Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tilsvarer sædvæsken, uten sædcellene såklart!, hos mannen mener jeg å huske at jeg har lest eller hørt. Det er i alle fall _ikke_ urin som mange tror.

Vel... dette er det svært delte meninger om. Det finnes noe prostata-liknende væskeproduserende vev rundt urinrøret til kvinnen, i området rundt G-punktet. Dette vevet er imidlertid ikke i stand til å produsere og lagre all den væsken som man ofte snakker om når kvinner spruter. Noen forteller om gjentagne og lange spruter som gjør sengetøyet klissvått!!. Om kvinnen hadde hatt et slikt lager av væske utenom urinblæren måtte det selvsagt vært mulig å påvise en kvinnelig "ejakulasjonsvæske-blære", men det har jeg aldri hørt om.

For de som spruter store mengder må det være snakk om urin (i tillegg). Nå hevdes det av mange at væsken er blank og nærmest luktfri, og derfor ikke kan være urin. Mon det. Alle vet at man i spenningssituasjoner ofte må tisse. Urinmengden står ofte ikke i sammenheng med inntaket, og er som oftest nesten fri for farge og lukt. Sex er absolutt en spenningstilstand. Jeg må svært ofte tisse etter at jeg har hatt sex, og det må hun jeg har sex med også... og det til tross for at jeg vil påstå man forbruker væske under sex (man blir jo ofte svett).

Urinrøret på kvinner er svært kort (5 cm), og sex medfører ofte trykk mot blæren. Er det da så unaturlig at det kan lekke fra urinblæren under sex? Eller at en spiseskje stor sprut (ejakulat) fra kvinnen væskeproduserende vev rundt urinrøret nærmest "trekker" med seg urin fra blæren?

Jeg tror denne "myten" om at kvinnen har en egen sprut som ikke er urin er konstruert pga. at urin anses som "skittent" og "manglende kontroll". Jeg går med på dette med den første spiseskjeen, men resten er tiss. Og hva gjør det, egentlig? Urin er sterilt og rent, og når den i tillegg en blank og nesten luktfri...??

Dessuten... elsker man en person, så bør man elske det som kommer fra den personen også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246743
Del på andre sider

Gjest kamelonia

Vel... dette er det svært delte meninger om. Det finnes noe prostata-liknende væskeproduserende vev rundt urinrøret til kvinnen, i området rundt G-punktet. Dette vevet er imidlertid ikke i stand til å produsere og lagre all den væsken som man ofte snakker om når kvinner spruter. Noen forteller om gjentagne og lange spruter som gjør sengetøyet klissvått!!. Om kvinnen hadde hatt et slikt lager av væske utenom urinblæren måtte det selvsagt vært mulig å påvise en kvinnelig "ejakulasjonsvæske-blære", men det har jeg aldri hørt om.

For de som spruter store mengder må det være snakk om urin (i tillegg). Nå hevdes det av mange at væsken er blank og nærmest luktfri, og derfor ikke kan være urin. Mon det. Alle vet at man i spenningssituasjoner ofte må tisse. Urinmengden står ofte ikke i sammenheng med inntaket, og er som oftest nesten fri for farge og lukt. Sex er absolutt en spenningstilstand. Jeg må svært ofte tisse etter at jeg har hatt sex, og det må hun jeg har sex med også... og det til tross for at jeg vil påstå man forbruker væske under sex (man blir jo ofte svett).

Urinrøret på kvinner er svært kort (5 cm), og sex medfører ofte trykk mot blæren. Er det da så unaturlig at det kan lekke fra urinblæren under sex? Eller at en spiseskje stor sprut (ejakulat) fra kvinnen væskeproduserende vev rundt urinrøret nærmest "trekker" med seg urin fra blæren?

Jeg tror denne "myten" om at kvinnen har en egen sprut som ikke er urin er konstruert pga. at urin anses som "skittent" og "manglende kontroll". Jeg går med på dette med den første spiseskjeen, men resten er tiss. Og hva gjør det, egentlig? Urin er sterilt og rent, og når den i tillegg en blank og nesten luktfri...??

Dessuten... elsker man en person, så bør man elske det som kommer fra den personen også.

Helt enig med deg, det er nok fordi det anses som skitten og faktisk ganske tabu å (gammel damete) og være lekk der nede at noen påstår at denne væsken er noe annet enn urin. Men som du sier, hvis det ikke er urin så må den jo være et sted, og ikke noe sånn sted er påvist anatomisk hos kvinner...

I tillegg har det blit litt "mote" å skulle sprute akkurat som det har vært mote å være bi, så det hauses opp og juges opp, og folk "skryter" på seg i lange baner, og alt som egentlig skjer er at de tisser en skvett. Istedenfor å bli flau over dette (noe de selvsagt ikke trenger å bli) så roper de kvinnelig ejakulering hurra, se hvor flink jeg er.

Virker som det er mange usikre folk der ute som har behov for å skryte på seg ting...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246755
Del på andre sider

Gjest kamelonia

Det tilsvarer sædvæsken, uten sædcellene såklart!, hos mannen mener jeg å huske at jeg har lest eller hørt. Det er i alle fall _ikke_ urin som mange tror.

Såklart det er urin, men jeg skjønner jo at de som gjør dette ikke vil innrømme at det er det. Men hva er så flaut med det? Mange lekker litt her og der, og man er jo utsatt for mye press på magen som presser på blæren osv.

Hvis det ikke er urin, hvor oppbevares det og produseres det da mener du? Det finnes ikke noe blære for sånn væske iden kvinnelige kroppen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246759
Del på andre sider

Gjest AnnaMolina

Helt enig med deg, det er nok fordi det anses som skitten og faktisk ganske tabu å (gammel damete) og være lekk der nede at noen påstår at denne væsken er noe annet enn urin. Men som du sier, hvis det ikke er urin så må den jo være et sted, og ikke noe sånn sted er påvist anatomisk hos kvinner...

I tillegg har det blit litt "mote" å skulle sprute akkurat som det har vært mote å være bi, så det hauses opp og juges opp, og folk "skryter" på seg i lange baner, og alt som egentlig skjer er at de tisser en skvett. Istedenfor å bli flau over dette (noe de selvsagt ikke trenger å bli) så roper de kvinnelig ejakulering hurra, se hvor flink jeg er.

Virker som det er mange usikre folk der ute som har behov for å skryte på seg ting...

Det er ikke urin!!!..Herregud!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246761
Del på andre sider

Annonse

Det er bare det skjønner du at jeg ikke er i stand til å tisse når jeg er skikkelig opphisset og de første 5-10 min etter orgasme. Får ikke til å klemme ut noe som helst, samme hvor mye jeg prøver å slappe av eller klemme på. Så nei, jeg tror fremdeles ikke det er urin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246772
Del på andre sider

Såklart det er urin, men jeg skjønner jo at de som gjør dette ikke vil innrømme at det er det. Men hva er så flaut med det? Mange lekker litt her og der, og man er jo utsatt for mye press på magen som presser på blæren osv.

Hvis det ikke er urin, hvor oppbevares det og produseres det da mener du? Det finnes ikke noe blære for sånn væske iden kvinnelige kroppen.

http://www.geocities.com/mygpunkt/ejakulasjon.html

Les avsnitt 3.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246775
Del på andre sider

Les avsnitt 3, men du vet kanskje bedre enn forskerne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246782
Del på andre sider

Les avsnitt 3, men du vet kanskje bedre enn forskerne?

Hehe... jeg har ikke benektet at kvinnen har et eget ejakulat som kommer fra et væskeproduserende prostataliknende vev. Problemet er at dette vevet produserer så lite, samt at det ikke oppsamles i en blære, så det kan altså ikke forklare disse store sprutene. Her er mer lesning: http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246786
Del på andre sider

Gjest Fadderulla

Så klart det ikke er urin, det er helt blankt og smak og luktløst. Men det kommer fra urinrøret har jeg lest. Det er kjemperart, for det FØLES som om det kommer fra skjeden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246807
Del på andre sider

Mary Poppins

Altså, ta et aldri så lite søk på nettet om dette så vil du fort finne ut at det ikke er urin vi snakker om. Dersom hele sengen blir klissvåt så skal jeg ikke påstå at det ikke er noe urin innblandet, men jeg har ihvertfal aldri opplevd at hele sengen blir våt

Jeg hadde forøvrig ikke syntes det hadde vært flaut om det faktisk var urin, for jeg liker at sex er litt grisete, men det irriterer meg at folk skal komme å påstå ting som faktisk bare ikke er sant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278655-jente-som-spruter/#findComment-2246994
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...