Gå til innhold

Jeg blir imponert over muhammdanerledernes meninger


keinstein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • keinstein

    50

  • hidi, the scorpion

    43

  • gripp

    11

Mest aktive i denne tråden

Men jeg ler ikke av folk som advarer.

Det fantes mennesker som advarte mot nazismen, men var det noen som gadd høre?

NEI! De lo.

Det var mange som lyttet.

Det keinstein bedriver mot muslimer er det samme som skjedde mot jødene på 1930-tallet. En heksejakt mot en folkegruppe.

Og det er langt farligere enn noen fundamentalister. Det som skjedde med jødene er bevis for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var mange som lyttet.

Det keinstein bedriver mot muslimer er det samme som skjedde mot jødene på 1930-tallet. En heksejakt mot en folkegruppe.

Og det er langt farligere enn noen fundamentalister. Det som skjedde med jødene er bevis for det.

Tull! Hadde mange lyttet og trodd, hadde noen gjort noe.

USA visste, men trodde ikke, hvor fatalt var ikke det!

Katolske kirken hadde peiling, men trodde ikke at noen kunne være sååå gale, også fatale konsekvenser.

Mange hørte, men få trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du skriver: "Hvem har rett til å godta intoleranse for en gruppe? Det må i tilfelle være gruppen selv, ikke noen andre."

Hva med muslimene, keinstein?

Skrev jeg lenger oppe i tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull! Hadde mange lyttet og trodd, hadde noen gjort noe.

USA visste, men trodde ikke, hvor fatalt var ikke det!

Katolske kirken hadde peiling, men trodde ikke at noen kunne være sååå gale, også fatale konsekvenser.

Mange hørte, men få trodde.

Joda, og akkurat det samme kan man si når jeg advarer mot det hatet som driver folk som keinstein, gripp og Morsk.

Lytter du til advarselen mot dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull! Hadde mange lyttet og trodd, hadde noen gjort noe.

USA visste, men trodde ikke, hvor fatalt var ikke det!

Katolske kirken hadde peiling, men trodde ikke at noen kunne være sååå gale, også fatale konsekvenser.

Mange hørte, men få trodde.

Muhammedanernes medløpere er mye farligere enn islamistene selv. Medløperne slipper/hjelper dem fram og slipper dem til. Medløperne har mye mer makt enn prestene fra ørkenen. Men prestenes makt er stor siden ørkenbeduinene er mange i dette landet. Demokratiet kommer til å bli vår svøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muhammedanernes medløpere er mye farligere enn islamistene selv. Medløperne slipper/hjelper dem fram og slipper dem til. Medløperne har mye mer makt enn prestene fra ørkenen. Men prestenes makt er stor siden ørkenbeduinene er mange i dette landet. Demokratiet kommer til å bli vår svøpe.

Du skriver. "Demokratiet kommer til å bli vår svøpe."

Ja, demokratiet er noe du er imot. Vi har forstått det.

Det er ingen forskjell mellom deg og fundamentalistene. Du er akkurat lik dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, og akkurat det samme kan man si når jeg advarer mot det hatet som driver folk som keinstein, gripp og Morsk.

Lytter du til advarselen mot dem?

Og med hvilken grunn skal vi skal høre på vår tids Quisling, altså deg, i kampen mot vår tids nazisme, islamismen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med hvilken grunn skal vi skal høre på vår tids Quisling, altså deg, i kampen mot vår tids nazisme, islamismen?

"Quisling" er et dekkende ord der.

Jeg har nå lest Max Manus sine memoarer på nytt, og har fått se hva en mann kan gjøre for å beskytte vår kulturarv og stolte aner i retning menneskerettigheter. Kanskje vi må ut og kjempe igjen med livet som innsats?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har en mening om keinstein, og det må jeg få lov til. Jeg vet at det finnes keinsteiner rundt om i byen, og det er deres sak. Jeg har aldri krevd at de må gjemme seg. De lever sitt liv og jeg lever mitt, sier hun.

Selv har hun ingen keinsteinske venner, og det tror kamazi skyldes oppdragelse.

- Jeg tror kanskje oppdragelse kan være en årsak. De jeg kjenner har hatt en oppdragelse der folk utviser noenlunde sunn fornuft og evne til god retorikk. Jeg ville selv aldri godtatt å bli keinsteinsk, sier hun.

*sprutler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Joda, og akkurat det samme kan man si når jeg advarer mot det hatet som driver folk som keinstein, gripp og Morsk.

Lytter du til advarselen mot dem?

Lytter til alle advarsler, for det er ikke mange av dem i vårt samfunn.

Må vokte min tunge og sinn mot hat. Det er ikke alltid lett, for hjertet lar seg lett lede mot hat/kjærlighet.

Jeg tror ikke Islam vil overta verden, de er for få, og vesten for avhengige av materielle goder.

Men jeg tror vi går vanskelige tider i møte, som er menneskeskapte. Uansett om det er religion eller overforbruk av ressurser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo sett mye rart fra sørs papegøyer, men denne "fast leser" overgår det meste når det gjelder usammenhengende resonnementer, surrete språkbruk og noe som må være det reneste fyllerør.

Av denne evinnelige kveruleringen og dritt slengingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Quisling" er et dekkende ord der.

Jeg har nå lest Max Manus sine memoarer på nytt, og har fått se hva en mann kan gjøre for å beskytte vår kulturarv og stolte aner i retning menneskerettigheter. Kanskje vi må ut og kjempe igjen med livet som innsats?

Videoer som dette levener vel veldig liten til om at vi (eller etterkommerne) før eller siden må det:

http://www.youtube.com/watch?v=I0yoR8R4T1w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Muhammedanernes medløpere er mye farligere enn islamistene selv. Medløperne slipper/hjelper dem fram og slipper dem til. Medløperne har mye mer makt enn prestene fra ørkenen. Men prestenes makt er stor siden ørkenbeduinene er mange i dette landet. Demokratiet kommer til å bli vår svøpe.

Som jeg før har sagt, så tror jeg muslimene kommer til kort. Vi i vesten er for glad i vår måte å leve på, selv om det blir verdens undergang...Vi ødelegger jorden vi bor på, og det gjør vi på alle måter vi kan. Leve i overflod, mens resten sulter og lider...

Få er villige til å forandre sin levestil, til tross for at mennesker sulter, men du tror vi hiver alt overbord pga islam!?

Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viskelær med jordbærsmak

Av denne evinnelige kveruleringen og dritt slengingen?

Enig... Lei.... Gidder derfor ikke å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...