Gå til innhold

Føler meg nesten skitten!!


Gjest Blod til overs.

Anbefalte innlegg

Jeg tar selvfølgelig ikke til meg kritikk i min mening om at JV er noe svineri.

Og jeg mistenker at mange JV selv ikke er klar over hvor mye forskjellige meninger det er, hvor mye lokale tolkninger og selvmotsigelser som foregår innad i organisasjonen som sin helhet. Men, som sagt - dette blir som å diskutere islam med bin laden: Helt meningsløst.

"......................................."

og selvfølgelig har bin laden mer peiling på islam enn deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    47

  • meg__123!

    27

  • cecily

    12

  • flisa

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest oskar olsen

Forøvrig - det "argumentet" ditt der er vel egentlig for dumt til at det bør kommenteres?

Det blir som å si at "bin laden synes du er en idiot, som ikke liker sharia-lover".

Oi! En som er jehovas vitne selv, synes at noen som kritiserer dette svineriet er en idiot! Wow! What a surprise!

*Rister på hodet*

"........................................"

*Forøvrig - det "argumentet" ditt der er vel egentlig for dumt til at det bør kommenteres?

H*n er uintellegent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Forøvrig - det "argumentet" ditt der er vel egentlig for dumt til at det bør kommenteres?

H*n er uintellegent?

Er han?

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke jv lenger, men forsvarer dems synspunkter

Same shit.

Å forsvare slik som at "vi følger ikke landets lover, vi følger kun guds lover", "kvinner skal tie i forsamlinger" etc. etc. Ja, ja :-) (Og før du flyr i taket igjen...ikke ta "landets lover" helt bokstavelig, nå.)

Sorry, men jeg ser ikke noe poeng i å diskutere dette. At de "lurer seg selv" ved at de gir fra seg avgjørelsen om blodoverføring til sine egne barn, endrer ikke det faktum at de hadde latt dem dø hvis det ikke var sånn at staten tok over avgjørelsen. Så det blir et syltynt grunnlag å forsøke å "unnskylde" det på.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og selvfølgelig har bin laden mer peiling på islam enn deg

På islam i seg selv, ja. Men han har ikke nødvendigvis mer peling på de forskjellige grupperingene innen islam. Han tilhører én gruppering selv, og de hater gjerne alle andre grupperinger.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På islam i seg selv, ja. Men han har ikke nødvendigvis mer peling på de forskjellige grupperingene innen islam. Han tilhører én gruppering selv, og de hater gjerne alle andre grupperinger.

".........................................."

hvorfor har du så peiling som du sier? eller har du egentlig ikke det, siden du ikke gidder å fortelle til en fremmed...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor har du så peiling som du sier? eller har du egentlig ikke det, siden du ikke gidder å fortelle til en fremmed...?

Jeg har svart deg. Forhold deg til det, i stedet for å lete etter krangel. Jeg ser ikke noe poeng i å krangle med deg om dette - du klarer ikke å holde hodet kaldt nok, og tyr derfor til personangrep.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg. Forhold deg til det, i stedet for å lete etter krangel. Jeg ser ikke noe poeng i å krangle med deg om dette - du klarer ikke å holde hodet kaldt nok, og tyr derfor til personangrep.

".........................................."

ja det snakker DU om.. da tar jeg det som at du ikke har peiling... men samme det. du må jo tro hva du vil. hva du synes om selve troen dems har jeg ikke brydd meg om. folk må tro hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det snakker DU om.. da tar jeg det som at du ikke har peiling... men samme det. du må jo tro hva du vil. hva du synes om selve troen dems har jeg ikke brydd meg om. folk må tro hva de vil.

Ja? Hvor er det jeg blir så oppglødd av en diskusjon med deg at jeg begynner å kalle deg idiot fordi jeg er uenig? Vis meg det, er du snill.

Jeg nekter heller ikke JV å være JV, eller bin laden å være muslim. Men jeg har også all rett til å ikke respektere religionen og/eller religionsutøvelsen, og systemet rundt det, og å si nøyaktig hva jeg mener om det. Du vil kanskje sensurere det, og at man ikke skal få lov til det? Det er mye enklere enn å svare på konkrete ting, ikke sant? ;-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Hvor er det jeg blir så oppglødd av en diskusjon med deg at jeg begynner å kalle deg idiot fordi jeg er uenig? Vis meg det, er du snill.

Jeg nekter heller ikke JV å være JV, eller bin laden å være muslim. Men jeg har også all rett til å ikke respektere religionen og/eller religionsutøvelsen, og systemet rundt det, og å si nøyaktig hva jeg mener om det. Du vil kanskje sensurere det, og at man ikke skal få lov til det? Det er mye enklere enn å svare på konkrete ting, ikke sant? ;-)

"........................................"

du har flere ganger kalt meg barnslig fordi jeg har en annen mening enn deg. ikke i denne diskusjonen, men før.. sikkert mange andre som kan skrive under her.. men at du har en annen mening om jv, har jeg ingenting i mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Trodde vi skulle være åpne for ting man ikke forsto, prozak ? :)

bare gi opp først som sist.

desverre. men et godt forsøk, da.

kanskje andre kan nå fram?

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare gi opp først som sist.

desverre. men et godt forsøk, da.

kanskje andre kan nå fram?

mvh,

gi opp? prozak? sagt han kan mene hva han vil om jv jeg. jeg kan ikke sitte å si masse om hva smiths venner tror på, når jeg ikke har peiling. men min mening om dems tro kan jeg snakke så mye jeg vil om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi opp? prozak? sagt han kan mene hva han vil om jv jeg. jeg kan ikke sitte å si masse om hva smiths venner tror på, når jeg ikke har peiling. men min mening om dems tro kan jeg snakke så mye jeg vil om...

det var et eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Jeg har svart deg. Forhold deg til det, i stedet for å lete etter krangel. Jeg ser ikke noe poeng i å krangle med deg om dette - du klarer ikke å holde hodet kaldt nok, og tyr derfor til personangrep.

".........................................."

et studium i maktspråk. du er ganske flink til å fornærme innimellom alle de moralske flosklene dine. er ikke det provoserende og usaklig så vet ikke jeg. ikke rart folk blir "kranglete".

suuukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har flere ganger kalt meg barnslig fordi jeg har en annen mening enn deg. ikke i denne diskusjonen, men før.. sikkert mange andre som kan skrive under her.. men at du har en annen mening om jv, har jeg ingenting i mot...

Tja, det er godt mulig. Men da har det betydd at jeg har synes at du var barnslig der og da. I motsetning til deg, så skiller jeg sak, og går ikke rundt og venter på neste gang du skriver noe for å bruke forrige diskusjons konklusjoner mot deg da. Enkelt sagt: Hvis jeg synes du er barnslig i tråd a, så synes jeg ikke du er barnslig i tråd b, med mindre du gjør det samme der også.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Tja...jeg kunne begynne å legge ut om jehovas vite-familie, f.eks. Men hvorfor skulle jeg gjøre det? For å overbevise en anonym person på nettet om at jeg kan og vet det jeg kan og vet? Neppe :-)

"..........................................."

start en tråd om det, er du snill! åh, plis, er det ikke en velgjerning å opplyse de uvitende da?

;-)

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare gi opp først som sist.

desverre. men et godt forsøk, da.

kanskje andre kan nå fram?

mvh,

Du synes ikke du er bittelitt barnslig nå? Begynner å svare andre om meg, i stedet til meg? Men for all del - hvis det at du føler deg bra, så vær så god :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er godt mulig. Men da har det betydd at jeg har synes at du var barnslig der og da. I motsetning til deg, så skiller jeg sak, og går ikke rundt og venter på neste gang du skriver noe for å bruke forrige diskusjons konklusjoner mot deg da. Enkelt sagt: Hvis jeg synes du er barnslig i tråd a, så synes jeg ikke du er barnslig i tråd b, med mindre du gjør det samme der også.

"......................................."

men du tydde jo til personangrep der også? å kalle folk barnslig pga deres mening.. tror ikke vi kommer noen vei her egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start en tråd om det, er du snill! åh, plis, er det ikke en velgjerning å opplyse de uvitende da?

;-)

mvh,

Jeg vet ikke om du forsøker å være morsom nå. Men jeg sa til meg_123 at det er grenser for hvilke personlige ting jeg trekker frem når det ikke er nødvendig. Ikke så vanskelig å forstå, det vel?

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

"Jeg ble litt skremt av noen av de holdningene som kom frem i denne tråden."

Hvilke holdninger? Er det noen som har sagt at de ville løyet på skjemaet for blodgivere? Jeg har bare fått med meg at det har blitt påpekt (bl.a av meg) at det er den enkleste sak i verden å lyve. Av det følger det at de _selvfølgelig_ ikke kan ta det som kysses av for god fisk, og derfor åpenbart må teste for alt de kan teste for. _Selv_ om du krysser av at du ikke er homo, aldri har sex og ikke har sett på Discovery Channel de siste to årene.

"........................................."

her kommer politet ja...

stå på!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...