Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

I Oslo-området er det muslims flertall innen pluss\minus 50-80 år, Etterhvert i hele landet.

Det kommer til å skje uavhengig av kuer, og ennå mer uavnehgig av at du er totalt løsrevet fra virkeligheten i dine innlullede fantasier.

Jada, Morsk - 2% er flertall for deg.

:knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

"Kan mennesker leve uten sex (munker, nonner etc), så er det vel ikke verre for en homofil og ikke praktisere det.... "

Problemet er at lederne fordømmer homofili som legning, og hvis noen skulle være så uheldig å tone flagg vil de møte et helvete. Bare de andre vet at en av dem er homofil er nok til å utløse det irrasjonelle og primitive hatet. Homsene trenger ikke praktisere for å bli hundset, det er nok med rykter.

Om jeg var en homofil muslim, som ikke hadde sex, så hadde jeg holdt kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å vise at det ikke er sant.

Det klarer du nemlig ikke, og derfor må du slenge dritt, for å skifte emne.

Hva er ikke sant? At den\de som advarer mot vår tids nazister er nazister??

Hele den problemstillinge du ber folk ta stilling til er i utgangspunktet så psykotisk at det ikke er mulig å forholde seg til den, med mindre man er påvirket av LDS eller andre virkelighetsforstyrrende stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er ikke spesiellt til deg. Det er en ting jeg ikke skjønner..Hva er meningen med å ha så mange forskjellige overskrifter i en tråd? Går inn på 100 nyeste og trykker inn på hva jeg tror er en ny tråd, men nei, havner her igjen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gale er å mene noe som ikke passer inn i kontrollfrikenes planer for DOL. Her skal kun være "røde" meninger, dyp og naiv empati for alt som måtte minne om ulikheter.

Men samtidig er det lov å mislike en ulikhet: at noen mener noe som ikke er korrekt.

Hvis du mener at nordmenn er rasistiske kvinnefientlige svin uten vett, så er du velkommen. Mener du muslimer er det, så er det ut.

Når Carl I sier "BØ!", så er det full forferdelse.

Når en muhammedanerprest sier "BØ!", så er det hans soleklare rett.

Når presten er ond og intolerant, så er det ytringsfrihet, når noen peker på ondskapen hans så er det rasisme.

Det var vel stort sett reglene.

Er faktisk enig med Keinstein!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han aktiv i England òg? Fy, deg keinstien, hold deg til Norge!

Leste nemlig nettopp at de unge muslimene i England, forlanger strengere regler enn foreldrene...Pussig utvikling.

Hva vil det ha å si for integrering...?

Reglene gir makt. Det er det kulturen dreier seg om. De mest forstyrrede får automatisk makt i kraft av enkle løsninger som erstatter de mer kompliserte demokratiske regler. Man trenger ingen kløkt, diplomati eller toleranse i islamske maktsystemer. Bare trusler og frykt.

Vi ser over hele verden: det første islamistene gjør er -ikke- å opprette infrastruktur, helsetiltak eller noen for for sivilisasjon eller hjelp.

Det første de gjør er å opprette prestedomstoler for å plage de fattige og allerede forkomne kvinnene. Kontrollen på kvinnene er det viktigste av alt i denne kulturen, og den raskeste vei til stagansjon. De setter halve befolkningen ut av funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her er ikke spesiellt til deg. Det er en ting jeg ikke skjønner..Hva er meningen med å ha så mange forskjellige overskrifter i en tråd? Går inn på 100 nyeste og trykker inn på hva jeg tror er en ny tråd, men nei, havner her igjen:-(

Hei,

For å holde oversikten inne i en langt og oppstykket tråd. Da kan man se hvilken del av tråden man er i.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Når du ikke vet hvilken gud som blir tilbedt, så er det åpenbart at du ikke vet mer.

Beklager.

Min Gud heter Javhe, som betyr jeg er, betyr Allah; jeg er?

Du fortalte meg nylig at Allah betyr Gud... Min Gud heter Javhe og har en sønn ved navn Jesus Kristus, hva er så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Neida - keinstein bruker timevis på å spre sitt fundamentalistiske vissvass. De fleste muslimer gjør det ikke.

keinstein bruker langt mer tid daglig på sverte islam, enn det de fleste muslimer overhodet bruker til å tenke på islam.

Godt noen gidder å holde dem i ørene, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene gir makt. Det er det kulturen dreier seg om. De mest forstyrrede får automatisk makt i kraft av enkle løsninger som erstatter de mer kompliserte demokratiske regler. Man trenger ingen kløkt, diplomati eller toleranse i islamske maktsystemer. Bare trusler og frykt.

Vi ser over hele verden: det første islamistene gjør er -ikke- å opprette infrastruktur, helsetiltak eller noen for for sivilisasjon eller hjelp.

Det første de gjør er å opprette prestedomstoler for å plage de fattige og allerede forkomne kvinnene. Kontrollen på kvinnene er det viktigste av alt i denne kulturen, og den raskeste vei til stagansjon. De setter halve befolkningen ut av funksjon.

*ler*

Ja, for de fleste muslimer er jo sånn.

Du bruker ekstremister som eksempler for vanlige muslimer. Like idiotisk som å påstå at alle kristne er nazister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min Gud heter Javhe, som betyr jeg er, betyr Allah; jeg er?

Du fortalte meg nylig at Allah betyr Gud... Min Gud heter Javhe og har en sønn ved navn Jesus Kristus, hva er så vanskelig å forstå?

Hvem du personlig tilber aner jeg ikke.

Jeg har påpekt at den kristne Gud og Allah er en og samme. Det er fakta, og du kan forholde deg til det, eller la være.

Allah er arabisk for Gud, og kristne som snakker arabisk ber til Allah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var nettopp det jeg kommenterte i et annet innlegg.

1) Det var en høyreekstrem gruppe som stod bak undersøkelsen.

2) At yngre er mer fundamentalistiske enn de eldre, skyldes nettopp folk som keinstein som sprer hat. Da går de til fundamentalistene.

Tror du! Hva underbygger du din påstand med, bortsett fra at keinstein er allstedsværende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ja, for de fleste muslimer er jo sånn.

Du bruker ekstremister som eksempler for vanlige muslimer. Like idiotisk som å påstå at alle kristne er nazister.

Tosk. Flere muslimske land er styrt etter de prinsipper som Keinstein skriver om, noen etter flertallsvalg.

Det er som vanlig du som ikke eier kontakt med virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du! Hva underbygger du din påstand med, bortsett fra at keinstein er allstedsværende?

Jeg har ikke påstått at keinstein er den eneste fundamentalisten; de har dere del av slike i Storbritannia også.

Til og med offentlige undersøkelser i USA har tilkjennegitt at aksjonene øker støtte til fundamentalister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ikke sant? At den\de som advarer mot vår tids nazister er nazister??

Hele den problemstillinge du ber folk ta stilling til er i utgangspunktet så psykotisk at det ikke er mulig å forholde seg til den, med mindre man er påvirket av LDS eller andre virkelighetsforstyrrende stoffer.

Det verste er at stakkarene ikke nekter. De har f eks aldri nektet for at de undertrykker kvinner.

De sier rett ut at kvinner ikke er verd noe eller ikke skal ha noen innflytelse.

På UIO setter de opp egen inngang for kvinner til islamistmøtene sine, de er ikke flaue en gang.

Kvinnene blir eskludert og må danne egne foreninger, og de finner det helt naturlig alle sammen. De er frekke nok til å vise at det er kvinner i styret i en forening, og så viser det seg at det er en kvinneforening. Egentlig er det en syklubb uten innflytelse, men de utgis for å være noe demokratisk viktig. Det holdes ikke valg, men likevel kaller de seg representanter.

Nå finnes det 10 ulike foreninger, alle er kvinnefientlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

For å holde oversikten inne i en langt og oppstykket tråd. Da kan man se hvilken del av tråden man er i.

Med vennlig hilsen

det ødelegger tråden og gjør det ikke mer oversiktlig.

spessielt hvis overskriften blir totalt endret som feks

Du lyver eller noe sånt.

bruker hundre nyeste så er vel derfor jeg synes det er plagsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk. Flere muslimske land er styrt etter de prinsipper som Keinstein skriver om, noen etter flertallsvalg.

Det er som vanlig du som ikke eier kontakt med virkeligheten.

Inntil for få år siden var svært mange kristne land diktaturer (Latin-Amerika, osv).

De muslimske landene er faktisk ikke så forskjellige fra andre land i samme region.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...