Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Keinstein er ikke en legning, det er et kall.

At keinstein blir drevet av et kall forstår alle som studerer keinsteins innlegg de siste 5 år. Det som kjennetegner et kall er jo fanatisme, prinsippfasthet, mangel på virkelighetsforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

Sier du det , du! Finnes det virkelig utlendinger i Norge som har samme holdninger til homofili som vi hadde på 60-70-tallet? Fysj a mei, da.

En variant av jihadismen tilbyr bl a selskap 28 unge gutter og 72 jomfruer i himmelen etter at muslimer har dødd i jihad. De 28 unge guttene gikk etterhvert i glemmeboken. Merkelig nok.

Synet på homofili har endret seg mange ganger på alle kontinent. Mest berømt er antikkens unge gutter som sto til tjeneste for de store menn omtalt i utallige bøker om fliosofi og antikkens helter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At keinstein blir drevet av et kall forstår alle som studerer keinsteins innlegg de siste 5 år. Det som kjennetegner et kall er jo fanatisme, prinsippfasthet, mangel på virkelighetsforståelse.

Nå bare smisker du med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du for eller mot ytringsfrihet, keinstein?

Enkelt spørsmål, som du burde tørre å svare på.

Vel, Sør, vi har jo tidligere antydet at keinstein tilhører de ultra fundamentalistiske høyre kreftene i USA, så da sier vel holdningen til homofili seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Sør, vi har jo tidligere antydet at keinstein tilhører de ultra fundamentalistiske høyre kreftene i USA, så da sier vel holdningen til homofili seg selv.

*LOL* Og så må du gjerne forklare omgivelsene hvor linken mellom deg og Sør sine fantasier er til den virkelige verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Og så må du gjerne forklare omgivelsene hvor linken mellom deg og Sør sine fantasier er til den virkelige verden..

Vi har jo sett mye rart fra sørs papegøyer, men denne "fast leser" overgår det meste når det gjelder usammenhengende resonnementer, surrete språkbruk og noe som må være det reneste fyllerør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo sett mye rart fra sørs papegøyer, men denne "fast leser" overgår det meste når det gjelder usammenhengende resonnementer, surrete språkbruk og noe som må være det reneste fyllerør.

Jepp, graden av rør ser ut til å eskalere mot kveld i helg\høytid. Din tese om at det er alkohol inne i bildet her tror jeg medfører riktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo sett mye rart fra sørs papegøyer, men denne "fast leser" overgår det meste når det gjelder usammenhengende resonnementer, surrete språkbruk og noe som må være det reneste fyllerør.

Gi vedk en øl til, så retter det seg opp. Det kommer av skjevheter i skjenkingen. Det må være balanse mellom shots og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi vedk en øl til, så retter det seg opp. Det kommer av skjevheter i skjenkingen. Det må være balanse mellom shots og øl.

Det er klart. Det blir for øvrig bra balanse hvis man utelukkende drikker shots også, men det er en annen historie.

Denne "fast leser"...siden han/hun skriver uten veldig mange feil, men samtidig uten mening..er det mulig at vedkommende har et mellomfag tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart. Det blir for øvrig bra balanse hvis man utelukkende drikker shots også, men det er en annen historie.

Denne "fast leser"...siden han/hun skriver uten veldig mange feil, men samtidig uten mening..er det mulig at vedkommende har et mellomfag tror du?

Det er dessverre mange som står til 6 i språk og 0 i innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Sør, vi har jo tidligere antydet at keinstein tilhører de ultra fundamentalistiske høyre kreftene i USA, så da sier vel holdningen til homofili seg selv.

Hei,

Ja, det er å skyve en gruppe foran seg for å berettige sitt eget hat.

Legg merke til at ingen av dem svarer på spørsmål om ytringsfrihet eller religionsfrihet. :knegg:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart. Det blir for øvrig bra balanse hvis man utelukkende drikker shots også, men det er en annen historie.

Denne "fast leser"...siden han/hun skriver uten veldig mange feil, men samtidig uten mening..er det mulig at vedkommende har et mellomfag tror du?

90 studiepoeng eller 18 mnd utdannelse i sørisme?

Sjøl har jeg 3 netter på husmorskolen med ekeløv, uten fikenblad.

Bevæpnet med det kan jeg utfordre det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 studiepoeng eller 18 mnd utdannelse i sørisme?

Sjøl har jeg 3 netter på husmorskolen med ekeløv, uten fikenblad.

Bevæpnet med det kan jeg utfordre det meste.

Men svare på spørsmål kan/tør du ikke!

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, Sør, vi har jo tidligere antydet at keinstein tilhører de ultra fundamentalistiske høyre kreftene i USA, så da sier vel holdningen til homofili seg selv.

Før fikk jeg vite; ikke sympatiser med Sør - for han er - slik og slik.

Nå heter det seg ; Sør sin støttespiller - ikke hør på ham - for han er slik og slik.

Morsk, Petter Smart , Keinstein m støttspillere: I real life er vi delt. Her på DOL er vi ikke delt. Her råder Høyre fundamentalisme.

Så vil du være polulær, hopp på keinstin. Vil du mer i livet; tenk selv.

Hva slags tema tror du sponsorene av "nøstebarn" ville like at de var med på å sponse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men svare på spørsmål kan/tør du ikke!

*ler*

Men jeg synes at de årevise hatinnlegg fra keinsten / Morsk fortjener en eller annen "Mastergrad of Hat" overfor folkeslag sør for Skagerak.

Tenk å skrive helt like hatinnlegg i flere år! Omigjen, og omigjen, og omigjen....

Og så til ingen nytte!

For riktignok øker negative holdninger til ikke v. innvandrere. Men mer øker negative holdninger til folk som HAR negative holdninger til de samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes at de årevise hatinnlegg fra keinsten / Morsk fortjener en eller annen "Mastergrad of Hat" overfor folkeslag sør for Skagerak.

Tenk å skrive helt like hatinnlegg i flere år! Omigjen, og omigjen, og omigjen....

Og så til ingen nytte!

For riktignok øker negative holdninger til ikke v. innvandrere. Men mer øker negative holdninger til folk som HAR negative holdninger til de samme.

Har aldri vært i nærheten av å skrive noe hat-innlegg.

Verre er det med deg og din Guru Sør som knapt kan sette seg til et tastatur uten at det flommer over av hat-ord i øst og vest til alt og alle som ikke er enig med ham. Det være seg katteelskere, personlig kristne, folk med ett annet syn på bunadsbruk eller som i mitt tilfelle med ett annet syn enn ham på vår tids nazisme, islamismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvis kritikken ikke er saklig begrunnet, mister kritikken tillit.

Hvis noen har i mot homser, får de begrunne det. Har de ingen grunn, så kan de si det. Men usannheter, feil og ileggelser må de regne med blir besvart.

Goslam lager et plott som er selvforsterkende, hvor resultatet griper tak i forutsetningene. Han sier det ikke finnes homser, dermed hindrer han og hans medløpere at homser står fram. Når de ikke står fram, så finnes de ikke.

Er jo ikke dum...

Men historien kverner langsomt, har du aldri hørt det?

Å forandre noe er en langsommelig prosess, og dine hatutsagn hjelper nok ikke særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, graden av rør ser ut til å eskalere mot kveld i helg\høytid. Din tese om at det er alkohol inne i bildet her tror jeg medfører riktighet.

Forslag :

Jeg pleier å foreslå at folk med sterke meninger samler argumentene de har for / mot en sak (person) , for å så å presentere de. Det er bedre med en renhårig kraftdebatt enn mange dustelinker hvor alle bare skyter vikarierende argumenter mot hverandre.

Du Keinstein, Gripp, Morsk (eller annet nick for anledning) må gjerne prøve å samle de innlegg fra meg som du har hatt problemer med. Du må gjerne skrive dem til dette forum , og jeg vil svare deg etter beste evne.

Samtidig bør du skrive etter samme standard; saklighet og kunnskap i historie.

Innegg under beltestedet eller for usaklige innlegg, får ikke min prioriterte tid.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke dum...

Men historien kverner langsomt, har du aldri hørt det?

Å forandre noe er en langsommelig prosess, og dine hatutsagn hjelper nok ikke særlig.

Påstanden "dine hatutsagn" er nok lagt ut for å gi meg skyldfølelse.

Hvis du klarer å gi meg skyldfølelse, så har du rammet meg. Men så enkelt er det ikke. Langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i nærheten av å skrive noe hat-innlegg.

Verre er det med deg og din Guru Sør som knapt kan sette seg til et tastatur uten at det flommer over av hat-ord i øst og vest til alt og alle som ikke er enig med ham. Det være seg katteelskere, personlig kristne, folk med ett annet syn på bunadsbruk eller som i mitt tilfelle med ett annet syn enn ham på vår tids nazisme, islamismen.

Huff, da, har jeg valgt feil Guru i livet? Da er det nok best du gir meg en kortversjon av hva Sør står for og hva du selv står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...