kø rett i nærheten, da..

Det ser virkelig ut som buksene;-) Det så jeg med engang jeg hadde postet.

Kult at du er enig..De fleste her ser jo ut til å synes det er en uting da, heldigvis.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Må innrømme at jeg har flirt litt når jeg har lest denne tråden ;-)

Men til det du skriver i hovedinnlegget er jeg enig!

Guttungen her er opplært til og ta hensyn, vi finner jo nærmeste toalett, og i kriser finner man en skjermet plass.

Men nå har jeg en blæresykdom da, så guttungen er nok mye sjeldnere på do han enn hva jeg er, men jeg lover at jeg oppfører meg fint og løper til nærmeste toalett.

Jeg har som oftes peiling på hvor alle er uansett :o)

:-) De fleste er silkkert helt fornuftige når det kommer til utendørspissing, heldigvis...Men enkelte av kjerringene her opppe er det virkelig ikke..Det er helt forbausende..

Men oj..Å ha en blæresykdom må jo selvsagt være kjipt uansett..Mn kanskje særlig på disse tider? Når det er så varmt og godt om nå blir det jo nestn umulig å ikke falle for fristelsen til å kjøpe brus og juice og alt mulig drikkenes i nett sett...Du få¨r ha god bedring! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Jeg skulle likt og hørt pipa om det var jeg som insisterte på å sette meg og pisse midt i matoppakningen til småungene deres..;-)"

Kunne vært artig å prøve ut:-)

;-) Tja, det kunne jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

:-) De fleste er silkkert helt fornuftige når det kommer til utendørspissing, heldigvis...Men enkelte av kjerringene her opppe er det virkelig ikke..Det er helt forbausende..

Men oj..Å ha en blæresykdom må jo selvsagt være kjipt uansett..Mn kanskje særlig på disse tider? Når det er så varmt og godt om nå blir det jo nestn umulig å ikke falle for fristelsen til å kjøpe brus og juice og alt mulig drikkenes i nett sett...Du få¨r ha god bedring! :-)

Takk takk :o) Men nå har jeg tatt en operasjon som gjør at i sommer blir det brus og juice på meg også, og jeg kan faktisk nyte sommeren, ikke bare løpe til nærmeste do! *smiler stort og bredt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offerollen? Hva skal jeg svare på sånt da?;-)

Jeg klarer ikke å ta det heeelt seriøs at det jeg som er usympatisk og hensynsløs fordi andre lar ungene sin mige ned parken.

Du har spesifikt nevnt et annet sted i tråden at du mener at blant annet jeg har svart deg på en uanstendig måte i denne tråden. Jeg er ikke i stand til å se at jeg har beskyldt deg for noe av det du nevner, og er overrasket over at du ikke har tålt min noe fleipete omgang med ting du har sagt.

Jeg har for øvrig presisert at jeg kun anser det som akseptabelt at svært små barn får lov til å tisse ute blant folk, og da kun i de tilfellene hvor dette er nødvendig fordi barnet ikke kan vente den tiden det vil ta å komme til et offentlig toalett. Jeg har aldri sett slike tilstander som de du beskriver (en voldsom mengde unger som tisser midt blant folk som er på picnic?), og siden du i tillegg påsto at heller ikke hunder tisset i parkene der du bodde, så stiller jeg meg undrende til hvorvidt beskrivelsen din ikke er noe overdrevet. Men jeg ser at også Dorthe mener det var ekstremt i helgen der dere var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Takk takk :o) Men nå har jeg tatt en operasjon som gjør at i sommer blir det brus og juice på meg også, og jeg kan faktisk nyte sommeren, ikke bare løpe til nærmeste do! *smiler stort og bredt*

Så bra! Da får du bare nyte sommeren som bare det! :-)

(Så lenge den varer for denne gangen..Jeg hører stygge ryter om at det skal bli kaldt i morgen:-I)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Så bra! Da får du bare nyte sommeren som bare det! :-)

(Så lenge den varer for denne gangen..Jeg hører stygge ryter om at det skal bli kaldt i morgen:-I)

Har hørt rykter jeg også, så man må nyte dagene nå mens man kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du har spesifikt nevnt et annet sted i tråden at du mener at blant annet jeg har svart deg på en uanstendig måte i denne tråden. Jeg er ikke i stand til å se at jeg har beskyldt deg for noe av det du nevner, og er overrasket over at du ikke har tålt min noe fleipete omgang med ting du har sagt.

Jeg har for øvrig presisert at jeg kun anser det som akseptabelt at svært små barn får lov til å tisse ute blant folk, og da kun i de tilfellene hvor dette er nødvendig fordi barnet ikke kan vente den tiden det vil ta å komme til et offentlig toalett. Jeg har aldri sett slike tilstander som de du beskriver (en voldsom mengde unger som tisser midt blant folk som er på picnic?), og siden du i tillegg påsto at heller ikke hunder tisset i parkene der du bodde, så stiller jeg meg undrende til hvorvidt beskrivelsen din ikke er noe overdrevet. Men jeg ser at også Dorthe mener det var ekstremt i helgen der dere var.

Jeg syntes du svarte teit bi hele tråden ja, i motsettning til f.eks tonie etc og i motsetnng til de 90% som tross alt mente at pissing i sentrumsparkene bør unngåes.

DU på den annen side var lynsnar til å mer enn antyde at man var finslig, barnefiendlig og hensynsløs om man ikke synes det var i sin skjønneste orden at unger fyrte løs der det passet dem (og mødrene deres)

I tillegg bagatelliserte du det med å trekke frem all mulig annen forsøpling av parkene, og det der er aldri holdbart som argument. det blir som å si at det er helt greit å daske kjerringa litt når naboen tross alt brekker både armer og bein på sin.

Ikke nok med det, du kommer trekkende med den med at bare jeg hadde hatt egne unger så hadde jeg nok synes ting var HELT annerledes. Det er det dummeste jeg hører. Så klart en kan mene noe om unger/småbarnsoreldre og deres oppførsel selv om en ikke har noen sjøl! Unger er da stadig rundt, og en må faktisk ha lov til å mene at de innimellom kan gjøre ting som er til sjenanse, særlig når problemet er så til de grader løsbart.

Jeg er faktisk 150% sikker på at jeg ikke hadde forandra mening på temaet pissing i sentrumsparkene om jeg så fikk søtten unger, om de da ikke lobotomerte meg i samme slengen da, så klart.

Så ja, jeg synes ikke bare du svarte teit, jeg synes i tillegg du svarte usympatisk og kjerringaktig, SÆRLIG fordi du prøver å svare "morsomt" på noe der det skinner helt tydelig igennom hva du egentlig mener. Dastår det lanmgt mere respekt av å si det rett ut og ike gjemme seg bak billige hersketeknikker, mener nå hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men uenig i at det er Krise om en unge tisser i en busk i utmarka eller langs veien når man skal til hytta. Eller andre steder hvor tissingen ikke er til sjenanse når man tisser eller etterpå."

Så langt jeg har klart å lese av denne tråden, så er alle her enige i at det er OK....?

Ja, og jeg har heller ikke klart å se noen som mener at det er ok å tisse i offentlige parker heller, så det er rart at det kan krangles så mye om noe vi alle er helt enige i ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Har hørt rykter jeg også, så man må nyte dagene nå mens man kan!

Jupp vi skal grille! :-)

Jeg skal lage: Devileggs og baconsnurrede blåskjell til forrett, også skal jeg lage den gode grønne salaten min, hjemmelaget potetsalat, og grillspidd med diverse godt på.

Det blir fint (En venn av meg har bursdag)

Så får vi se om det er mange skvettende unger oppi picnicpleddet i dag også da..;-P Da truer jeg med grillklypa! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jupp vi skal grille! :-)

Jeg skal lage: Devileggs og baconsnurrede blåskjell til forrett, også skal jeg lage den gode grønne salaten min, hjemmelaget potetsalat, og grillspidd med diverse godt på.

Det blir fint (En venn av meg har bursdag)

Så får vi se om det er mange skvettende unger oppi picnicpleddet i dag også da..;-P Da truer jeg med grillklypa! ;-)

Du får hytte litt etter mødrene ;-)

Kan ikke jeg få komme på grillbesøk hos deg en gang, den menyen hørtes bare nyyydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du får hytte litt etter mødrene ;-)

Kan ikke jeg få komme på grillbesøk hos deg en gang, den menyen hørtes bare nyyydelig ut!

Takk! :-) Håper det blir suksess.

Klart det, tenk det hadde vært noe..Dolgrilling på Kuba..Det kunne sikkert blitt både gøy og interessant! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en VOKSEN MANN som gjorde det!!! Snakk om hakaslepp!!

Han og flere andre hadde vært på fest hos oss, og utpå natta har gjestene ringt etter taxi. På den korte veien ned vår oppkjørsel til taxien som står og venter, bestemmer denne fyren seg for at han må PISSE, og det gjør han da på VÅRE bukser!!! *grrr*

Huset var jo bare få meter unna, og han kunne da vel for søren ha gått på do før han gikk ut!!

Han var litt børst, men ikke mer enn at man kan forvente såpass....

"og det gjør han da på VÅRE bukser!!! *grrr*"

Forstår godt at dere da ble irritert....

Hadde det derimot vært på deres BUSKER så hadde det vel ikke vært like ille...?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i følge enkelte dolere..;-)Der edler moderskapet moderen og man blir i grunn født på ny selv som en bedre og mere fornuftig person et par dager etterpå. Gjerne med helt ny personlighet og nye holdninger..;-)

Sprøtt i grunn, de fleste JEG kjenner med barn er stort sett samme menneskene, nå med mere ansvar.

he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Laguna: Du er en mester i få lange tråder. All honnør - og det er selvsagt fordi du har så finurlige problemstillinger.

Jeg er enig med deg, men små barn bak et tre eller en busk må tillates (synes jeg) dersom der ikke er alternativer. Men bare da - og det må være godt utenfor der andre ferdes.

(Og jeg var også blant de som leste "tisse i buksene".)

:o)

Men på Grunerløkka er det mange kafeer.

Det jeg alltid har gjort i slike tilfeller er å storme inn på nærmeste kafe/pub/restaurant for å spørre om å låne toalettet.

Så legger jeg igjen litt

småpenger i disken som takk for lånet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du svarte teit bi hele tråden ja, i motsettning til f.eks tonie etc og i motsetnng til de 90% som tross alt mente at pissing i sentrumsparkene bør unngåes.

DU på den annen side var lynsnar til å mer enn antyde at man var finslig, barnefiendlig og hensynsløs om man ikke synes det var i sin skjønneste orden at unger fyrte løs der det passet dem (og mødrene deres)

I tillegg bagatelliserte du det med å trekke frem all mulig annen forsøpling av parkene, og det der er aldri holdbart som argument. det blir som å si at det er helt greit å daske kjerringa litt når naboen tross alt brekker både armer og bein på sin.

Ikke nok med det, du kommer trekkende med den med at bare jeg hadde hatt egne unger så hadde jeg nok synes ting var HELT annerledes. Det er det dummeste jeg hører. Så klart en kan mene noe om unger/småbarnsoreldre og deres oppførsel selv om en ikke har noen sjøl! Unger er da stadig rundt, og en må faktisk ha lov til å mene at de innimellom kan gjøre ting som er til sjenanse, særlig når problemet er så til de grader løsbart.

Jeg er faktisk 150% sikker på at jeg ikke hadde forandra mening på temaet pissing i sentrumsparkene om jeg så fikk søtten unger, om de da ikke lobotomerte meg i samme slengen da, så klart.

Så ja, jeg synes ikke bare du svarte teit, jeg synes i tillegg du svarte usympatisk og kjerringaktig, SÆRLIG fordi du prøver å svare "morsomt" på noe der det skinner helt tydelig igennom hva du egentlig mener. Dastår det lanmgt mere respekt av å si det rett ut og ike gjemme seg bak billige hersketeknikker, mener nå hvertfall jeg.

Jaja, så feil kan man altså ta. Men da vet jeg det til en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på Grunerløkka er det mange kafeer.

Det jeg alltid har gjort i slike tilfeller er å storme inn på nærmeste kafe/pub/restaurant for å spørre om å låne toalettet.

Så legger jeg igjen litt

småpenger i disken som takk for lånet.

"Men på Grunerløkka er det mange kafeer."

Ja, det er det jeg kaller alternativer. Og da lar man ikke barn bruke buskene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jaja, så feil kan man altså ta. Men da vet jeg det til en annen gang.

Da vet du hva da til en annen gang? At jeg er teit? At jeg synes du svarer som en kjerring i denn tråden? Det HADDE faktisk vært helt i orden hvis du klarte å si hva du egentlig mener..I stedet for å sitte å jajae og vitse om at jeg nok hadde tenkt annerledes om jeg hadde egne unger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Takk! :-) Håper det blir suksess.

Klart det, tenk det hadde vært noe..Dolgrilling på Kuba..Det kunne sikkert blitt både gøy og interessant! ;-)

Det kunne blitt moro det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...