Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg husker godt når jeg var ca 14 år at jeg ble tatt på fersken men jeg onanerte. Det var utrolig flaut - og vanskelig etterpå. Men tror ikke dette ble det helt store traumet for meg.

Sikkert mange andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254088-tatt-p%C3%A5-fersken-mens-jeg-onanerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs.Bruvik

jeg ble tatt på fersken av kjæresten min og kompisen hans når jeg var 18..Det var ganske pinelig, men det er jo ikke noen hemmelighet at jeg ronker da. Kompisen ble betydelig spakere i grisevitsene etter det..

(Jeg har gifta meeg med kjæresten og det er 20 år siden nå)

Gjest En_annen_gang

jeg ble tatt på fersken av kjæresten min og kompisen hans når jeg var 18..Det var ganske pinelig, men det er jo ikke noen hemmelighet at jeg ronker da. Kompisen ble betydelig spakere i grisevitsene etter det..

Du er dame? Da runker du vel ikke?

Gifta deg med kjæresten, som er en han? Er du gutt?

Lurer litt nå i og med at du skriver at du runket...?

Gjest Mrs.Bruvik

Hu, hva er det jeg liksom gjør da?? Jeg kaller det å runke, og jeg gifta meg med en han.

Hv er feil med å kalle det runke, gutter drar'n evn, mens jenter gnir? he. Nei her er det lov å kalle høyrehanda det høyre handa gjør, runker...

Hu, hva er det jeg liksom gjør da?? Jeg kaller det å runke, og jeg gifta meg med en han.

Hv er feil med å kalle det runke, gutter drar'n evn, mens jenter gnir? he. Nei her er det lov å kalle høyrehanda det høyre handa gjør, runker...

Enig med deg. Kall en spade for en spade og en runk for en runk. Jeg hadde en x som kalte det for "runke". Og det funka for meg. Og hun var en hun - på alle måter.

Kall det å runke du, mrs. Bruvik. :-)

Annonse

Gifta deg med kjæresten, som er en han? Er du gutt?

Lurer litt nå i og med at du skriver at du runket...?

Maken til tunnellsyn...jenter/kvinner bruker mer og mer begrepet ronke om det å onanere. Begge kjønn gnir/masserer sitt kjønnsorgan rytmisk og med et visst trykk for å få orgasme, hvorfor skal det kun være det ene kjønnet som kaller det ronking??

Maken til tunnellsyn...jenter/kvinner bruker mer og mer begrepet ronke om det å onanere. Begge kjønn gnir/masserer sitt kjønnsorgan rytmisk og med et visst trykk for å få orgasme, hvorfor skal det kun være det ene kjønnet som kaller det ronking??

Selvfølgelig kan man kalle det runking uansett kjønn, all den tid det blir mer og mer vanlig å gjøre det. Ordet sier tross alt ikke noe spesifikkt om hva man gjør. Jeg forbiner det nok mest med menn, men jeg er helt med på å bruke det for begge kjønn :-)

".........................................."

Selvfølgelig kan man kalle det runking uansett kjønn, all den tid det blir mer og mer vanlig å gjøre det. Ordet sier tross alt ikke noe spesifikkt om hva man gjør. Jeg forbiner det nok mest med menn, men jeg er helt med på å bruke det for begge kjønn :-)

".........................................."

Ja, ikke sant? For meg faller det helt naturlig å asossiere det jeg gjør for meg selv som ronking. Tror bl a NRK P3's Juntafil har bidratt til det. Jeg har ikke noe særlig sans for eller fortrolighet rundt det å identifisere meg meg med det kliniske "onanere".

Liker de "rå" begrepene som gutta har, og som faller helt naturlig.;)

"Onanere" blir for meg ganske så "snerpete".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...