Nyttårsjenta' Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg såg den igår. Men, jeg skjønte ikke slutten...! Hvem var den mannen som kom ned trappa og skulle hjelpe dem å finne Jack??? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. 0 Siter
Gjest Pirat Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. Filmen var dårlig helt til den aller siste scenen. Men morsomt at han faktisk dukker opp tidligere i filmen også, selv om ikke alle legger merke til det (en ser støvlene hans; han ligger tyudelig å sover i et sideværelse). 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Du så kanskje ikke "Pirates of the Carribean 1"? Det var Captain Barbossa,- den døde motstanderen til Jack & Co fra første film. Jo, den har jeg sett og jeg kjente igjen mannnen men klarte ikke å huske hvem han var.. Tusen takk! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det var kaptein Barbossa, han som var spøkelseskapteinen på The Black Pearl i den første filmen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Filmen var dårlig helt til den aller siste scenen. Men morsomt at han faktisk dukker opp tidligere i filmen også, selv om ikke alle legger merke til det (en ser støvlene hans; han ligger tyudelig å sover i et sideværelse). Kult, det har jeg ikke fått med meg. Film nr. 2 var en liten skuffelse, håper det tar seg kraftig opp i nr 3! 0 Siter
Gjest Pirat Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Kult, det har jeg ikke fått med meg. Film nr. 2 var en liten skuffelse, håper det tar seg kraftig opp i nr 3! Jeg vet ikke om du husker den scenen hvor apen tydeligvis er interessert i noe i naborommet (når de besøker Tia Dalma, dvs. den noe merkelige "venninnen" til Jack Sparrow) -- det eneste du ser da, er apen som er borte ved noen sorte støvler. Og det er de støvlene Barbossa har på seg i den siste scnenen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg vet ikke om du husker den scenen hvor apen tydeligvis er interessert i noe i naborommet (når de besøker Tia Dalma, dvs. den noe merkelige "venninnen" til Jack Sparrow) -- det eneste du ser da, er apen som er borte ved noen sorte støvler. Og det er de støvlene Barbossa har på seg i den siste scnenen. Tøft! Fikk ikke med meg det da jeg var på kino, får vel se filmen igjen og ha øynene med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.