Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

At keinstein blir drevet av et kall forstår alle som studerer keinsteins innlegg de siste 5 år. Det som kjennetegner et kall er jo fanatisme, prinsippfasthet, mangel på virkelighetsforståelse.

Jeg tror ikke keistein lider av mangel på virkelighetsforståelse!

At noen brenner dypt og ærlig for en sak, bør ikke latterliggjøres.

Jeg tar keinstein alvorlig, og sier ifra når jeg er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Alle kan ytre seg og alle kan motsi den som ytrer seg. Men ingen er tvunget til å svare, interessere seg for, eller mene noe om noe.

Er så inderlig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hei,

Ja, det er å skyve en gruppe foran seg for å berettige sitt eget hat.

Legg merke til at ingen av dem svarer på spørsmål om ytringsfrihet eller religionsfrihet. :knegg:

Med vennlig hilsen

Knegg i vei du, men du stiller ikke akkurat opp om religionsfrihet du heller.

Alle kan ytre seg, bare ikke kristne (de bør jo selv forstå hvor teite de er som tror på en ikke-ekststerende Gud) eller muslimer (jo, du kan høre litt mer på dem, forresten).

Alle andre (dvs ikke-troende) må ytre seg så mye de ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knegg i vei du, men du stiller ikke akkurat opp om religionsfrihet du heller.

Alle kan ytre seg, bare ikke kristne (de bør jo selv forstå hvor teite de er som tror på en ikke-ekststerende Gud) eller muslimer (jo, du kan høre litt mer på dem, forresten).

Alle andre (dvs ikke-troende) må ytre seg så mye de ønsker!

Nå har det seg slik at jeg har skrevet i 7-8 år på DOL nettopp FOR religionsfrihet, så den der var totalt skivebom.

Personlig er jeg ateist, og i passende tråder argumenterer jeg gjerne for det, men jeg har alltid forfektet religionsfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

LOL Særs morsomt..det er JEG som har hitlet tråden..Lær deg å lese kronologi.

Dust.

Hvem av dere som blemmer seg er ikke så relevant her. At du kommer ilende for å innrømme det er vel talende nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dere som blemmer seg er ikke så relevant her. At du kommer ilende for å innrømme det er vel talende nok.

Du skjønner ikke forskjellen på å hitle en tråd og å nevne hitler i en hitlet tråd..neivel.

Kanskje du skal la være å bruke begreper du ikke forstår betydningen av neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har tydeligvis ikke lest mine svar nedover.

Skrev at om du hadde vært den røsten som advarte mot nazismen, hadde du vært folkehelt i dag.

De fleste mennesker er likegyldige mot advarsler, det er ikke jeg, og jeg mener du har en misjon.

Les svar jeg har skrevet til sør pluss noen til.

Det jeg taler mot er forbudt i mange land, og aktivitetene det inkluderer er en unik intoleranse mot annerledestenkende, inkludert vold, undertrykking og ren overtro som slår ut i bizarre mennskefientlige aktiviteter.

Moskeen i Oslo, studentforreningene og ledelsen har direkte kontakt med de hatefulle og intolerante gjennom to organisasjoner i Norge. Direkte koblet til Egypt og Iran hvor ekstremistene finnes. De har begynt å invitere faschistiske fordragsholdere langveis fra til Norge og ledere som innehar et uhyggelig rulleblad av en type vi har sett på de som har drept millioner.

Uvesenet har altså kommet hit, og aktørene igangsetter religiøs propaganda på dørstokken til et folk (vi) som har kjempet mot akkurat disse holdningene i 100 år.

De truer med /er i ferd med å opprette et paralellsamfunn tuftet på gamle stammeprinsipper hvor alle er seg selv nærmest, med null respekt for hverken verdiene eller de møysommelig oppbygde samfunnsholdningene vi er så stolte av.

Hvis du ser etter, så ser du trusselpolitikken de fører mot landets styresmakter, og vinner fram med det. Vi er redde.

Når de så forteller oss eventyr om snille skjeggete onkler som bare vil ha fred, og de samme onklene ytrer seg med trusler og menneskeforakt, Så reagerer vi ikke. Vi tar dem ikke alvorlig.

Truslene tar vi alvorlig, men ikke menneskene bak dem. Vi ser ikke at de skaffer seg makt her i landet. Makt over mennesker som ikke passer inn her, og som ikke liker oss. Likevel kommer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så inderlig enig!

Jeg trenger ikke oppgi noen grunn for ikke å svare heller. Men det er ikke så komplisert å forstå hvorfor. Det jeg ikke liker av ytringer, det driter jeg bare i. Jeg oppsøker ikke det jeg misliker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurre-kurre... burugla har åpnet nebbet igjen, ser jeg?

Burugla eller de tre andre gribbene kommer ilende til hver gang en av dem kaster frampå muslim-relatert hets...

Snakk om harem av sultne rovfugler...Er det noen som opptrer i flokk og beviselig trenger støttespillere er det vel dere. Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver.

"Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver."

Hvem prøver å mobbe vekk hvem? Anklagene og oppdiktede ileggelser hagler formelig mot personene som bare sier sin mening. Det er kun meninger, og de som ikke tillater at andre mener noe, meningsterrorister, kan ikke vente å få medhold eller interesse.

Noen har visst som kall å mobbe andre personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ville aldri godtatt å bli homofil! Smart denne karen...

Selv har jeg kun en homofil venn, men han har jeg kjent siden barndommen. Skal mer til for at jeg får nye homofile venner i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du for eller mot ytringsfrihet, keinstein?

Enkelt spørsmål, som du burde tørre å svare på.

Hvorfor denne kritikken av keinstein? Har han gjort noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurre-kurre... burugla har åpnet nebbet igjen, ser jeg?

Burugla eller de tre andre gribbene kommer ilende til hver gang en av dem kaster frampå muslim-relatert hets...

Snakk om harem av sultne rovfugler...Er det noen som opptrer i flokk og beviselig trenger støttespillere er det vel dere. Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver.

Din trang til falsifisere ser ikke ut til å ha en ende.

Når jeg entert denne tråden var det to gribber i full sving med å trakkassere Keinstein pga. hans nøkterne info om Islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Ja, det er å skyve en gruppe foran seg for å berettige sitt eget hat.

Legg merke til at ingen av dem svarer på spørsmål om ytringsfrihet eller religionsfrihet. :knegg:

Med vennlig hilsen

Den norske kirke har stadig blitt utfordret på sitt syn på homofile,samboere etc og det er dette yttre presset som har ført til endringene.

Jeg synes generelt muslimske talsmenn trossamfunn blir forskjellsbehandlet i forhold til de kristne.

Man har ikke noe problem å feks karakterisere krfere som kristenfundamentalister fordi de ikke vil ha adopsjonsrett for homofile etc.

Samtidig som Basim Ghozlan og hans likemenn kommer med rimelig hårreisende utalelser som omtrent får stå uimotsagt.

Feks Kvarmes utsagt om at homofili kunne helbredes resulterte i masse førstesider og støy.

Basim Ghozlan har kommet med utalelser om kvinner som ikke bruker hijab,jøder og homofile som virkelig kan karakteriseres som ekstremistiske uten at han har blitt hengt ut i media og at talspersoner i regjering og media tar totalt avstand.

ja vi har yttringsfrihet og folk får lov å å ha alle mulige avskylige holdninger.Likevel så betyr ikke det at man i ytringsfrihetens navn skal godt at folk trakkaserer jøder,homofile ,alenemødre etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske kirke har stadig blitt utfordret på sitt syn på homofile,samboere etc og det er dette yttre presset som har ført til endringene.

Jeg synes generelt muslimske talsmenn trossamfunn blir forskjellsbehandlet i forhold til de kristne.

Man har ikke noe problem å feks karakterisere krfere som kristenfundamentalister fordi de ikke vil ha adopsjonsrett for homofile etc.

Samtidig som Basim Ghozlan og hans likemenn kommer med rimelig hårreisende utalelser som omtrent får stå uimotsagt.

Feks Kvarmes utsagt om at homofili kunne helbredes resulterte i masse førstesider og støy.

Basim Ghozlan har kommet med utalelser om kvinner som ikke bruker hijab,jøder og homofile som virkelig kan karakteriseres som ekstremistiske uten at han har blitt hengt ut i media og at talspersoner i regjering og media tar totalt avstand.

ja vi har yttringsfrihet og folk får lov å å ha alle mulige avskylige holdninger.Likevel så betyr ikke det at man i ytringsfrihetens navn skal godt at folk trakkaserer jøder,homofile ,alenemødre etc.

godta at man trakkaserer skulle det stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ville aldri godtatt å bli homofil! Smart denne karen...

Selv har jeg kun en homofil venn, men han har jeg kjent siden barndommen. Skal mer til for at jeg får nye homofile venner i dag.

hehe

Saken er ikke hva man liker eller ikke. Jeg fikser heller ikke alle homser. De samme fikser sikkert ikke meg heller. Men det har med preferanser å gjøre.

Det dette dreier seg om er naturvitenskap og viten i det hele tatt. Homsing er en legning, en privatsak. Så lenge homsene oppfører seg som normale folk, så er det ingen som trenger bry seg med det.

Vi har muslimske leger (senere mange kvinner) i Norge som har skikkelige problemer med homofile og en dyp forakt for ulikheter i den retning. Det er ikke bra for en lege. De trenger ikke like, men de må akseptere og forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muhammedanernes medløpere er mye farligere enn islamistene selv. Medløperne slipper/hjelper dem fram og slipper dem til. Medløperne har mye mer makt enn prestene fra ørkenen. Men prestenes makt er stor siden ørkenbeduinene er mange i dette landet. Demokratiet kommer til å bli vår svøpe.

Basim Ghozlan og enkelte konvertitter er mer katolske enn paven.Finnes masse muslimer som kan karakteriseres som sekulære.Mohammed Rana har sagt at han ikke forstår begrepet sekulære muslimer.Enten er man muslim eller så er man det ikke. Altså at det går ikke ann å være en god muslim om man ikke praktiserer med å be fem ganger om dagen eller å evt drikke alkohol etc.

Men det finnes plenty mennesker som kaller seg muslimer som knapt har vært i en moske .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne kritikken av keinstein? Har han gjort noe galt?

Det gale er å mene noe som ikke passer inn i kontrollfrikenes planer for DOL. Her skal kun være "røde" meninger, dyp og naiv empati for alt som måtte minne om ulikheter.

Men samtidig er det lov å mislike en ulikhet: at noen mener noe som ikke er korrekt.

Hvis du mener at nordmenn er rasistiske kvinnefientlige svin uten vett, så er du velkommen. Mener du muslimer er det, så er det ut.

Når Carl I sier "BØ!", så er det full forferdelse.

Når en muhammedanerprest sier "BØ!", så er det hans soleklare rett.

Når presten er ond og intolerant, så er det ytringsfrihet, når noen peker på ondskapen hans så er det rasisme.

Det var vel stort sett reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske kirke har stadig blitt utfordret på sitt syn på homofile,samboere etc og det er dette yttre presset som har ført til endringene.

Jeg synes generelt muslimske talsmenn trossamfunn blir forskjellsbehandlet i forhold til de kristne.

Man har ikke noe problem å feks karakterisere krfere som kristenfundamentalister fordi de ikke vil ha adopsjonsrett for homofile etc.

Samtidig som Basim Ghozlan og hans likemenn kommer med rimelig hårreisende utalelser som omtrent får stå uimotsagt.

Feks Kvarmes utsagt om at homofili kunne helbredes resulterte i masse førstesider og støy.

Basim Ghozlan har kommet med utalelser om kvinner som ikke bruker hijab,jøder og homofile som virkelig kan karakteriseres som ekstremistiske uten at han har blitt hengt ut i media og at talspersoner i regjering og media tar totalt avstand.

ja vi har yttringsfrihet og folk får lov å å ha alle mulige avskylige holdninger.Likevel så betyr ikke det at man i ytringsfrihetens navn skal godt at folk trakkaserer jøder,homofile ,alenemødre etc.

Basim Ghozlan har også tatt i mot unnskyldningen fra en dødstruet og livredd redaktør. Ingen reagerte på at Basim kunne tale på vegne av de som truet redaktøren og fjerne trusselen. Enten er Basim selv den som truer, eller så bare bløffer han og utgir seg bare for å være en representant. Mest det siste, han rir på makten som truslene gir han, tar for seg av noe han ikke er del i og ikke har kontroll over. Det er han som blir kontrollert fra utlandet, ikke omvendt.

Hverken Basim eller noen av kumpanene hans er demokratisk valgt eller har mandat fra medlemmer. De enkelte medlemmene i menightene har ikke stemmerett. Alle DNKs menighetsråd er demokratisk valgt i hele Norge. Det sier loven. Islam er ikke demokratisk.

Bør vi snakke med og slippe til "representanter" som ikke er demokratisk valgt? De kan jo være hvem som helst galning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din trang til falsifisere ser ikke ut til å ha en ende.

Når jeg entert denne tråden var det to gribber i full sving med å trakkassere Keinstein pga. hans nøkterne info om Islam.

"Når jeg entert denne tråden var det to gribber i full sving med å trakkassere Keinstein pga. hans nøkterne info om Islam."

Legg merke til at de ikke benekter sakens fakta eller sier sin mening om saken. De er bare opptatt av at saken dreier seg om en "stakkars muslim" den stakkars muslimene er universitsutdannet, voksen, dyster og på sin måte saklig. Ingen ynkrygg. Ingen er ynkrygger i moskeene, bare når de føler at de tjener på det, så spiller de på alle strenger, uansett hvor ustemte de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...