Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg har ikke påstått at keinstein er den eneste fundamentalisten; de har dere del av slike i Storbritannia også.

Til og med offentlige undersøkelser i USA har tilkjennegitt at aksjonene øker støtte til fundamentalister.

Har aldri hatt en aksjon mot muslimer. Den eneste plassen jeg ytrer meg "offentlig" er her på DOL.

Men du har kanskje rett. Muslimer sitter og nileser på all verdens nettsteder, for så å bli opphisset...

Jeg hater ikke muslimer, hvem kan hate over en milliard ukjente mennesker?

Men det står meg fritt å hate/avsky enkelte handlinger, som begås av visse ekstremister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Det første bud overalt er å respektere andres mening og person.

Ja! Jeg respekterer deg som person, selv om jeg noen ganger er uenig i dine hakka gale meninger...

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En gang til:

Den guden som de kristne tilber, som jødene tilber og som muslimene tilber er den samme.

Det er samme gud som Abraham tilba.

Og ja, jeg forstår det er litt pinlig for deg at jeg må lære deg slikt.

Du kan kverne den tanken til din dødsdag, men jeg godtar den aldri

Hva for en Gud kommer i konflikt med seg selv og sitt vesen?

Gud hater løgn, men muslimer kan lyve. Gud anerkjenne ingen, som ikke godtar Jesus, muslimer godtar ikke Jesus som Guds sønn. I Koranen er han bare en profet...

Selv jødene kommer ikke til Javhe, før de ser Jesus, om de ikke har oppfylt Loven da, og det var det bare Jesus som har klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Den her er ikke spesiellt til deg. Det er en ting jeg ikke skjønner..Hva er meningen med å ha så mange forskjellige overskrifter i en tråd? Går inn på 100 nyeste og trykker inn på hva jeg tror er en ny tråd, men nei, havner her igjen:-(

Det er sør som forandrer overskriftene hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i hvertfall krøll for en annen.

Det gjør ikke meg så mye, men jeg forstår taktikken. Ta og rett opp overskriften når du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg respekterer deg som person, selv om jeg noen ganger er uenig i dine hakka gale meninger...

*lol*

Det er saken som er viktig. Ingen får svar av meg om de ikke kan styre seg. Ikke sikkert de bryr seg om de får svar heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg var en homofil muslim, som ikke hadde sex, så hadde jeg holdt kjeft.

Det er best å ligge lavt når alternativet er kriser og fordømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

I Nicaragua klarte den katolske kirken nettopp å få et 100% lovforbud mot abort.

Dvs. ingen abort, selv om morens liv er i fare.

Og det er ikke mange år siden skillsmisse var forbudt i Chile.

Og det truer verdensfreden, da, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han aktiv i England òg? Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!

Leste nemlig nettopp at de unge muslimene i England, forlanger strengere regler enn foreldrene...Pussig utvikling.

Hva vil det ha å si for integrering...?

"Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!"

Snart får jeg skylda for terroristenes herjinger.

Gestalter av Sørs legning rekrutterer flere til islammotstand enn islamistene selv. Det er ofte sik med urimeligheter, overgrep og urettferdighet. Motstanden øker jo mer de urimelige forsvarer seg. Medløperne for terroistene lærer opp sine motstandere og motiverer dem, de oppdager stadig nye argumenter og utveksler erfaringer. De lærer. Islam er et lett bytte for kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kverne den tanken til din dødsdag, men jeg godtar den aldri

Hva for en Gud kommer i konflikt med seg selv og sitt vesen?

Gud hater løgn, men muslimer kan lyve. Gud anerkjenne ingen, som ikke godtar Jesus, muslimer godtar ikke Jesus som Guds sønn. I Koranen er han bare en profet...

Selv jødene kommer ikke til Javhe, før de ser Jesus, om de ikke har oppfylt Loven da, og det var det bare Jesus som har klart!

At du ikke godtar det, er selvsagt ditt eget problem.

Poenget forblir at kristne, jøder og muslimer tilber samme gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!"

Snart får jeg skylda for terroristenes herjinger.

Gestalter av Sørs legning rekrutterer flere til islammotstand enn islamistene selv. Det er ofte sik med urimeligheter, overgrep og urettferdighet. Motstanden øker jo mer de urimelige forsvarer seg. Medløperne for terroistene lærer opp sine motstandere og motiverer dem, de oppdager stadig nye argumenter og utveksler erfaringer. De lærer. Islam er et lett bytte for kritikk.

Men det er jo du som er fundamentalistenes medløper, keinstein. Forstår du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt en aksjon mot muslimer. Den eneste plassen jeg ytrer meg "offentlig" er her på DOL.

Men du har kanskje rett. Muslimer sitter og nileser på all verdens nettsteder, for så å bli opphisset...

Jeg hater ikke muslimer, hvem kan hate over en milliard ukjente mennesker?

Men det står meg fritt å hate/avsky enkelte handlinger, som begås av visse ekstremister.

Du skriver: "Men det står meg fritt å hate/avsky enkelte handlinger, som begås av visse ekstremister."

Enig, men keinstein begrenser seg ikke til disse. Han skriver om muslimer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han har lagt tilfeldige folkegrupper for hat. Og det er irrelevant om det er jøder (før), muslimer (nå) eller homifile (i fremtiden).

Poenget er ikke hvilken gruppe han sprer hat mot, men at han overhodet gjør det.

Med vennlig hilsen

Så han hater jøder, muslimer og homofile?

Jeg synes denne keinstein virker som en oppegående fyr som ikke vil skjære alle medlemmer av slike minoriteter under samme kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han hater jøder, muslimer og homofile?

Jeg synes denne keinstein virker som en oppegående fyr som ikke vil skjære alle medlemmer av slike minoriteter under samme kam.

Les hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

"Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!"

Snart får jeg skylda for terroristenes herjinger.

Gestalter av Sørs legning rekrutterer flere til islammotstand enn islamistene selv. Det er ofte sik med urimeligheter, overgrep og urettferdighet. Motstanden øker jo mer de urimelige forsvarer seg. Medløperne for terroistene lærer opp sine motstandere og motiverer dem, de oppdager stadig nye argumenter og utveksler erfaringer. De lærer. Islam er et lett bytte for kritikk.

Ble bekymret et lite øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du skriver: "Men det står meg fritt å hate/avsky enkelte handlinger, som begås av visse ekstremister."

Enig, men keinstein begrenser seg ikke til disse. Han skriver om muslimer generelt.

Hvis du i det hele tatt gidder å lese, noe jeg betviler sterkt, det vi faktisk skriver, og ikke det du tror vi skriver.

Hadde vi kommet langt på vei...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bekymret et lite øyeblikk...

Selv om jeg sitter her mellom høye fjell, så har jeg ikke alltid gjort det.

Jeg har vært hos muslimer i Søramerika, i Afrika og Indonesia. I moskeene deres. I 1980-åra var muslimer en fredelig religion og all undertrykkingen var skjult. Jeg visste at kvinner led og ble mishandlet. Det kunne jeg se og høre hver dag. Senere oppdaget jeg at dette var ulikt for denne kulturen, og fikk mer og mer asky for de dystre mennene. Jeg følte deres forakt/hat mot vestlige kvinner og kuffar. Lenge før de kom hit med uvesenet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bekymret et lite øyeblikk...

-Unikt- for denne kulturen mener jeg. Kvinner ble mishandlet på grunnlag av de islamske lovene, som er like overalt.

Jeg nektet til slutt å besøke Saudi-Arabia pga deres kultur. Ingen kritiserte meg for det. Alle visste hvorfor og forsto, selv saudiere forsto. "Vi behandler våre kvinner og alle kuffar som dyr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du i det hele tatt gidder å lese, noe jeg betviler sterkt, det vi faktisk skriver, og ikke det du tror vi skriver.

Hadde vi kommet langt på vei...!

"vi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...