Gå til innhold

Å tisse i buskene


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Er DET noe problem da? -at en unge tisser i havet også? jøjje meg.

Forskjell på å tisse ute i havet og å tisse i vannkanten.

Og forskjell på det som "bare skjer" og det som det oppfordres til kraftig fra late foreldre som ikke gidder å løpe med ungen bort til en do (evt en busk).

Jeg har vært på strender der kman sterkt mistenker at det mest poplære barneområdet har unormalt varmt vann! ;-) Drøssevis med småttiser i vannet gjør at man skjønner hvorfor tenåringene bader fra klippene litt lenger borte! ;-)

Men selv om alle mødre med småunger der vet at det sikkert tisses en god del ute i vannet, så er det da ekstremt om en mor gauler ut til et tissetrengt barn med spade og bøtte og sandslott at det er bare å tisse i vei på stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    63

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    23

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Tror ikke noe på slike historier at mødre står og heier frem unger som strør rundt i parkene.

Nei da skulle du jaggu vært her under Grunerdagene..Og imellom og for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Så vidt jeg ser i tråden her er samtlige av oss uten unger, pluss et par til, enige med laguna, mens alle dere med unger går i forsvar. Naturligvis fordi dere føler dere truffet.

Urin er noe de færreste av oss vil ha rundt oss når vi nyter sola i en park, og den eneste tissende ungen vi vil se er Sinnataggen.

Hm, jeg har barn selv jeg.

Men har nå uttrykt at jeg var enig med laguna. Men gutten får så klart tisse ute når vi er på skogstur da.

Er vi i sentrum/byen bruker vi så klart toaletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er SÅ glad over fjortissen som ikke orker å tisse i skogen engang - - de nykkene må hun sikkert ha fra faren....hehe

he-he...

Kanskje hun er redd for huggormen...?

Faktisk ikke rent få som har opplevd et "uheldig" møte med huggormen på den måten....

En annen "morsom" historie var hun (voksen person) som var på skitur og måtte tisse. Hun gikk litt utenfor løypa i ulendt terreng. Det var enkelt fordi det var skareføre.

Trakk buksa nedenfor knærne og huket seg ned. Desverre var det en liten helling, og bevegelsen fikk skiene til å gli - og farten økte i takt med økende helling.

Til slutt tok hun valget om å sette seg ned - for å bremse opp - på skareføre - med buksa nedenfor knærne......

Legen syntes det var mer morsomt enn hva hun gjorde - og det tok en stund før det var "enkelt" å sette seg på doringen eller kose seg med litt "vanlig" sex.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, og det rystende med den historien der er jo nettopp morens oppførsel.

Ja, og det er nettopp mødres/foreldres oppførsel som er hovedtema i denne tråden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønn tulipan

Etter å ha lest deler av tråden her, høres du rimelig selvsentrert ut, med liten forståelse for hvordan det er å ha barn og å være barn.

Klart om man har en unge som har sluttet med bleie, så tar man ikke den på igjen. Og klart man lar barna tisse bak en busk om det er krise. Skulle bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir faktisk litt pokker i hvordan dere løser dette..Jeg vil bare ikke ha noe av at noen som helst skal ødelegge kosen for ALLE ANDRE med å oppfordre til griseri. Da får en holde seg i egen hage da, til ungen år mere blærekontroll.

Jeg vil gjerne at alle voksne med manglende søppelkontroll holder seg unna både Oslos parker og strender, og særlig at de ikke reiser utenfor byen og forsøpler vår badepark.

Kan du hjelpe meg med å prøve å få dette gjennomført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, og det er nettopp mødres/foreldres oppførsel som er hovedtema i denne tråden! :-)

Jupp. Som jeg skrev i mitt første innlegg her:

Småbarnsmødre er roten til alt ondt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Som jeg skrev i mitt første innlegg her:

Småbarnsmødre er roten til alt ondt. :)

Det er alltid mors skyld.

Var det ikke det Freud hevdet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he...

Kanskje hun er redd for huggormen...?

Faktisk ikke rent få som har opplevd et "uheldig" møte med huggormen på den måten....

En annen "morsom" historie var hun (voksen person) som var på skitur og måtte tisse. Hun gikk litt utenfor løypa i ulendt terreng. Det var enkelt fordi det var skareføre.

Trakk buksa nedenfor knærne og huket seg ned. Desverre var det en liten helling, og bevegelsen fikk skiene til å gli - og farten økte i takt med økende helling.

Til slutt tok hun valget om å sette seg ned - for å bremse opp - på skareføre - med buksa nedenfor knærne......

Legen syntes det var mer morsomt enn hva hun gjorde - og det tok en stund før det var "enkelt" å sette seg på doringen eller kose seg med litt "vanlig" sex.....:-)

Den historien der så jeg i en film! :-) veldig morsomt! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Joda, jeg kan ha forståelse for akutt krise, men da gjemmer man seg jo, man står ikke og smiler og ler og lar det strømme fritt der det lå ett pledd for et minutt sidn og det kommer til å komme et nytt i det neste! ;-)

Enig! Det er en uting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår (i motsetning til noen andre her kan det se ut som...) hva du kritiserer her, og er HELT enig med deg.

Å LÆRE og OPPFORDRE ungene til å pisse midt i parken er en UTING.

At uhell kan skje, og at man så gjør det beste ut av det (finne den minst uheldige plassen der man befinner seg), er noe helt annet - hvilket du også har presisert i flere innlegg, uten at det egentlig burde vært nødvendig, siden hovedinnlegget ditt er mer enn klart nok for de som ønsker å forstå hva du sier:-)

Ja, det var helt enkelt å skjønne hva laguna mente her, og de aller fleste vil vel være enig i at den slags direkte oppfordring til tissing både her og der er en uting.

Men etterhvert har det jo kommet en del ting _i tillegg_, da, om at man må sette på igjen barna bleie etter at de har sluttet, alternativt holde seg unna parker etc til det er absolutt ingen fare lenger for "krisesituasjoner"! ;-)

Og DET er jo noe annet og ganske mye mer enn det tråden egentlig handler om! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det må prøves. Spørs om stakkaren klarer å "prestere" de første gangene, men kanskje med litt øvelse? :-)

Man må være litt ekstra påpasselig når man skal ta seg en slurk av vannflaska man har i veska da, for flaska med det gule innholdet må jo nesten også oppi der til man kommer til et sted den kan tømmes uten fare for å støte noen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig et problem som ikke angår almennheten..Folk får jo jaggu stort sett trent bikkjer og katter til å bruke anvist plassl, jeg skulle tro det ikke var SÅ mye verre å få sneipen stuerein?

Egentlig blåser jeg litt i hvordan det løses bare man ser at det hvertfall FORSØKES å løses. Og de5t gjør det ikke. Folk sitter og smiler og synes tydeligvis det er helt HERLIG og søtt at poden allerede har lært seg å forslumme parken. Æsj.

Her har du et av småtrollene:

http://www.stickergirl.com/images/BBMAIN.jpg

Er han ikke søøøt? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Så vidt jeg ser i tråden her er samtlige av oss uten unger, pluss et par til, enige med laguna, mens alle dere med unger går i forsvar. Naturligvis fordi dere føler dere truffet.

Urin er noe de færreste av oss vil ha rundt oss når vi nyter sola i en park, og den eneste tissende ungen vi vil se er Sinnataggen.

Jeg er på ingen måter tilhenger av parktissing - men er likevel den lykkelige eieren av en bleiefri tre-åring som er utrolig glad i å drikke uhemmet....

Dermed hender det innimellom man må ty til nødløsninger, og jeg må innrømme at jeg foretrekker foreldre som sniker ungene inn i en busk, fremfor å dra med seg enten naken, eller tissevått barn på offentlig kommunikasjon (f.eks).

Og jada, jeg forsøker å begrense inntaket av væske - men i disse dager er ikke det så lett, og egentlig ikke særlig sunt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt enkelt å skjønne hva laguna mente her, og de aller fleste vil vel være enig i at den slags direkte oppfordring til tissing både her og der er en uting.

Men etterhvert har det jo kommet en del ting _i tillegg_, da, om at man må sette på igjen barna bleie etter at de har sluttet, alternativt holde seg unna parker etc til det er absolutt ingen fare lenger for "krisesituasjoner"! ;-)

Og DET er jo noe annet og ganske mye mer enn det tråden egentlig handler om! ;-)

Hun skrev vel aldri at "..man må sette på igjen barna bleie etter at de har sluttet..," - men kom med det som et forslag.

Jeg synes det er litt vel mange mødre her som forsvarer sine potensielle "ugjerninger og dårlige barneoppdragelse" med nebb og klør....fremfor å vise litt forståelse for det som laguna påpeker, og som HELT KLART er en uting.

Mødre er som mødre værst....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...