Gå til innhold

Hjelp! Blir jeg bare lekt med?

Anbefalte innlegg

Gjest Sårbar

Kan noen hjelpe meg? Jeg lurer på om jenta jeg er forelska i leker med meg. Noen ganger er jeg veldig sikker på at hun ikke gjør det, for da er hun så øm og snill, og sier ting som kan bety at hun liker meg veldig godt. Andre ganger er hun i det leke/flørte humøret, og tuller rundt med alle. Men jeg er den som blir tulla mest med, hun klyper meg i rumpa osv. Akkurat det gjør hun ikke på andre.

Men hva skal jeg se etter for å "analysere" om hun bare leker? Kropps-signaler? Tegn og ting hun gjør/sier?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27058-hjelp-blir-jeg-bare-lekt-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er VELDIG viktig, når hun tuller med det må du ta igjen litt.

Hvis det er deg hun tuller mest med vil jeg si det er et kjempegodt tegn.

Hvis ei jente hinter må du gjøre noe med det, snakk med henne. Du kan se på rådene jeg gav til den anonyme.

Bare husk at HVIS ( stort hvis) en jente ikke liker deg er det hennes tap. Du er jo gevinsten. :)

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Det kan jo være ok å bli lekt med en kort stund. Men for å forstå hva jenta mener med signalene sine, foreslår jeg at du bruker språket også, ikke bare følelsene. Fortell henne at du lurer på hva hun vil, og spør om vil hjelpe deg til å forstå det.

Så kan du jo samtidig fortelle henne hva du ønsker og vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...