Gå til innhold

Muslimsk familie med flaggstang

Anbefalte innlegg

Gjest Nabolaget

Vil gjerne ha noen meninger om dette:

Nabolaget mitt er et typisk villastrøk med hus hage og flaggstang.

For en tid tilbake flyttet det inn en familie av nye muslimske landsmenn i et hus borte i gata her. Og det er vel og bra. Men: De kan ikke/bryr seg ikke om norske flaggeregler (det er flaggstang i hagen deres). Det føles litt rart å se tom flaggstang på 17.mai.

Jeg synes liksom at dersom man har en flaggstang følger det visse plikter med - eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255356-muslimsk-familie-med-flaggstang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

30

• keinstein

22

• gripp

10

• flisa

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

ikke sikkert de har flagg selv om de har flaggstang .... kanskje de gamle eierene tok med seg flagget.

så kanskje dere naboer skulle spleise på et til dem

OK... kanskje jeg er litt for preget av utdøende gamle flaggregler. Skal prøve å skjerpe meg *banker vett i skallen med en ikke altfor tung stekepanne*

Hehe, fy faen for et smålig innlegg. Er det virkelig noen som bryr seg om det der? Det blir som om jeg skal kritisere de i blokkene rundt her som ikke flagger 17. mai.

Enkelte er så patetiske at ingen hadde tapt på å stille dere opp ved en mur og gjøre slutt på dere med geværsalver.

Annonse

Hehe, fy faen for et smålig innlegg. Er det virkelig noen som bryr seg om det der? Det blir som om jeg skal kritisere de i blokkene rundt her som ikke flagger 17. mai.

Enkelte er så patetiske at ingen hadde tapt på å stille dere opp ved en mur og gjøre slutt på dere med geværsalver.

Skikkelig sklig svar. Passer mitt humør akkurat nå *sarkastisk latter*

Skikkelig sklig svar. Passer mitt humør akkurat nå *sarkastisk latter*

Litt uheldig å svare som jeg nå gjorde da jeg for øyeblikket også er involvert i en diskusjon hvor jeg nekter hardnakket for at spesielt mange av de faste nicka her inne skriver frekke innlegg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...