Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Den her er ikke spesiellt til deg. Det er en ting jeg ikke skjønner..Hva er meningen med å ha så mange forskjellige overskrifter i en tråd? Går inn på 100 nyeste og trykker inn på hva jeg tror er en ny tråd, men nei, havner her igjen:-(

Overvurderer sin egen viktighet. Markeringbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

det ødelegger tråden og gjør det ikke mer oversiktlig.

spessielt hvis overskriften blir totalt endret som feks

Du lyver eller noe sånt.

bruker hundre nyeste så er vel derfor jeg synes det er plagsomt

Hei,

Jo, den blir mer oversiktelig når man er i den, fordi det er umulig å finne hvilket innlegg man svarer på hvis det er 200 innlegg med samme tittel.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil for få år siden var svært mange kristne land diktaturer (Latin-Amerika, osv).

De muslimske landene er faktisk ikke så forskjellige fra andre land i samme region.

Igjen en totalt tøvete virkelightsforstyrret paralell

I disse muslimske landene er det jo nettopp islamismen som er den bærende ideologi.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at stakkarene ikke nekter. De har f eks aldri nektet for at de undertrykker kvinner.

De sier rett ut at kvinner ikke er verd noe eller ikke skal ha noen innflytelse.

På UIO setter de opp egen inngang for kvinner til islamistmøtene sine, de er ikke flaue en gang.

Kvinnene blir eskludert og må danne egne foreninger, og de finner det helt naturlig alle sammen. De er frekke nok til å vise at det er kvinner i styret i en forening, og så viser det seg at det er en kvinneforening. Egentlig er det en syklubb uten innflytelse, men de utgis for å være noe demokratisk viktig. Det holdes ikke valg, men likevel kaller de seg representanter.

Nå finnes det 10 ulike foreninger, alle er kvinnefientlige.

Mange av dem behandler kvinner slik du behandler muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på, at jeg vet mer om religioner enn deg!

Du tyr til lavmål av alle midler i en diskusjon, du angriper meg som person og min kunnskap.

Kan man synke lavere?

Det første bud overalt er å respektere andres mening og person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jo, den blir mer oversiktelig når man er i den, fordi det er umulig å finne hvilket innlegg man svarer på hvis det er 200 innlegg med samme tittel.

Med vennlig hilsen

ja kanskje.

Men det er jo en subjektiv greie da,og jeg synes ikke det blir mere oversiktlig : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen en totalt tøvete virkelightsforstyrret paralell

I disse muslimske landene er det jo nettopp islamismen som er den bærende ideologi.

.

I Nicaragua klarte den katolske kirken nettopp å få et 100% lovforbud mot abort.

Dvs. ingen abort, selv om morens liv er i fare.

Og det er ikke mange år siden skillsmisse var forbudt i Chile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bud overalt er å respektere andres mening og person.

Det er aldri for sent å begynne for deg, keinstein.

Hvor er din respekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke påstått at keinstein er den eneste fundamentalisten; de har dere del av slike i Storbritannia også.

Til og med offentlige undersøkelser i USA har tilkjennegitt at aksjonene øker støtte til fundamentalister.

LOL. Jaha..så vi skal altså slutte å kritisere nazismen i frykt for at det blir flere nazister?

Si meg, er du full eller gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nicaragua klarte den katolske kirken nettopp å få et 100% lovforbud mot abort.

Dvs. ingen abort, selv om morens liv er i fare.

Og det er ikke mange år siden skillsmisse var forbudt i Chile.

I mange musliske land blir moren myrdet hvis hun foretar abort.

Igjen er du ute med absurd paraleller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk. Flere muslimske land er styrt etter de prinsipper som Keinstein skriver om, noen etter flertallsvalg.

Det er som vanlig du som ikke eier kontakt med virkeligheten.

Terroristene og islamistene i Somalia ble omtalt av vår statsminister som Somalias redning og vei til fred.

Det vi nå ser er at det første de satte i gang med var å opprette domstoler og plage kvinnene. De var kommet godt i gang med steining og lemlesting av kvinner. Ikke antydning til infrastruktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvem du personlig tilber aner jeg ikke.

Jeg har påpekt at den kristne Gud og Allah er en og samme. Det er fakta, og du kan forholde deg til det, eller la være.

Allah er arabisk for Gud, og kristne som snakker arabisk ber til Allah.

Ja, jeg ønsker å lære alt om min tro av en ateist! Som ikke har vært i nærheten av en Bibel på lenge...

Gud, er en fellesbetegnelse på noe opphøyd, de kristnes Gud og jødenes Gud heter Javhe. at vi bruker ordet Gud i stedet for Hans navn kommer av respekt, derfor brukes det mer nøytrale begrepet Gud.

Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn! Altså vår Gud har et navn.

Ordet Gud har aldri vært et navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ønsker å lære alt om min tro av en ateist! Som ikke har vært i nærheten av en Bibel på lenge...

Gud, er en fellesbetegnelse på noe opphøyd, de kristnes Gud og jødenes Gud heter Javhe. at vi bruker ordet Gud i stedet for Hans navn kommer av respekt, derfor brukes det mer nøytrale begrepet Gud.

Du skal ikke misbruke Herren din Guds navn! Altså vår Gud har et navn.

Ordet Gud har aldri vært et navn!

En gang til:

Den guden som de kristne tilber, som jødene tilber og som muslimene tilber er den samme.

Det er samme gud som Abraham tilba.

Og ja, jeg forstår det er litt pinlig for deg at jeg må lære deg slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL. Jaha..så vi skal altså slutte å kritisere nazismen i frykt for at det blir flere nazister?

Si meg, er du full eller gal?

"så vi skal altså slutte å kritisere nazismen i frykt for at det blir flere nazister?"

Jeg får heller ikke det til å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange musliske land blir moren myrdet hvis hun foretar abort.

Igjen er du ute med absurd paraleller.

Ja, nettopp. Det er altså ikke den store forskjellen mellom ekstrem-kristendom og ekstrem-islam. Og det minner meget om den fundamentalismen som du, gripp og keinstein sprer ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall.

Dette vet løgneren og falsifisereren Sør veldig godt.

"Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall."

Han er ikke demokratisk valgt, likevel slipper han til på TV. Vet kvinnene hva de får med sharia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Jaha..så vi skal altså slutte å kritisere nazismen i frykt for at det blir flere nazister?

Si meg, er du full eller gal?

Nei, men vi skal slutte å kritisere tyskere, for akkurat som kun et fåtall tyskere er nazister, er kun et fåtall muslimer ekstremister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

For å holde oversikten inne i en langt og oppstykket tråd. Da kan man se hvilken del av tråden man er i.

Med vennlig hilsen

Ok, kanskje for den som er inne i diskusjonen, men for en annen stakkar...helt meningsløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Selve lederen for muslimsk råd i Norge har jo i beste sendetid på NRK sagt at Sharia skal innføres i norge hvis det blir muslimsk flertall."

Han er ikke demokratisk valgt, likevel slipper han til på TV. Vet kvinnene hva de får med sharia?

Nei, han er ikke demokratisk valgt.

Likevel bruker du ham som representant for muslimer!

Takk for innrømmelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...