Gjest MCSE Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Heisann:) Det er nå 2måneder siden det ble slutt mellom meg og dama. Jeg er 20, hun er 19år. Hun gjorde det slutt pga.hun ikke klarte mer krangling o.l. forholdet gikk opp og ned..ganske normalt da,spør du meg. Men hun vil fortsatt ha sex med meg,men ikke være sammen med meg. Jeg føler meg litt brukt idet jeg elsker den jenta så dypt at jeg er SIKKER på at jeg vil leve livet ut sammen med henne.Men hun sier at tiden vil vise hva som skjer. Men hvorfor vil hun bare ha sex,med meg? Jeg gjør det av kjærlighet.Gjør hun det? Jeg vet at jeg bare vil ha hun og ingen andre ...jeg vil aldri gi henne opp,men det tror hun ikke på,sier hun da. Jeg respekterer at hun gjorde det slutt,at hun kanskje trengte en pause for å tenke litt. Vi har vært sammen i 3år,og det er lenge nok til at jeg vet at hun er den rette. Føler at jeg også presser henne ubevisst til å bli sammen med meg,men det er vel ikke lurt? Jeg vil være sammen med henne vær dag,men hun avviser meg ganske ofte. TID er vel nøkkelordet her? Jeg hører det de aller fleste par finner sammen igjen etter en stund...er dette normalt? Har hun sex med meg fordi hun har planer om å bli skikkelig sammen med meg igjen? Jeg VET at jeg aldri vil gi henne opp...for jeg tror på kjærligheten etter jeg møtte henne.' Er det noen som har tips på hvordan framkalle følelser for meg i henne? Dette ble et rotete innlegg..menmen..skriver bare slik jeg føler det:) Håper noen tok seg tid til å lese og besvare dette:) Takk på Forhånd!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27750-sex-men-ikke-kj%C3%A6rester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy76 Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Hvis du vil ha henne tilbake, er du ihvertfall nødt til å sette en grense et sted... Sånn som det er nå tror jeg hun kan "vente å se" i det uendelige. Er hun glad i deg, vil hun bli sammen når du sier nei, og hvis hun ikke gjør det så hadde hun ikke følelser for deg i alle fall, det er nå min mening... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27750-sex-men-ikke-kj%C3%A6rester/#findComment-112818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Jeg skjønner godt at du føler deg såret - du føler (som gutt??) at det er vanskelig å skille mellom sex og kjærlighet... og da blir det liksom feil å dele noe så fint med en som ikke føler det samme for deg som du for henne. Vanskelig å si... men jeg tror det er vanskelig å finne en jente som ikke skiller ganske klart mellom sex og kjærlighet. Men jeg tror du vil vinne mye på å finne akkurat den jenten. På en annen side kan det jo være at denne jenten etter noen år (når hun er blitt mer moden) vil se at det fineste er å holde seksualitet nært tilknyttet kjærligheten. Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27750-sex-men-ikke-kj%C3%A6rester/#findComment-112836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilleJ Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Beklager å måtte si det, men du kan ikke gå ut i fra at hun vil bli sammen med deg igjen. Min erfaring er at de aller fleste par IKKE blir sammen igjen, og selv om det selvfølgelig skjer for en del også, så bør du nok være forberedt på det meste. Ja, det er normalt at et forhold går opp og ned, men det er kanskje bakenforliggende grunner til å hun tok en avgjørelse om hva hun skulle gjøre også. Dere var unge når dere ble sammen, kanskje årsaken enkelt og greit er at hun ønsker å være fri. Etter min mening er man alt for ung til å etablere seg for godt når man er 19-20 år... det er i disse årene man utvikler seg mest, og det er faktisk ikke så lett å vite hva som er det rette. Det verste du kan gjøre er derfor å presse henne til å bli sammen med deg igjen, men la henne finne ut av ting selv. Kanskje det er det som skal til før hun savner det du hadde med deg?! Kanskje trives hun med sin nye livssituasjon, og i så fall er det lite du kan gjøre med det. Man kan ikke fremkalle følelser hos andre personer... da hadde kjærligheten vært mye enklere enn det de fleste av oss erfarer at den er. Å fortsette å ha sex med eksen er noe mange har gjort før dere. Problemet er at den ene gjerne har mer følelser enn den andre, så det beste er å la være, selv om det i mange tilfeller er enkelt og greit å forsette sexlivet med en man kjenner og stoler på, og som man tross alt er glad i selv om det er slutt. Jeg mener at du må avklare hva hun legger i det, og at hun bør respektere om du ikke vil på hennes premisser. Om dere har sex eller ikke, så vil tiden uansett vise hva som skjer. Vel, moralen er vel egentlig at du ikke kan forandre følelsene hennes, så du må respektere de valgene hun gjør, og ta stilling til hvordan du vil forholde deg. Prøv å være den positive gode gutten hun falt for en gang, samtidig som du står for dine meninger... dermed ser hun kanskje hva hun går glipp av, og hun vet også hvor hun har deg. Om det likevel ikke går som du vil, så gi ikke opp av den grunn. Svært mange av oss har hatt det som deg (uten lykkelig slutt), og det er vanskelig i en periode, men det går over til slutt. Om så skulle skje er det kanskje lurt å ikke ha for mye kontakt med henne (f.eks. sex), for det gjør situasjonen vanskeligere for deg... og husk, gi aldri opp håpet, for det finnes flere flotte jenter der ute... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27750-sex-men-ikke-kj%C3%A6rester/#findComment-112984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei! Jeg tror du må se i øynene at forholdet til jenta, slik du oppfatter det, er over. Når hun vil ha sex med deg fortsatt, råder jeg deg til å tenke deg om. Vil du la deg leke med og utnytte, fordi du håper hun da vil bli kjæresten din igjen? Jeg tror du må forberede deg på å bli mer skuffet om du lar henne styre deg i fortsettelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/27750-sex-men-ikke-kj%C3%A6rester/#findComment-113310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.