Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Ja, nettopp. Det er altså ikke den store forskjellen mellom ekstrem-kristendom og ekstrem-islam. Og det minner meget om den fundamentalismen som du, gripp og keinstein sprer ut her.

Ingen forskjell på å bli drept og ikke drept??

Ta medisinen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

At du ikke godtar det, er selvsagt ditt eget problem.

Poenget forblir at kristne, jøder og muslimer tilber samme gud.

Det er jo litt vanskelig for deg å vite, spesielt siden du forfekter at det ikke finnes noen gud, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt vanskelig for deg å vite, spesielt siden du forfekter at det ikke finnes noen gud, ikke sant?

Nei, det er ikke vanskelig for meg (eller noen andre å vite).

Hvilken relevans har det om jeg tror på guden eller ei? At jeg ikke tror han eksisterer forhindrer vitterlig ikke andre å tilbe den de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men vi skal slutte å kritisere tyskere, for akkurat som kun et fåtall tyskere er nazister, er kun et fåtall muslimer ekstremister.

Tyskerne VALGTE Hitler, slik muslimeme nå i flere land velger sin ekstremisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne VALGTE Hitler, slik muslimeme nå i flere land velger sin ekstremisme.

Ja, det gjorde tyskerene, men det er ikke andre tyskere ansvarlige for, akkurat som muslimer ikke er ansvarlige for hva andre muslimer finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL. Jaha..så vi skal altså slutte å kritisere nazismen i frykt for at det blir flere nazister?

Si meg, er du full eller gal?

Nei. Vi skal slutte å kritisere ekstremister fordi det finnes så mange som ikke er det, visst.

Da kan vi slutte å kritisere alle kontroversielle av samme grunn.

Naziene er så få at vi kan glemme dem helt.

Hvis vi skal sette samme forhold på nazi-ekstremisters oppmerksomhetsverdi hittil som ekstreme muslimers, så burde antimuslimaktivitetene være 100 ganger sterkere og mer synlig i dette landet.

De forfekter samme ideer om et herrefolk, verdensherredømme, intoleranse, diskriminering, undertrykking og vold som naziene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde tyskerene, men det er ikke andre tyskere ansvarlige for, akkurat som muslimer ikke er ansvarlige for hva andre muslimer finner på.

Poenget er at du mener at ekstremistene er et lite mindretall, noe de absolutt ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at du mener at ekstremistene er et lite mindretall, noe de absolutt ikke er.

Hvis man inkluderer deg, keinstein og gripp, så er det foruroligende mange av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man inkluderer deg, keinstein og gripp, så er det foruroligende mange av dere.

Sin vanlig kommer det bare piss når du har gått tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke keistein lider av mangel på virkelighetsforståelse!

At noen brenner dypt og ærlig for en sak, bør ikke latterliggjøres.

Jeg tar keinstein alvorlig, og sier ifra når jeg er uenig.

Har du ikke vært uenig de siste 5 år, blir du det vel heller ikke de 5 neste, som et alter ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg trådene mer enn nødvendig, mullah. Det er ingen her som har argumentert for å ødelegge ytringsfriheten. Men til din store irritasjon, er det mange som benytter seg av den.

Hva er vitsen med å kalle en ateist (sør) for 'Mullah'.

Ikke særlig god argumentasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Har du ikke vært uenig de siste 5 år, blir du det vel heller ikke de 5 neste, som et alter ego.

Jeg er ofte dypt uenig med keinstein sine meninger...

Han har rett til å ha sine meninger, akkurat jeg har rett til mine.

Han kan gjenta seg selv til det kjedelige, men det er det jaggu med andre som også gjør...

Forøvrig, er jeg ikke helt sikker på hva du mente med ditt innlegg.

Utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen med å kalle en ateist (sør) for 'Mullah'.

Ikke særlig god argumentasjon!

Grunnen til at sør kan omtales som "mullah", er selvsagt at han uoppstoppelig opptrer som islams talsmann og forsvarer her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Du skjønner ikke forskjellen på å hitle en tråd og å nevne hitler i en hitlet tråd..neivel.

Kanskje du skal la være å bruke begreper du ikke forstår betydningen av neste gang?

:-D

såså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

"Men dere lykkes ikke i å kneble eller fryse ut sør eller noen andre meningsmotstandere, hvor mye dere enn prøver."

Hvem prøver å mobbe vekk hvem? Anklagene og oppdiktede ileggelser hagler formelig mot personene som bare sier sin mening. Det er kun meninger, og de som ikke tillater at andre mener noe, meningsterrorister, kan ikke vente å få medhold eller interesse.

Noen har visst som kall å mobbe andre personlig.

Ser ikke mye som kan kalles mobbing her inne for tida, men den kjedelige forslitte regla om "sør sine papegøyer" kan minne litt om det. (Vet at det ikke var du som sa det).

Hva du mener om alskens uttalelser fra mullah ditt og mullah datt er en annen sak.

Det er ikke det som irriterer meg mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Da er det mangel på alkohol som er årsaken!

Jeg bare bruker samme metode som de andre.

Du må for guds skyld ikke være enig med meg, da tror alle du er full.

;-)

skål da du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke mye som kan kalles mobbing her inne for tida, men den kjedelige forslitte regla om "sør sine papegøyer" kan minne litt om det. (Vet at det ikke var du som sa det).

Hva du mener om alskens uttalelser fra mullah ditt og mullah datt er en annen sak.

Det er ikke det som irriterer meg mest.

Det som irriterer meg er at mullaer kan si hva de vil hvor de vil. Mens andre må holde kjeft.

Hvis jeg hadde bedt dem slutte å kalle oss "de vantro", så hadde det vært innblanding. Hvis vanlige folk hadde visst hva som lå i det arabiske begrepet kafir eller kuffar, så hadd de blitt røde av sinne. Men vi er lykkelig uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...