Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Ylvali ja, det stemmer!

Fått meg en lettøl i kveld jeg du. :-)

Da er det mangel på alkohol som er årsaken!

Jeg bare bruker samme metode som de andre.

Du må for guds skyld ikke være enig med meg, da tror alle du er full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

"Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver."

Hvem prøver å mobbe vekk hvem? Anklagene og oppdiktede ileggelser hagler formelig mot personene som bare sier sin mening. Det er kun meninger, og de som ikke tillater at andre mener noe, meningsterrorister, kan ikke vente å få medhold eller interesse.

Noen har visst som kall å mobbe andre personlig.

Slutt med de patetiske martyrfaktene dine, keinstein.

Det jeg skriver til deg (basert på innlegg som du personlig har skrevet) er ikke en brøkdel av det du lirer av deg til muslimer (som gruppe).

Det er dog fornøyelig å se hvordan du "takler" det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Saken er ikke hva man liker eller ikke. Jeg fikser heller ikke alle homser. De samme fikser sikkert ikke meg heller. Men det har med preferanser å gjøre.

Det dette dreier seg om er naturvitenskap og viten i det hele tatt. Homsing er en legning, en privatsak. Så lenge homsene oppfører seg som normale folk, så er det ingen som trenger bry seg med det.

Vi har muslimske leger (senere mange kvinner) i Norge som har skikkelige problemer med homofile og en dyp forakt for ulikheter i den retning. Det er ikke bra for en lege. De trenger ikke like, men de må akseptere og forstå.

Mange kristne fikser heller ikke homofili, og vi har da vitterlig flere kristne enn muslimske leger i Norge.

Din antisemittisme er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basim Ghozlan og enkelte konvertitter er mer katolske enn paven.Finnes masse muslimer som kan karakteriseres som sekulære.Mohammed Rana har sagt at han ikke forstår begrepet sekulære muslimer.Enten er man muslim eller så er man det ikke. Altså at det går ikke ann å være en god muslim om man ikke praktiserer med å be fem ganger om dagen eller å evt drikke alkohol etc.

Men det finnes plenty mennesker som kaller seg muslimer som knapt har vært i en moske .

Sant nok.

Jeg nevner heller ikke kvasi-muslimer. Mange jeg kjenner er bare muslim av bekvemmelighetsgrunner. De samme sier at bare 10-15% av deres landsmenn er religiøse, hovedsaklig uopplyste mennesker fra landsbygda.

Islam er hva de religiøse sier og gjør i Norge i dag, ikke hva alle andre mener og tror. Jeg angriper islamistene i Norge, og vi har 20-30 tusen av dem. Ett hundre tusen er likegyldige, de trenger vi ikke snakke om, de er utenforstående.

Det er ikke snakk om å a alle over en kam, jeg tar bare de som selv legger seg ut og utfordrer norske moderne verdier med overtroisk sludder og trusler om vold. De fleste gjør ikke det, og er uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke oppgi noen grunn for ikke å svare heller. Men det er ikke så komplisert å forstå hvorfor. Det jeg ikke liker av ytringer, det driter jeg bare i. Jeg oppsøker ikke det jeg misliker.

Neida, du lirer bare av deg hat til uskyldige, og løper så snart noen sier igjen.

Feigt, men vi er da vant med det fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gale er å mene noe som ikke passer inn i kontrollfrikenes planer for DOL. Her skal kun være "røde" meninger, dyp og naiv empati for alt som måtte minne om ulikheter.

Men samtidig er det lov å mislike en ulikhet: at noen mener noe som ikke er korrekt.

Hvis du mener at nordmenn er rasistiske kvinnefientlige svin uten vett, så er du velkommen. Mener du muslimer er det, så er det ut.

Når Carl I sier "BØ!", så er det full forferdelse.

Når en muhammedanerprest sier "BØ!", så er det hans soleklare rett.

Når presten er ond og intolerant, så er det ytringsfrihet, når noen peker på ondskapen hans så er det rasisme.

Det var vel stort sett reglene.

Du har fremdels ikke svart på om du er for eller mot ytringsfrihet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor denne kritikken av keinstein? Har han gjort noe galt?

Ja, han har lagt tilfeldige folkegrupper for hat. Og det er irrelevant om det er jøder (før), muslimer (nå) eller homifile (i fremtiden).

Poenget er ikke hvilken gruppe han sprer hat mot, men at han overhodet gjør det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din trang til falsifisere ser ikke ut til å ha en ende.

Når jeg entert denne tråden var det to gribber i full sving med å trakkassere Keinstein pga. hans nøkterne info om Islam.

Ja, stakkars, stakkars keinstein! La oss nå endelig beskytte mobberen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når jeg entert denne tråden var det to gribber i full sving med å trakkassere Keinstein pga. hans nøkterne info om Islam."

Legg merke til at de ikke benekter sakens fakta eller sier sin mening om saken. De er bare opptatt av at saken dreier seg om en "stakkars muslim" den stakkars muslimene er universitsutdannet, voksen, dyster og på sin måte saklig. Ingen ynkrygg. Ingen er ynkrygger i moskeene, bare når de føler at de tjener på det, så spiller de på alle strenger, uansett hvor ustemte de er.

Flere martyrfakter fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag :

Jeg pleier å foreslå at folk med sterke meninger samler argumentene de har for / mot en sak (person) , for å så å presentere de. Det er bedre med en renhårig kraftdebatt enn mange dustelinker hvor alle bare skyter vikarierende argumenter mot hverandre.

Du Keinstein, Gripp, Morsk (eller annet nick for anledning) må gjerne prøve å samle de innlegg fra meg som du har hatt problemer med. Du må gjerne skrive dem til dette forum , og jeg vil svare deg etter beste evne.

Samtidig bør du skrive etter samme standard; saklighet og kunnskap i historie.

Innegg under beltestedet eller for usaklige innlegg, får ikke min prioriterte tid.

Med vennlig hilsen

I denne saken teller ikke historien. Basim er en fundamentalist, frekkas, ikke demokratisk valgt, ikke representativ, ikke seriøs.

Likevel får han meningene sine på trykk. Mot bedre vitende. Alle journalsiter vet at homofili ikke er oppdragelse og at muslimske homofile lider. En muslimsk oppdragelse vil ikke "kurere" hmofili, men skape et utall livredde skaphomser og lesbiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.

Jeg nevner heller ikke kvasi-muslimer. Mange jeg kjenner er bare muslim av bekvemmelighetsgrunner. De samme sier at bare 10-15% av deres landsmenn er religiøse, hovedsaklig uopplyste mennesker fra landsbygda.

Islam er hva de religiøse sier og gjør i Norge i dag, ikke hva alle andre mener og tror. Jeg angriper islamistene i Norge, og vi har 20-30 tusen av dem. Ett hundre tusen er likegyldige, de trenger vi ikke snakke om, de er utenforstående.

Det er ikke snakk om å a alle over en kam, jeg tar bare de som selv legger seg ut og utfordrer norske moderne verdier med overtroisk sludder og trusler om vold. De fleste gjør ikke det, og er uskyldige.

Du skriver: "Jeg angriper islamistene i Norge, og vi har 20-30 tusen av dem. "

Det er rundt 70000 muslimer i Norge. Å kalle nær halvdelen av dem islamister blir for dumt - selv for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krigen pågår allerede.

Det som bekymrer er at femtekolonistene bor i landet vårt.

Men da kan du, som fundamentalist, vel flytte fra landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg taler mot er forbudt i mange land, og aktivitetene det inkluderer er en unik intoleranse mot annerledestenkende, inkludert vold, undertrykking og ren overtro som slår ut i bizarre mennskefientlige aktiviteter.

Moskeen i Oslo, studentforreningene og ledelsen har direkte kontakt med de hatefulle og intolerante gjennom to organisasjoner i Norge. Direkte koblet til Egypt og Iran hvor ekstremistene finnes. De har begynt å invitere faschistiske fordragsholdere langveis fra til Norge og ledere som innehar et uhyggelig rulleblad av en type vi har sett på de som har drept millioner.

Uvesenet har altså kommet hit, og aktørene igangsetter religiøs propaganda på dørstokken til et folk (vi) som har kjempet mot akkurat disse holdningene i 100 år.

De truer med /er i ferd med å opprette et paralellsamfunn tuftet på gamle stammeprinsipper hvor alle er seg selv nærmest, med null respekt for hverken verdiene eller de møysommelig oppbygde samfunnsholdningene vi er så stolte av.

Hvis du ser etter, så ser du trusselpolitikken de fører mot landets styresmakter, og vinner fram med det. Vi er redde.

Når de så forteller oss eventyr om snille skjeggete onkler som bare vil ha fred, og de samme onklene ytrer seg med trusler og menneskeforakt, Så reagerer vi ikke. Vi tar dem ikke alvorlig.

Truslene tar vi alvorlig, men ikke menneskene bak dem. Vi ser ikke at de skaffer seg makt her i landet. Makt over mennesker som ikke passer inn her, og som ikke liker oss. Likevel kommer de.

Paranoid vissvass og hat mot en gruppe mennesker - de fleste muslimer er langt mer tolerante og liberale enn det du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med de patetiske martyrfaktene dine, keinstein.

Det jeg skriver til deg (basert på innlegg som du personlig har skrevet) er ikke en brøkdel av det du lirer av deg til muslimer (som gruppe).

Det er dog fornøyelig å se hvordan du "takler" det.

For nye lesere som det heter, kan vi jo minne om sørs mangeårige og fulltids forfølgelse og trakassering av enhver med antydning til "kristenmanns blod" i årene.

Da fantes det et forum som het livssynsforum, og sørs årelange galskap førte til at man rett og slett måtte stenge ned hele forumet.

Det er morsomt å minnes dette, nå når islamisttispa sør besværer seg over at noen kritiserer islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en ærlig sak, da!

Du kan da umulig ta en slik uttalelse negativt! han henviste til seg selv, ikke til all andre!

Kan mennesker leve uten sex (munker, nonner etc), så er det vel ikke verre for en homofil og ikke praktisere det....

"Kan mennesker leve uten sex (munker, nonner etc), så er det vel ikke verre for en homofil og ikke praktisere det.... "

Problemet er at lederne fordømmer homofili som legning, og hvis noen skulle være så uheldig å tone flagg vil de møte et helvete. Bare de andre vet at en av dem er homofil er nok til å utløse det irrasjonelle og primitive hatet. Homsene trenger ikke praktisere for å bli hundset, det er nok med rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne saken teller ikke historien. Basim er en fundamentalist, frekkas, ikke demokratisk valgt, ikke representativ, ikke seriøs.

Likevel får han meningene sine på trykk. Mot bedre vitende. Alle journalsiter vet at homofili ikke er oppdragelse og at muslimske homofile lider. En muslimsk oppdragelse vil ikke "kurere" hmofili, men skape et utall livredde skaphomser og lesbiske.

Du er akkurat som dem; du rakker ned på uskyldige - og det er irrelevant om det er jøder, hinduer, muslimer, funksjonshemmede eller homofile du hater i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan mennesker leve uten sex (munker, nonner etc), så er det vel ikke verre for en homofil og ikke praktisere det.... "

Problemet er at lederne fordømmer homofili som legning, og hvis noen skulle være så uheldig å tone flagg vil de møte et helvete. Bare de andre vet at en av dem er homofil er nok til å utløse det irrasjonelle og primitive hatet. Homsene trenger ikke praktisere for å bli hundset, det er nok med rykter.

Akkurat som du opptrer ovenfor muslimer.

Du er akkurat som "dem", keinstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nye lesere som det heter, kan vi jo minne om sørs mangeårige og fulltids forfølgelse og trakassering av enhver med antydning til "kristenmanns blod" i årene.

Da fantes det et forum som het livssynsforum, og sørs årelange galskap førte til at man rett og slett måtte stenge ned hele forumet.

Det er morsomt å minnes dette, nå når islamisttispa sør besværer seg over at noen kritiserer islam.

Fortell, gripp...

Jeg har faktisk skrevet langt "hardere" til den ene muslimen som var på Livssyn, enn til noen andre.

Men slike fakta "glemmer" du, fordi det passer ikke inn i løgnene dine.

Fakta er at jeg alltid har forsvart trosfrihet. Og alltid argumenter mot religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Jeg angriper islamistene i Norge, og vi har 20-30 tusen av dem. "

Det er rundt 70000 muslimer i Norge. Å kalle nær halvdelen av dem islamister blir for dumt - selv for deg.

Jeg har tidligere påvist at rundt 40% av yngre muslimer er tilhengere av at det innføres sharialover i Storbritannia. Tallene er sannsynligvis de samme i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell, gripp...

Jeg har faktisk skrevet langt "hardere" til den ene muslimen som var på Livssyn, enn til noen andre.

Men slike fakta "glemmer" du, fordi det passer ikke inn i løgnene dine.

Fakta er at jeg alltid har forsvart trosfrihet. Og alltid argumenter mot religion.

Så du har alltid argumentert mot religion? Javel..hva med å slutte seg til kritikken av islam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...