Gå til innhold

Hva er det rareste

Anbefalte innlegg

Gjest stor rar verden
Skrevet

du har brukt isteden for partener for å få orgasme? Jeg fikk høre at ei jente hadde brukt ei flaske. Ho endte på sykehus hvor de måtte til å sage/brenne glassflasken i to pga vakum! Altså, bruk plastikk, det er tryggere :)

Skrevet

Jeg leste om ei dame som stappa en mobiltelefon opp i ræva, og hun daua. Og jeg tuller ikke. Kanskje hun hadde satt den på stille vibrasjon?

Gjest Vekten87
Skrevet

venninna mi hadde en vase:p sto fint i hyllen, og når hu blei kåt plukket hu den ned og koste seg, jeg bare ler.. ellers går det i banan og sånn vil jeg tro..

Gjest blushing
Skrevet

Har brukt gulrot, barberhøvelen og sterinlys...

Skrevet

Har brukt gulrot, barberhøvelen og sterinlys...

Barberhøvlen? Det hørtes skummelt ut...

Skrevet

Jeg leste om ei dame som stappa en mobiltelefon opp i ræva, og hun daua. Og jeg tuller ikke. Kanskje hun hadde satt den på stille vibrasjon?

Og hva skulle liksom dødsårsaken være? Det er vel neppe dødelig å stappe en mobil i rompa??

Skrevet

Og hva skulle liksom dødsårsaken være? Det er vel neppe dødelig å stappe en mobil i rompa??

Hun fikk den ikke ut igjen.

petter smart
Skrevet

Hun fikk den ikke ut igjen.

Det er svært usannsynlig at en mobil ikke kommer ut igjen. Jeg kan heller ikke skjønne at de skal være dødelig om den ikke kommer ut igjen.

Dette lukter vandrehistorie lang vei.

Skrevet

Det er svært usannsynlig at en mobil ikke kommer ut igjen. Jeg kan heller ikke skjønne at de skal være dødelig om den ikke kommer ut igjen.

Du har nok rett, det lukter av denne saken:-)

Skrevet

Historien sto i avisene for en del år siden. Husker du de første mobiltelefonene som kom? Størrelsen var ikke akkurat til å putte i lomma. Den kan ha forårsaket indre blødninger og greier. Men jeg er enig i at det høres usannsynlig ut.

Skrevet

Barberhøvlen? Det hørtes skummelt ut...

Jeg antar vedkommende har brukt skaft-enden av høvelen, ikke blad-enden... ;o)

Gjest Vekten87
Skrevet

Du har nok rett, det lukter av denne saken:-)

hørte en gang en som hadde hatt seg på en gir spake i en laste bil. hun "døde" også.. tror ikke helt på det,nei....

Skrevet

Jeg antar vedkommende har brukt skaft-enden av høvelen, ikke blad-enden... ;o)

Det får vi da håpe...

:-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg bruker ofte min elektriske tannbørste (med plastfolie på tuppen av børsten da), min vibrerende ladyshaver (skaftet). Ellers har jeg brukt ulike sleiver, grønnsaker o.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...