Gjest tine Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Mannen min vil ha mer ut av vårt sexliv. Vi har faktisk begynt å kjede oss med hverandre... Vi har tatt og tar enormt hensyn til ungene våre, og legger dermed også mye bånd på vårt erotiske liv. Mannen min sier han lever kun denne ene gangen. Han vil ha meg med på dette... Og jeg vil veldig gjerne. Så nå begynner en spennende tid for oss.. Vi har en unge igjen hjemme, de andre har flyttet ut. Vi tenker at vi skal gjøre en del spennende og nye opplevelser sammen før vi får en meter jord over oss! Jeg jobber med de nye forventningene hans til meg Jeg gjør mye for å være attraktiv ved å trimme og være forsiktig så jeg ikke mister fasongen helt. Jeg vet også at en partner gjennom 25-30 år ikke alltid regner med at den andre partneren blir med på en ny erotisk omlegging. Jeg ruster meg, for min mann har kommet lenger enn meg i sin utvikling på dette området. Jeg er egentlig redd og bekjeden... Men som han sier vi lever bare denne ene gangen så da så..... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27134-ny-giv-etter-mange-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Så flott at dere velger å utforske hverandre seksuelt i steden for å hoppe over gjerdet og satse på gresset på den andre siden, som sannsynligvis ikke er grønnere, heller tvert i mot. Dere kjenner hverandre og har sikkert opparbeid masse trygghet, nærhet og varme dere imellom. I tillegg har dere en mengde gode fellesopplevelser å bygge videre på. Da har dere alle forutsetninger til å lykkes i et nytt og spennende sexliv. Mange kvinner binder seg unødig, og lider under "snille-piker-gjør-ikke-syndromet". Prøv å glemme alle slike tanker. Hvorfor ikke overraske partneren din? Start for eksempel med å gå berserk i en undertøysbutikk. Når du har på deg sexy undertøy, føler du deg lekker og stråler fra innsiden. Tips som virker mot kjedsomhet og som viser mannen din at du mener alvor med at du ønsker å følge opp hans nye ønsker i sexlivet: Sørg for at dere får en kveld helt for dere selv, gjerne med et bedre måltid med god rødvin som oppvarming. Start den med en liten stripp, slik at du til slutt står igjen med ditt nyanskaffede sexy undertøy. Som oppfølging kan dere fortsette med et erotisk spill, som beskriver steg for steg hva dere skal gjøre. Det blir garantert mye dere aldri har prøvd før, men likevel litt ufarlig siden det er spillet som forteller hva dere skal gjøre. Håper begge blir alldeles nyforelsket. Det finnes ikke bedre enn å gjenoppdage hverandre og finne flørten i hverdagen! Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27134-ny-giv-etter-mange-%C3%A5r/#findComment-110762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karpediem Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Hvordan kom dere til denne beslutningen? Hva var det som hadde forandret seg. Er det bare det at ungene er ut av huset? Jeg skulle likt å vite det. For hjemme hos oss har konen helt mistet lysten. Dvalen har vart i over 5 år, og jeg er iferd med å gi opp. Jeg vet jeg ikke er ikke stygg og udugelig i sengen, fordi andre kvinner vil ha meg. (Ja, jeg har tråkket over grensen i sinne og frustrasjon ). Men jeg ønsker egentlig å bare ha min kone. Men jeg klarer ikke å være fornøyd med et magert sex liv. Som er attpåtil kjedelig. Hun gjør det kun for å 'tilfredstille' meg. Men det er langt fra tilfredstillende med noe så lite lidenskapeligt. Dere er heldige som har tent gnisten igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27134-ny-giv-etter-mange-%C3%A5r/#findComment-111285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magna Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Hvordan kom dere til denne beslutningen? Hva var det som hadde forandret seg. Er det bare det at ungene er ut av huset? Jeg skulle likt å vite det. For hjemme hos oss har konen helt mistet lysten. Dvalen har vart i over 5 år, og jeg er iferd med å gi opp. Jeg vet jeg ikke er ikke stygg og udugelig i sengen, fordi andre kvinner vil ha meg. (Ja, jeg har tråkket over grensen i sinne og frustrasjon ). Men jeg ønsker egentlig å bare ha min kone. Men jeg klarer ikke å være fornøyd med et magert sex liv. Som er attpåtil kjedelig. Hun gjør det kun for å 'tilfredstille' meg. Men det er langt fra tilfredstillende med noe så lite lidenskapeligt. Dere er heldige som har tent gnisten igjen. Det er nok ikke jeg som har vært den mest akrive på det området. Det med lyst og nytelse er jeg også på jakt etter. Jeg synes nok at vårt sexualliv var blitt for kjedelig. Mannen min sa at meg at enten fikk jeg skjepe meg jeg også ellers ville han gå ut av ekteskapet. Han var ikke villig til å fortsette slik det var i øyeblikket og var heller ikke villig til å ofre flere¨år på det heller labert sexualliv. Jeg liker fyren og det han har å by på så jeg tenkte at det får bære eller briste og var med på hans forslag. Det ville være stusselig å bryte opp etter 25 år. Så slik er det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27134-ny-giv-etter-mange-%C3%A5r/#findComment-111790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.