Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere påvist at rundt 40% av yngre muslimer er tilhengere av at det innføres sharialover i Storbritannia. Tallene er sannsynligvis de samme i Norge.

Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall.

Dette vet løgneren og falsifisereren Sør veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

Du har fremdels ikke svart på om du er for eller mot ytringsfrihet....

Ikke ødelegg trådene mer enn nødvendig, mullah. Det er ingen her som har argumentert for å ødelegge ytringsfriheten. Men til din store irritasjon, er det mange som benytter seg av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg har skrevet i 7-8 år på DOL nettopp FOR religionsfrihet, så den der var totalt skivebom.

Personlig er jeg ateist, og i passende tråder argumenterer jeg gjerne for det, men jeg har alltid forfektet religionsfrihet.

Jada, du har skrevet for kristen ytringsfrihet slik at du skal kunne ha noen å plage, mobbe og trakkasere.

Ellers noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har alltid argumentert mot religion? Javel..hva med å slutte seg til kritikken av islam?

Jeg ser ingen her som forfekter islam, og som man derfor kan argumentere mot.

Den nærmeste må være keinstein, for han fungerer vitterlig som rekrutteringsbyrå for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg trådene mer enn nødvendig, mullah. Det er ingen her som har argumentert for å ødelegge ytringsfriheten. Men til din store irritasjon, er det mange som benytter seg av den.

Det er da vitterlig keinstein som irriterer seg over det.

Men jeg registrerer at han igjen er for feig til å svare. Det er litt morsomt, for det avslører at han ikke tør stå for sine egne meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, du har skrevet for kristen ytringsfrihet slik at du skal kunne ha noen å plage, mobbe og trakkasere.

Ellers noe nytt?

Litt merkelig at 3-4 av de kristne på Livssyn har tatt kontakt med meg, for å si at selv om vi er uenige, så føler de at jeg respekterer dem, og at jeg er for religionsfrihet.

Skivebom fra deg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ingen her som forfekter islam, og som man derfor kan argumentere mot.

Den nærmeste må være keinstein, for han fungerer vitterlig som rekrutteringsbyrå for dem.

Vel, quisling argumenterte heller ikke så sterkt for nazismen. Det var hans dårlig skjulte sympatier som gjorde ham til landsforæder, slik du er i dagens situasjon med dagens nazisme, islamismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at 3-4 av de kristne på Livssyn har tatt kontakt med meg, for å si at selv om vi er uenige, så føler de at jeg respekterer dem, og at jeg er for religionsfrihet.

Skivebom fra deg, altså.

Som om noen annen enn deg tror på slik tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere påvist at rundt 40% av yngre muslimer er tilhengere av at det innføres sharialover i Storbritannia. Tallene er sannsynligvis de samme i Norge.

Nei, det har du ikke. Du har henvist til en "undersøkelse" utført av høyreekstreme.

Det sagt, undersøkelsen viste at de yngre (som har vært utsatt for folk som keinstein og deg) var langt mer fundamentalistiske enn de eldre.

Akkurat som jeg påpekte - dere fungerer som et rekrutteringsbyrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, quisling argumenterte heller ikke så sterkt for nazismen. Det var hans dårlig skjulte sympatier som gjorde ham til landsforæder, slik du er i dagens situasjon med dagens nazisme, islamismen.

Så uendelig pinlig for deg - igjen har du hitlet tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Paranoid vissvass og hat mot en gruppe mennesker - de fleste muslimer er langt mer tolerante og liberale enn det du er!

Det var en drøy påstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig pinlig for deg - igjen har du hitlet tråden.

Samtlige tråder du deltar i auto-hitles ved de uasnnsynlig usaklige paralellene til 30-åras nazityskland i annenhver setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall.

Dette vet løgneren og falsifisereren Sør veldig godt.

"hvis det blir muslimsk flertall"

Ja, og hvis kyr flyr, så blir det forbudt å drikke melk.

Andre artige teorier du vil underholde oss med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtlige tråder du deltar i auto-hitles ved de uasnnsynlig usaklige paralellene til 30-åras nazityskland i annenhver setning.

Som sagt, igjen har du hitlet tråden.

Pinlig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jada, du har skrevet for kristen ytringsfrihet slik at du skal kunne ha noen å plage, mobbe og trakkasere.

Ellers noe nytt?

Det har jeg òg registrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall.

Dette vet løgneren og falsifisereren Sør veldig godt.

Tilhengere at totalitære systemer har alltid avslørt seg..slik som sør.

De var der på 1930-tallet, de var der så lenge det var liv i kommunismen og de viser seg igjen nå i forhold til islam, den tredje totalitære bølge.

De løper selvsagt alltid fra sine standpunkter når de totalitære er nedkjempet...nazistene, kommunistene og nå islamistenes løpergutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere påvist at rundt 40% av yngre muslimer er tilhengere av at det innføres sharialover i Storbritannia. Tallene er sannsynligvis de samme i Norge.

Media hadde flere spørreundersøkelser i Oslo etter den voldsomme Rushdie-demonstrasjonen. Flere journalister ble forskrekket over at nær sagt alle muslimer påtok seg å drepe Rushdie og evt medløpere i Norge. Også vold mot bokhandlere og ansatte i bokbransjen. Disse truslene ble av media kalt ytringer i "ytringsfrihet".

Lurer på om nordmenn ville fått aksept i ytringsfrihet for slik framferd? I Norge er drapstrulser straffbart, men ikke for våre "stakkars" universitetsutdannete fremmede. De er visst fritatt for anstendighet og fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en drøy påstand!

Neida - keinstein bruker timevis på å spre sitt fundamentalistiske vissvass. De fleste muslimer gjør det ikke.

keinstein bruker langt mer tid daglig på sverte islam, enn det de fleste muslimer overhodet bruker til å tenke på islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vitterlig keinstein som irriterer seg over det.

Men jeg registrerer at han igjen er for feig til å svare. Det er litt morsomt, for det avslører at han ikke tør stå for sine egne meninger.

Han er vel fornuftig nok til å unngå tidsbruk på slikt repetativt babbel som du serverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...