Gå til innhold

Å tisse i buskene


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Er DET noe problem da? -at en unge tisser i havet også? jøjje meg.

Å tisse i havet er greit. Men det forutsetter i denne historien at kjærringa hadde dratt på ungen en redningsvest og sent ham 50 meter utover.

Man tisser ikke i vannkanten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    63

  • flisa

    25

  • ShitDiddelyDo

    23

  • morsan

    20

Mest aktive i denne tråden

I en hage? Hadde jeg bodd der hadde jeg brukt høytrykksspyleren på deg.

Hva skulle jeg har gjort da? Full av nerver....det var jo ikke doer noen steder. Jeg fatter egentlig ikke at de kan legge et sånt løp midt i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Så vidt jeg ser i tråden her er samtlige av oss uten unger, pluss et par til, enige med laguna, mens alle dere med unger går i forsvar. Naturligvis fordi dere føler dere truffet.

Urin er noe de færreste av oss vil ha rundt oss når vi nyter sola i en park, og den eneste tissende ungen vi vil se er Sinnataggen.

Jeg har da ikke gått i forsvar.

Jeg sier jo at jeg er enig jeg.

MEN, altså finnes det unntak. Jeg enig med noen som sier her at er det krise, så er det krise.

Man lar ikke en unge tisse i buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint å tisse på ekle doer, så lenge man har sterke lårmuskler. Det gjelder bare å ikke komme i kontakt med toalettsetet. Se på det som en treningsøkt. Ekstremsport blir det først når man setter seg ned.

Mine unger kaster opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Fordi vi med unger - helt sikkert har vært NØDT til å ty til en busk en gang pr. unge omtrent - ikke noe vi vanligvis gjør - men vi vet hvor ille det er med store uskyldsblå øyne fra en liten unge som ikke klarer å holde seg, som er helt fortvilet, og er for stor for bleier og tisse i buksa - og det er bare mamma eller pappa som kan redde en fra den sikre død.

Men det er jo heller ikke det det er snakk om her. Her er det snakk om parkhistorier hvor foreldra lar ungene tisse helt uhemmet, i en offentlig park. Det er ikke snakk om en skog eller et eller annet sted i utkantsnorge langs veien, der har vi alle tisset, men i offentlige parker, og i lagunas setting vil jeg tro det dreier seg om hovedstaden.

Og i parkene i Oslo er det til og med satt opp dasser. Altså skal det ikke være nødvendig å tisse i parkens busk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hmmm... såvidt jeg kjenner til så har jeg fortsatt ingen unger...

Oki, da bommet jeg litt der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å tisse i havet er greit. Men det forutsetter i denne historien at kjærringa hadde dratt på ungen en redningsvest og sent ham 50 meter utover.

Man tisser ikke i vannkanten!

Helt enig,- det er noe annet lenger ut enn i vannkanten. Og - når det gjelder små unger, så tror jeg at de som får beskjed om at det er helt greit å gjøre det på stranden, de kobler nok ikke så lett at det IKKE er OK i bassenget...

Mine unger har blitt sendt på do så lenge det finnes i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Går dere aldri ut da, eller pisser hele familin hvor som helst og midt i sentrum? Lekkert!

Vi holder oss til vi finner en ok do, selvsagt. Vi virrer jo aldri rundt i Oslo heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at dere skal anstrenge dere mere for å få ungene ders til å slutte å mige i parken,og slett ikke oppmuntre til det. Det synes jeg er et rimelig ønske, og hvilke virkemidler som benyttes er meg litt uinterssant.

Nesten alle her er enige om at det kun unntaksvis skal tisses i parkene. Nå begynner jeg å få litt inntrykk av at du vil ha ungene bort fra parkene i det store og hele. Det hadde sikkert vært en bra løsning på dette store problemet. Parkene i de indre bydeler forbeholdes de "unge" barnløse så de kan bedrive ølling, grilling og dyrke seg selv og leve sine rike liv i fred for forstyrrende elementer på under 1,50. Yess! ;-)

Det handler vel i bunn og grunn bare om å ta litt hensyn til hverandre? Mulig at det har blitt verre etter at lattemødrene inntok løkka, men jeg så ikke mange som oppfordret tl parktissing da jeg bodde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har da ikke gått i forsvar.

Jeg sier jo at jeg er enig jeg.

MEN, altså finnes det unntak. Jeg enig med noen som sier her at er det krise, så er det krise.

Man lar ikke en unge tisse i buksa.

Du var et av unntakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Å tisse i havet er greit. Men det forutsetter i denne historien at kjærringa hadde dratt på ungen en redningsvest og sent ham 50 meter utover.

Man tisser ikke i vannkanten!

Noe sier meg at alle vi med barn er kjerringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at dere skal anstrenge dere mere for å få ungene ders til å slutte å mige i parken,og slett ikke oppmuntre til det. Det synes jeg er et rimelig ønske, og hvilke virkemidler som benyttes er meg litt uinterssant.

Da syns vi du skal slutte å gå i parken til du har fått unger selv......:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg ser i tråden her er samtlige av oss uten unger, pluss et par til, enige med laguna, mens alle dere med unger går i forsvar. Naturligvis fordi dere føler dere truffet.

Urin er noe de færreste av oss vil ha rundt oss når vi nyter sola i en park, og den eneste tissende ungen vi vil se er Sinnataggen.

Sinnataggen er ikke en tissende unge!

Kanskje du blander han sammen med Manneken Pis i Brussel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo heller ikke det det er snakk om her. Her er det snakk om parkhistorier hvor foreldra lar ungene tisse helt uhemmet, i en offentlig park. Det er ikke snakk om en skog eller et eller annet sted i utkantsnorge langs veien, der har vi alle tisset, men i offentlige parker, og i lagunas setting vil jeg tro det dreier seg om hovedstaden.

Og i parkene i Oslo er det til og med satt opp dasser. Altså skal det ikke være nødvendig å tisse i parkens busk.

Tror ikke noe på slike historier at mødre står og heier frem unger som strør rundt i parkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Helt enig,- det er noe annet lenger ut enn i vannkanten. Og - når det gjelder små unger, så tror jeg at de som får beskjed om at det er helt greit å gjøre det på stranden, de kobler nok ikke så lett at det IKKE er OK i bassenget...

Mine unger har blitt sendt på do så lenge det finnes i nærheten.

Jupp, og det rystende med den historien der er jo nettopp morens oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sinnataggen er ikke en tissende unge!

Kanskje du blander han sammen med Manneken Pis i Brussel?

Nja, han tisser kanskje ikke? Nei, det har du vel rett i. Han er bare pissed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen ved det er at de da ikke behøver å gå på do like ofte....

:-)

Ja, jeg er SÅ glad over fjortissen som ikke orker å tisse i skogen engang - - de nykkene må hun sikkert ha fra faren....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Nesten alle her er enige om at det kun unntaksvis skal tisses i parkene. Nå begynner jeg å få litt inntrykk av at du vil ha ungene bort fra parkene i det store og hele. Det hadde sikkert vært en bra løsning på dette store problemet. Parkene i de indre bydeler forbeholdes de "unge" barnløse så de kan bedrive ølling, grilling og dyrke seg selv og leve sine rike liv i fred for forstyrrende elementer på under 1,50. Yess! ;-)

Det handler vel i bunn og grunn bare om å ta litt hensyn til hverandre? Mulig at det har blitt verre etter at lattemødrene inntok løkka, men jeg så ikke mange som oppfordret tl parktissing da jeg bodde der.

Det er mange nå. Og sånn for nte gang..Jeg skjønner at krise er krise og i noentillfelle er det ikke til å unngå å måtte tisse utendørs.

Men..Det er mange MIL mellom en mor som skynder seg avsides med en liten treng krabat og som eventuelt kommer med en liten beklagelse til desom måtte itte i nærheten om at ting kan skje fort etc.. Og foreldre som sier bare tiss der du..og ja se det var flink gutt og sånn..Og på ikke minst de som HELLDER lar ungen pisse full parken enn å bruke en tilvist do fordi de finner offentlige toaletter under standard!

Visst skal parkene deles og visst skal folk vise hensyn. det er jo akkrat det jeg etterlyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...