Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Som sagt, igjen har du hitlet tråden.

Pinlig for deg.

Nei, du hitlet tråden med det evinnelige 30-talls pisspreiket ditt.

Paralellen mellom deg og Quisling, nazisme og islamisme er objektivt relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

Media hadde flere spørreundersøkelser i Oslo etter den voldsomme Rushdie-demonstrasjonen. Flere journalister ble forskrekket over at nær sagt alle muslimer påtok seg å drepe Rushdie og evt medløpere i Norge. Også vold mot bokhandlere og ansatte i bokbransjen. Disse truslene ble av media kalt ytringer i "ytringsfrihet".

Lurer på om nordmenn ville fått aksept i ytringsfrihet for slik framferd? I Norge er drapstrulser straffbart, men ikke for våre "stakkars" universitetsutdannete fremmede. De er visst fritatt for anstendighet og fornuft.

Du skriver: "De er visst fritatt for anstendighet og fornuft."

Slik som deg.

Ja, for hvis du kan skrive det om andre, så kan vel jeg skrive det om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Litt merkelig at 3-4 av de kristne på Livssyn har tatt kontakt med meg, for å si at selv om vi er uenige, så føler de at jeg respekterer dem, og at jeg er for religionsfrihet.

Skivebom fra deg, altså.

Nope! Jeg påpekte det samme, det kalt du òg skivebom. Vi kan få lov til å tro hva vi vil, så lenge vi holder kjeft. Ellers blir man beskyldt for ikke å ha lest verken Bibelen eller Koranen...

Du kan jo alt så mye bedre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du ikke. Du har henvist til en "undersøkelse" utført av høyreekstreme.

Det sagt, undersøkelsen viste at de yngre (som har vært utsatt for folk som keinstein og deg) var langt mer fundamentalistiske enn de eldre.

Akkurat som jeg påpekte - dere fungerer som et rekrutteringsbyrå.

Du vet like godt som meg at det finnes en lang rekke undersøkelser som bekrefter det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, du hitlet tråden med det evinnelige 30-talls pisspreiket ditt.

Paralellen mellom deg og Quisling, nazisme og islamisme er objektivt relevant.

Hold dere til sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"hvis det blir muslimsk flertall"

Ja, og hvis kyr flyr, så blir det forbudt å drikke melk.

Andre artige teorier du vil underholde oss med?

I Oslo-området er det muslims flertall innen pluss\minus 50-80 år, Etterhvert i hele landet.

Det kommer til å skje uavhengig av kuer, og ennå mer uavnehgig av at du er totalt løsrevet fra virkeligheten i dine innlullede fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Jeg påpekte det samme, det kalt du òg skivebom. Vi kan få lov til å tro hva vi vil, så lenge vi holder kjeft. Ellers blir man beskyldt for ikke å ha lest verken Bibelen eller Koranen...

Du kan jo alt så mye bedre selv!

Når du ikke vet hvilken gud du tilber, og ikke vet at GT er en del av kristendommen, så er det all grunn til å stille spørsmål ved din kunnskap.

Men det gjelder *deg*, og ikke "alle kristne". Jeg påstår at du mangler kunnskap; jeg sier ikke at kristne (generelt) gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg trådene mer enn nødvendig, mullah. Det er ingen her som har argumentert for å ødelegge ytringsfriheten. Men til din store irritasjon, er det mange som benytter seg av den.

Jeg syns alle burde benytte seg av ytringsfrihet. Men de må tåle at andre også gjør det.

FrP vil nå fjerne blasfeniparagrafen, det fordi visse religiøse nå ønsker å misbruke den for å kneble kritikk. De har ikke argumenter festet i virkeligheten, og vil derfor ha taushet. Islamistene lever best uten nærgående gransking og debatt. Holdningene er for urimelige og ufyselige til å tåle debatt og dagens lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet like godt som meg at det finnes en lang rekke undersøkelser som bekrefter det samme.

Som bekrefter at slik hat som du og keinstein utviser får "dem" til å bli fundamentalister.

Jepp, det vet da de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, det har du ikke. Du har henvist til en "undersøkelse" utført av høyreekstreme.

Det sagt, undersøkelsen viste at de yngre (som har vært utsatt for folk som keinstein og deg) var langt mer fundamentalistiske enn de eldre.

Akkurat som jeg påpekte - dere fungerer som et rekrutteringsbyrå.

Er han aktiv i England òg? Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!

Leste nemlig nettopp at de unge muslimene i England, forlanger strengere regler enn foreldrene...Pussig utvikling.

Hva vil det ha å si for integrering...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle burde benytte seg av ytringsfrihet. Men de må tåle at andre også gjør det.

FrP vil nå fjerne blasfeniparagrafen, det fordi visse religiøse nå ønsker å misbruke den for å kneble kritikk. De har ikke argumenter festet i virkeligheten, og vil derfor ha taushet. Islamistene lever best uten nærgående gransking og debatt. Holdningene er for urimelige og ufyselige til å tåle debatt og dagens lys.

Ja, og du må tåle at vi gransker dine holdninger, keinstein.

Uten de evinnelige martyrfaktene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Jeg påpekte det samme, det kalt du òg skivebom. Vi kan få lov til å tro hva vi vil, så lenge vi holder kjeft. Ellers blir man beskyldt for ikke å ha lest verken Bibelen eller Koranen...

Du kan jo alt så mye bedre selv!

Alle som vil forkynne må forsvare sitt syn og tro. De er ikke fritatt for anstendighet og sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han aktiv i England òg? Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!

Leste nemlig nettopp at de unge muslimene i England, forlanger strengere regler enn foreldrene...Pussig utvikling.

Hva vil det ha å si for integrering...?

Det var nettopp det jeg kommenterte i et annet innlegg.

1) Det var en høyreekstrem gruppe som stod bak undersøkelsen.

2) At yngre er mer fundamentalistiske enn de eldre, skyldes nettopp folk som keinstein som sprer hat. Da går de til fundamentalistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og du må tåle at vi gransker dine holdninger, keinstein.

Uten de evinnelige martyrfaktene dine.

Tror forumet er ennå mer lei din evinnelige 30-talls hitling overalt hvor den stinkende Quisling-signaturen din settes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil forkynne må forsvare sitt syn og tro. De er ikke fritatt for anstendighet og sannhet.

Gjelder det også deg?

Eller kommer du med martyrfaktene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Når du ikke vet hvilken gud du tilber, og ikke vet at GT er en del av kristendommen, så er det all grunn til å stille spørsmål ved din kunnskap.

Men det gjelder *deg*, og ikke "alle kristne". Jeg påstår at du mangler kunnskap; jeg sier ikke at kristne (generelt) gjør det.

Jeg er ganske sikker på, at jeg vet mer om religioner enn deg!

Du tyr til lavmål av alle midler i en diskusjon, du angriper meg som person og min kunnskap.

Kan man synke lavere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forumet er ennå mer lei din evinnelige 30-talls hitling overalt hvor den stinkende Quisling-signaturen din settes.

Prøv heller å vise at det ikke er sant.

Det klarer du nemlig ikke, og derfor må du slenge dritt, for å skifte emne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på, at jeg vet mer om religioner enn deg!

Du tyr til lavmål av alle midler i en diskusjon, du angriper meg som person og min kunnskap.

Kan man synke lavere?

Når du ikke vet hvilken gud som blir tilbedt, så er det åpenbart at du ikke vet mer.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...