Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hvem er jeg da?
Skrevet

Torsdag er det ut på byen igjen. Hurra! Gleder meg! :)

• Svar 311
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

50

• Angelica :o)

29

• Gyda

21

• morsan

17

Mest aktive i denne tråden

Gjest ut-på-tur
Skrevet

Ja, men det er vel bare når du skal bli gjettet _på_, ikke npr man gjetter selv? ;-)

Kun et nick i hver tråd, vet du.... ;-)

Gjest prust
Skrevet

*S*

Men det hjalp kanskje _litt_ at minst 10 nick allerede var utelukket gjennom andres prøving og feiling? ;-)

Selvfølgelig var det du, Morsan!

Burde ha gjettet det!

Gjest prust
Skrevet

Jeg er allerede avslørt av liede;-)

Så det akkurat nå...

Hmmmm - burde ha gjettet det!

nå skal jeg sove! God natt!

Skrevet

Så det akkurat nå...

Hmmmm - burde ha gjettet det!

nå skal jeg sove! God natt!

God natt! Skulle ha køyet jeg også, men utsatte det i påvente av avsløring i denne tråden:-D

Jammen mye spenning i hverdagen når man dol'er, gitt! ;-)

Skrevet

Joa, men neppe den tråden der webbis vil gå hardest til verks! ;-)

Gjest liede
Skrevet

*S*

Men det hjalp kanskje _litt_ at minst 10 nick allerede var utelukket gjennom andres prøving og feiling? ;-)

Du har nok rett i det. Men det er ikke så veldig mange her inne jeg har "snakket" mer med enn deg og MP faktisk. Derfor jeg kom på det.

:-)

Skrevet

Ups..., kanskje mange som får kjeft nå da....

Kjære Webmaster; jeg påtar meg all skyld for alle med flere nick i denne tråden.... Ellers er jeg veldig snill ;o)

Gjest prust
Skrevet

God natt! Skulle ha køyet jeg også, men utsatte det i påvente av avsløring i denne tråden:-D

Jammen mye spenning i hverdagen når man dol'er, gitt! ;-)

Mannen min hoistet fra stua og lurte på hva jeg holdt på med.

"Holder på å gå opp trappa for å gjøre sit-ups," svarte jeg - for en halvtime siden.....

Uff da!

Skrevet

Mannen min hoistet fra stua og lurte på hva jeg holdt på med.

"Holder på å gå opp trappa for å gjøre sit-ups," svarte jeg - for en halvtime siden.....

Uff da!

LOL!!!

Gjest Og så er det min tur :)
Skrevet

Jo - jeg ble avslørt av Ulvinnen. Men jeg sliter med deg.

Var så sikker på at du var sørlending. Men det snør vel ikke mer der nå?

Nå er det litt lettere å finne meg iallefall :) *hint, hint*

Jeg bor østover, og det snør ikke her nå.

Gjest Og så var det min tur :)
Skrevet

Men har du brukt å klage over snøen?

Hvis det med snøen bare er i dag, så er det egentlig bare en snubletråd og ikke et hint.

Jeg har for å være ærlig kun klaget over snøen et par ganger, og det er vel ikke så mye det, nei.

Men akkurat nå så legger jeg ut et skikkelig hint iallefall :D

Gjest Og så var det min tur :)
Skrevet

*Ringer Storm Weather Center*

*ler* Og Stormsenteret sier: det sitter en dott "der borte" som iallefall er tidlig oppe om morgenen :D

Angelica :o)
Skrevet

Torsdag er det ut på byen igjen. Hurra! Gleder meg! :)

MP?

Gjest missingnick
Skrevet

Okay okay okay.. Ehmm...

Jo!!!

Jeg HATER Hotel Ceasar, det er så utrolig irriterende og, og det norske språket går meg egentlig bare mere og mere på nærvene av og se på det. Ufattelig dårlig opplegg hele greia, helt karl og co...!!

De fine damene drar det jo litt opp, men kan godt mute' dem..

Jeg elsker de par'ene jeg dytter på føttene mine, de blå med noen få hvite striper på.

Pappa og jeg var i en konflikt for lenge sia, det tok helt av.

Dusjhodet var ikke tett, right, vann rant ut konstant i små mengder. Drypp drypp..

Hans "svar" var og legge dusjhodet I SELVE SLUKET!! (selv når det var masse hår i sluket, YUCK!!)

Hver gang jeg gikk inn på badet så lå dusjhodet oppå det ekkle sluket.

Begrunnelsen hans var at det ble en "gul stripe" på gulvet av vannet, og at om vi ikke la dusjhodet i sluket så måtte vi totalrenovere hele badegulvet!!!

Vel jeg ble bare forbanna hver eneste gang jeg gikk inn på badet, og flyttet det ekle dusjhodet bort fra sluket. Og hver gang han gikk inn på badet så la han dusjhodet tilbake i sluket....

Vi klarer ikke ha en normal samtale om dette, for det er umulig og argumentere med ham når han har bestemt seg for noe.

Så vi irriterte hverandre med og flytte på dusjhodet leenge og krangler fortsatt om det.

cec5?

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173160849' post='3558410]

MP?

Hehe ja ;)

Skrevet

Hehe ja ;)

På seg selv kjenner man andre best ;)

Skrevet

Joa, men neppe den tråden der webbis vil gå hardest til verks! ;-)

Nei, de er jo for opptatte med å frigi gamle nick!

.. å nei :P

Gjest Nå kan dere lure nå!
Skrevet

Hvem er jeg da?:-)

Jeg sitter her og gjør noe drittkjedelig sekretærarbeid for min far akkurat nå, og jeg gleder meg til jeg blir ferdig..Da skal jeg belønne meg selv med en cola, eller kanskje til og med en øl. Hurra! :-) Ellers håper jeg forøvrig at han kanskje har glemt at han allerede har betalt meg, eller at han synes arbeidet ble så pent at jeg kan få litt mere..;-P

Ellers har jeg åpenbart pause fra det nå, da jeg heller vil være her med dere og være med på denne testen!

Skrevet

Hvem er jeg da?:-)

Jeg sitter her og gjør noe drittkjedelig sekretærarbeid for min far akkurat nå, og jeg gleder meg til jeg blir ferdig..Da skal jeg belønne meg selv med en cola, eller kanskje til og med en øl. Hurra! :-) Ellers håper jeg forøvrig at han kanskje har glemt at han allerede har betalt meg, eller at han synes arbeidet ble så pent at jeg kan få litt mere..;-P

Ellers har jeg åpenbart pause fra det nå, da jeg heller vil være her med dere og være med på denne testen!

laguna? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...