Gå til innhold

seriøse astrologer på nett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke dekning

Det er umulig å finne dekning for astrologiens påstander. I følge en dansk-tysk undersøkelse (15000 mennesker ble gransket) som nylig ble foretatt: De fant overhodet intet statistisk signifikant sammenfall mellom personenes fødselstidspunkt og registrerte karaktertrekk.

I 2003 kom en australsk forsker og forhenværende astrolog til en liknende konklusjon i en undersøkelse som omfattet 2000 personer som var født med få minutters mellomrom. (Kunne ikke påvise noen form for sammenfall eller likhet.) Kilde: Illustrert vitenskap nr.16/2006

Det er umulig å finne dekning for astrologiens påstander. I følge en dansk-tysk undersøkelse (15000 mennesker ble gransket) som nylig ble foretatt: De fant overhodet intet statistisk signifikant sammenfall mellom personenes fødselstidspunkt og registrerte karaktertrekk.

I 2003 kom en australsk forsker og forhenværende astrolog til en liknende konklusjon i en undersøkelse som omfattet 2000 personer som var født med få minutters mellomrom. (Kunne ikke påvise noen form for sammenfall eller likhet.) Kilde: Illustrert vitenskap nr.16/2006

Vel bra jeg ikke var med i den forskingen, for da ville jeg ha ødelagt hele teorien deres:)

Dessuten kan man ikke ved å oppgi det samme tidspunkt fødsel med få min eller sekund mellom, finne ut av dette... dette burde de som forsket på det visst.

Man må også ha FØDESTED. og dette teller endel, og man må også ha mors fødselsdato, for å få et så korrekt svar som mulig:)

Nå er jeg da vært så heldig at jeg har fått et seriøst horoskop stilt for meg.

Bestilte det med skepsis, men fikk en gangske god beskrivelse på livet mitt så langt,det som kommer etter, ja det kan hverken jeg eller andre vite om stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...