Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Før fikk jeg vite; ikke sympatiser med Sør - for han er - slik og slik.

Nå heter det seg ; Sør sin støttespiller - ikke hør på ham - for han er slik og slik.

Morsk, Petter Smart , Keinstein m støttspillere: I real life er vi delt. Her på DOL er vi ikke delt. Her råder Høyre fundamentalisme.

Så vil du være polulær, hopp på keinstin. Vil du mer i livet; tenk selv.

Hva slags tema tror du sponsorene av "nøstebarn" ville like at de var med på å sponse?

"Så vil du være polulær, hopp på keinstin"

Jeg liker ikke å bli hoppet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

Huff, da, har jeg valgt feil Guru i livet? Da er det nok best du gir meg en kortversjon av hva Sør står for og hva du selv står for.

Sør står i korthet for en snarest mulig sanering av den demokratiske, frie verden, til fordel for middelalderens mørke representert ved islamsimen.

Jeg for min del unner kommende generasjoner å vokse opp i den samme frie trygghet som meg selv, og argumenterer deretter.

******************

Var det oppklarende for vår "faste leser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Påstanden "dine hatutsagn" er nok lagt ut for å gi meg skyldfølelse.

Hvis du klarer å gi meg skyldfølelse, så har du rammet meg. Men så enkelt er det ikke. Langt i fra.

Skyldfølelse for du stå for selv. Jeg gir ikke noen skyldfølelse pga det jeg skriver. Føler du det, så har du kanskje dårlig samvittighet for noe.

Jeg står for det jeg skriver, deriblant at dine uttalelser kan virke som rene hatutsagn mot muslimer.

Hva du måtte føle om det er dine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyldfølelse for du stå for selv. Jeg gir ikke noen skyldfølelse pga det jeg skriver. Føler du det, så har du kanskje dårlig samvittighet for noe.

Jeg står for det jeg skriver, deriblant at dine uttalelser kan virke som rene hatutsagn mot muslimer.

Hva du måtte føle om det er dine følelser.

Om noen oppfatter mine innlegg som hat er meg totalt likegyldig. Ingen spør meg, de bare påstår. Egentlig tror jeg ikke de er interessert i hva jeg virkelig mener.

Og jeg er likegyldig til hvilken oppfatning de sitter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Vi har jo sett mye rart fra sørs papegøyer, men denne "fast leser" overgår det meste når det gjelder usammenhengende resonnementer, surrete språkbruk og noe som må være det reneste fyllerør.

kurre-kurre... burugla har åpnet nebbet igjen, ser jeg?

Burugla eller de tre andre gribbene kommer ilende til hver gang en av dem kaster frampå muslim-relatert hets...

Snakk om harem av sultne rovfugler...Er det noen som opptrer i flokk og beviselig trenger støttespillere er det vel dere. Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Om noen oppfatter mine innlegg som hat er meg totalt likegyldig. Ingen spør meg, de bare påstår. Egentlig tror jeg ikke de er interessert i hva jeg virkelig mener.

Og jeg er likegyldig til hvilken oppfatning de sitter med.

Og for meg er det likegyldig hvem du hater.

Ingen spør meg, sier du! Ja, da er du en elendig leser. Anne hvert innlegg spør deg om motiver og du svarer med svada...

Man leser det man vil, og hører det man vil. kanskje har du lest deg blind, slik at du ikke ser ærlige menneskers forsøk på å nå inn til deg?

Åpent øye og åpent sinn forlanger du, men gir du det samme tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for meg er det likegyldig hvem du hater.

Ingen spør meg, sier du! Ja, da er du en elendig leser. Anne hvert innlegg spør deg om motiver og du svarer med svada...

Man leser det man vil, og hører det man vil. kanskje har du lest deg blind, slik at du ikke ser ærlige menneskers forsøk på å nå inn til deg?

Åpent øye og åpent sinn forlanger du, men gir du det samme tilbake?

Jeg forlanger ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Har aldri vært i nærheten av å skrive noe hat-innlegg.

Verre er det med deg og din Guru Sør som knapt kan sette seg til et tastatur uten at det flommer over av hat-ord i øst og vest til alt og alle som ikke er enig med ham. Det være seg katteelskere, personlig kristne, folk med ett annet syn på bunadsbruk eller som i mitt tilfelle med ett annet syn enn ham på vår tids nazisme, islamismen.

"Vår tids nazisme"... Den må du lengre ut i periferien med.

Åjasså, er det akkurat som nazismen altså, ja da er det jo soooleklart at vi innstiller oss til kamp mot fienden, demoniske som de er. Ingenting gir frysninger hos nordmenn slik nazistene gjør...Så da er det vel lurt å hitle debatten først som sist, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Sør står i korthet for en snarest mulig sanering av den demokratiske, frie verden, til fordel for middelalderens mørke representert ved islamsimen.

Jeg for min del unner kommende generasjoner å vokse opp i den samme frie trygghet som meg selv, og argumenterer deretter.

******************

Var det oppklarende for vår "faste leser"?

*humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jepp, graden av rør ser ut til å eskalere mot kveld i helg\høytid. Din tese om at det er alkohol inne i bildet her tror jeg medfører riktighet.

Nå er det hælja, og keinstein har fått seg litt alkohol. Da er det duket for nye framstøt mot muslimene, sånn er det. Og morsk og gripp klør i fingra, ivrige nå som de er flere. Rare gubber dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Du skriver: "Hvem har rett til å godta intoleranse for en gruppe? Det må i tilfelle være gruppen selv, ikke noen andre."

Hva med muslimene, keinstein?

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Men jeg synes at de årevise hatinnlegg fra keinsten / Morsk fortjener en eller annen "Mastergrad of Hat" overfor folkeslag sør for Skagerak.

Tenk å skrive helt like hatinnlegg i flere år! Omigjen, og omigjen, og omigjen....

Og så til ingen nytte!

For riktignok øker negative holdninger til ikke v. innvandrere. Men mer øker negative holdninger til folk som HAR negative holdninger til de samme.

Tror dere misforstår, keinstein.

Om han hadde ropt det samme om nazimen i sin tid, hadde han vært folkehelt i dag!

Hva Islam kan gjøre mot Norge, er ikke noe å undervurdere...

Mennesker som godtar alt, finnes det nok av, men de som advarer er ikke mange nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men svare på spørsmål kan/tør du ikke!

*ler*

Men jeg ler ikke av folk som advarer.

Det fantes mennesker som advarte mot nazismen, men var det noen som gadd høre?

NEI! De lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere misforstår, keinstein.

Om han hadde ropt det samme om nazimen i sin tid, hadde han vært folkehelt i dag!

Hva Islam kan gjøre mot Norge, er ikke noe å undervurdere...

Mennesker som godtar alt, finnes det nok av, men de som advarer er ikke mange nok!

Hvis jeg kommer tilbake og skriker:

HVA VAR DET JEG SA? HVA VAR DET JEG SA? HVA VAR DET JEG SA?

Hvor mye hyllest får jeg da?

Nada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hælja, og keinstein har fått seg litt alkohol. Da er det duket for nye framstøt mot muslimene, sånn er det. Og morsk og gripp klør i fingra, ivrige nå som de er flere. Rare gubber dere...

Og/eller ylavali har fått seg litt et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvis jeg kommer tilbake og skriker:

HVA VAR DET JEG SA? HVA VAR DET JEG SA? HVA VAR DET JEG SA?

Hvor mye hyllest får jeg da?

Nada.

Du har tydeligvis ikke lest mine svar nedover.

Skrev at om du hadde vært den røsten som advarte mot nazismen, hadde du vært folkehelt i dag.

De fleste mennesker er likegyldige mot advarsler, det er ikke jeg, og jeg mener du har en misjon.

Les svar jeg har skrevet til sør pluss noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Og/eller ylavali har fått seg litt et eller annet.

Ylvali ja, det stemmer!

Fått meg en lettøl i kveld jeg du. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vår tids nazisme"... Den må du lengre ut i periferien med.

Åjasså, er det akkurat som nazismen altså, ja da er det jo soooleklart at vi innstiller oss til kamp mot fienden, demoniske som de er. Ingenting gir frysninger hos nordmenn slik nazistene gjør...Så da er det vel lurt å hitle debatten først som sist, ikke sant?

LOL Særs morsomt..det er JEG som har hitlet tråden..Lær deg å lese kronologi.

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...