Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei er en dame i 40årene som har vært glad i en gift mann i 5 år.Han går aldri ifra konen som han er veldig glad i. De har 2 barn på 10 og 15.Jeg har aldri forlangt eller nevnt at han skal gå ifra konen sin, og prøver å gå videre med livet mitt.Han sliter veldig med sine følelser for meg, han har tatt av 10 kg og er ganske langt nede psykisk.Alle på jobb ser at han er kjempe glad i meg, og skjønner ikke at han klarer å leve slik.( 5 år) Han legger ikke skjul på sine følelser( klarer det rett og slett ikke) Vi roter ikke med hverandre fysisk. Jeg er kjempe glad i han, men han har tatt et valg,er det noen ( menn,kanskje)Som kan hjelpe meg å skjønne han og meg. Dette går jo aldri over , er det nomalt å være så glad i noen etter så lang tid??? Hva gjør vi?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256115-er-dette-ekte-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Du spurte i slutten av ditt innlegg "Hva gjør vi?"

Jeg syns du heller skal tenke over hva _du_ skal gjøre. Han har jo tydeligvis allerede tatt sitt valg. Du sier han har vært glad i deg i fem år men at han forblir hos sin kone og barn.

Og du går og suller rundt og venter og får ikke gå videre med ditt liv. DU også fortjener å finne en mann som står fritt til å ha deg. Du kan ikke gå å vente bort livet ditt. Ja jeg vet du er helt sikkert veldig glad i denne mannen. Men han har tydeligvis tatt et valg? Ikke tydelig med ord, men veldig tydelig med handlingene hans. Han forblir nemlig i sitt ekteskap.

Kanskje du skal begynne å tenke litt på deg selv? Hva vil du ha ut av livet ditt? Skal du bare sitte på sidelinjen og vente? Er du egentlig klar over hvor mange single menn som er der ute som kan passe for deg?

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å trekke meg litt gradvis vekk. For ditt eget beste.

• 2 uker senere...

Klart det er ekte kjærlighet etter så lang tid. Men det er nok ekte kjærlighet han føler for sin kone også. Det er jo ikke sånn at man bare kan være glad i ett menneske. Du må nok bare prøve å komme deg videre i livet, dette er ikke bra for noen av dere!! Han må enten ta et valg på at det skal bli dere to, eller så må han stå for det valget han nå mener å ha tatt, altså å bli hos sin kone, og dermed glemme deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...