red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Uenighet sliter menneskene i stykker. Enighet er kjærlighet. jeg er uenig 0 Siter
citygirl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er en date. Uhm..en deal, mener jeg :-) "........................................." *gleder seg* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 svinepølser, svinekoteletter, satyayspyd med svin. Og durabelige bøtter med kald pils, lett amerikansk underholdningspop og noen lettkledde blondiner som danser rundt om. Domkirkeplassen kl 23.00 Skal vi ta med noen muhammad-tegninger også? Jeg har noen selvlagde liggende, som er for ekstreme for aviser og densklags :-) "............................................." 0 Siter
red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 "Tenk på barna i afrika, så klarer du sikkert presse ned noen biter" Joda. Må jeg, så klarer jeg sikkert å presse ned noen biter av underarmen din også. Men jeg må ikke, så da slipper jeg :-) "............................................." du er sååå kynisk ! 0 Siter
citygirl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 svinepølser, svinekoteletter, satyayspyd med svin. Og durabelige bøtter med kald pils, lett amerikansk underholdningspop og noen lettkledde blondiner som danser rundt om. Domkirkeplassen kl 23.00 *melder seg som dansende blondine* Er festen flyttet fra stortinget til domkirkeplassen? 0 Siter
red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 *gleder seg* Du får være litt gentleman og fortelle at grillfesten err.. protesten er flyttet, dah! domkirkeplassen. 0 Siter
red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 *melder seg som dansende blondine* Er festen flyttet fra stortinget til domkirkeplassen? jepp. Kommer garantert i media 0 Siter
red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skal vi ta med noen muhammad-tegninger også? Jeg har noen selvlagde liggende, som er for ekstreme for aviser og densklags :-) "............................................." jaaah! Men vi må brenne noen bibler også, så vi ikke fremstår så rasistiske. Så mens raseriet stilner forteller vi om dualisme-ismen. 0 Siter
citygirl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Skal vi ta med noen muhammad-tegninger også? Jeg har noen selvlagde liggende, som er for ekstreme for aviser og densklags :-) "............................................." Du kunne jo kle deg ut som gris? Siden jeg stiller i bikini? *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 *Håper det er svinekoteletter* *melder seg på* flott ) Jeg liker best indrefilet av svin jeg da ;o) 0 Siter
citygirl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 flott ) Jeg liker best indrefilet av svin jeg da ;o) Men helstekt smågris er heller ikke å forakte:-) *sulten gnager* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Men helstekt smågris er heller ikke å forakte:-) *sulten gnager* Nå ble jeg sulten ) 0 Siter
red Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Men helstekt smågris er heller ikke å forakte:-) *sulten gnager* Hva med en smågris som vil ha lammelår ? uhm. nei. Bli sakelig nå, red. Ta pillen sin, sånn ja. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 vet noen av dere om han voldtektsdømte afghanern sultestreiket? og var en av de sos rasisme "våket" over? vært spennende å vite hvor mange av de som har kriminelle rulleblad , så vi vår vite mer om disse flyktningene. 0 Siter
citygirl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hva med en smågris som vil ha lammelår ? uhm. nei. Bli sakelig nå, red. Ta pillen sin, sånn ja. *kniser* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 du er sååå kynisk ! Jepp. Det er en av mine svakheter. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du kunne jo kle deg ut som gris? Siden jeg stiller i bikini? *lol* "Du kunne jo kle deg ut som gris? Siden jeg stiller i bikini?" Hvis du stiller i bikini, så skal jeg nok klare å fremstå som en gris uten å kle meg ut :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 jaaah! Men vi må brenne noen bibler også, så vi ikke fremstår så rasistiske. Så mens raseriet stilner forteller vi om dualisme-ismen. Jada, det er klart. Så tar jeg med tegningene av muhammad, jesus og abraham som lager analtog mens de spiser svinekoteletter. "............................................." 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 "Min erfaring er at man når lengst med sin argumentasjon dersom den er nyansert, altså at man også fremgir argumenter som virker mot ens egen mening." Du mener man kommer lengre i sin argumentasjon ved å motsi seg selv? Kan ikke akkurat si at jeg er enig der, nei - og det er rimelig logisk feil. Når man _debatterer_ noe, så er det av avgjørende betydning å legge frem argumenter som både gjør fremstillingen nyansert, og å argumentere fra flere sider. Men det er noe annet. Når man argumenterer for én side, så skal man ikke debattere. Da er debatten en produkt av ens egne og meningsmotstanderens argumenter. (Argumentene bør selvsagt ikke være blinde eller ensporede, hvis det kan unngåes og/eller er relevant.) "........................................" Jeg er ingen filosof, så jeg ser ikke forskjellen på det å debattere og på det å argumentere. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nå har jeg holdt på i snart 35 år så det har tatt lenger tid enn jeg trodde ) Ja, men har du skrevet direkte til departementet før? Har du fått med deg en brukerorganisasjon til å støtte deg på spesfikke punkter? Har du blinket deg ut et politisk parti som du ønsker å påvirke til ditt syn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.