Gå til innhold

Bekymret tante trenger sårt litt trøst/oppmuntring...

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret tante

På lørdag ble tante si lille pie innlagt på sykehus, etter at hun rett og slett sluttet å puste mens hun sov. (hun er 4 år) Ble lagt i respirator, og fraktet til Ullevål sykehus i hellikopter.

Legen har gitt beskjed om at vi må forberede oss på at hun kanskje ikke vil begynne å puste igjen selv, om de slår av respiratoren. Og at foreldrene kan bli nødt om å ta et vanskelig valg.

Ingen vet hvorfor dette skjedde, skal ta MR i morgen, for å finne ut om hun har fått hjerneskade av å ha vært 20-30 minutter uten ordentlig med surstoff. Det er lenge!!!

(ble gitt munn til munn, og bagget i sykebilen) Når hun kom inn på sykehuset hadde hun bare såvidt hjerteslag. Hun har en kromoson feil og det var visst ikke _helt_ uvanlig at sånt skjedde da.

De koblet ut respiratoren i natt for å skifte tuben, og da prøvde hun å puste selv. Men 2-3 åndedrag i løpet av et minutt holder jo ikke!

Kommer dette til å gå bra? Kan hun begynne å puste selv igjen etterhvert?

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

6

• 4barns mor-77

4

• hidi

2

• Spirello

1

Kjære deg!

Kan bare gi deg trøst, for jeg vet ingenting om en slik situasjon. Det høres forferdelig tøft ut og måtte gå gjennom noe slik. Er selv både mamma og tante og de er alle uvurderlige for meg.

Kanskje det er en sterk pielill du er tante til, som vil kjempe seg ut av dette med legenes hjelp. De er virkelig flinke på sykehus og omsorgsfulle når det gjelder små barn.

Jeg vil be en liten bønn for henne, om du ikke har imot det, og håper av hele mitt hjerte at det går bra!

mange trøsteklemmer

Gjest Underskrift

Kjære bekymret tante!

Tårene renner neddover kinnene mine i skrivende stund.

Dette var ett gripende innlegg og jeg vet dessverre ikke noe om hvordan det kommer til og gå, MEN jeg håper og tror at alt kommer til og gå helt flott.

Mange tanker går til lille jenta som kjemper, og alle dere andre som har det så vondt nå.

Stor stor trøsteklem fra

Annonse

Hei.Så vondt å høre om den lille jenta deres som er så syk. Men jeg håper og tror det skal gå bra dette her. Ikke gi opp håpet. Vær mye sammen dere i familien, dere trenger hverandre kjempemye nå. Tenker på dere.

Gjest bekymret tante

Tusen takk til alle, for trøstende innlegg... det er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se. Nytter ikke å drive å fundere på hva som kan skje...

Men det er jo så vondt å bare gå å vente... Og som 3 barns mor selv, med heltids jobb så får jeg ikke vært der hele tiden, som jeg skulle ønske... Men det må vel bli en oslo-tur igjen en av de nærmeste dagene.

Man føler seg altså så hjelpesløs... Det er ingen verdens ting vi kan gjøre!

Gjest vondt å tenke på

Ååå nei det må ikke skje.

Vi får krysse alt vi har for at dette skal gå rette veien.

Kjenner forøvrig en familie som mistet sin 4 åring, de fant barnet død i senga og ingen vet hvorfor.

Du må la høre fra deg igjen sånn at vi slipper å gå og vente maaange laange dager om hvordan dette går for det er ikke godt.

Mange klemmer og tanker til dere.

Kjære deg!

Kan bare gi deg trøst, for jeg vet ingenting om en slik situasjon. Det høres forferdelig tøft ut og måtte gå gjennom noe slik. Er selv både mamma og tante og de er alle uvurderlige for meg.

Kanskje det er en sterk pielill du er tante til, som vil kjempe seg ut av dette med legenes hjelp. De er virkelig flinke på sykehus og omsorgsfulle når det gjelder små barn.

Jeg vil be en liten bønn for henne, om du ikke har imot det, og håper av hele mitt hjerte at det går bra!

mange trøsteklemmer

Her renner tårene.. stakkar dere..

Skal krysse alt jeg har for åt det går bra med dette barnet..

*Kjempestor trøsteklem*

Annonse

Gjest kvitsymra

Tusen takk til alle, for trøstende innlegg... det er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se. Nytter ikke å drive å fundere på hva som kan skje...

Men det er jo så vondt å bare gå å vente... Og som 3 barns mor selv, med heltids jobb så får jeg ikke vært der hele tiden, som jeg skulle ønske... Men det må vel bli en oslo-tur igjen en av de nærmeste dagene.

Man føler seg altså så hjelpesløs... Det er ingen verdens ting vi kan gjøre!

Min første tanke var: få tak i en eller flere healere!! (ulempen er at de kan slå ut maskiner mens de jobber...)

Lykke til

Gjest bekymret tante

Ååå nei det må ikke skje.

Vi får krysse alt vi har for at dette skal gå rette veien.

Kjenner forøvrig en familie som mistet sin 4 åring, de fant barnet død i senga og ingen vet hvorfor.

Du må la høre fra deg igjen sånn at vi slipper å gå og vente maaange laange dager om hvordan dette går for det er ikke godt.

Mange klemmer og tanker til dere.

Skal gjøre det...

Forhåpentligvis får vi høre _noe_ etter MR i morgen, bare den ikke blir utsatt igjen..

Kan ikkje gi deg noko svar på korleis dette kjem til å gå, men gi ikkje opp håpet. Ver der for kvarandre så langt de kan, på dei måtane de kan, uansett kva som skjer framover. Dette var jo berre absolutt grusomt. Eg har sjølv ei jente på 4 år, og det er så vondt å lese. Eg håpar inderleg det beste for jenta og heile familien!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...