Gjest aliceieventyrland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg får ofte problemer med å svelge tabletter, og da blir det til at jeg biter de i mindre biter før jeg svelger de. Er dette bra??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kapsler skal svelges hele, men andre tabletter ser jeg ikke noe problem med å dele opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aliceieventyrland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kapsler skal svelges hele, men andre tabletter ser jeg ikke noe problem med å dele opp. Enkelte kapsler er todelte, der det går an å ta de fra hverandre og tømme ut innholdet (ofte pulver). Kan man tømme ut dette og ha det i drikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Enkelte kapsler er todelte, der det går an å ta de fra hverandre og tømme ut innholdet (ofte pulver). Kan man tømme ut dette og ha det i drikke? Jeg tror ikke dette bør gjøres. Mener å ha hørt at kapselen er der for at ikke innholdet skal tære på slimhinner. Kapselen beskytter til den er i magen, og syra skal ta knekken på den. Apoteket har god greie på sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du bør kjøpe vitaminbjørner. De er knallgode, smaker som godteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du bør kjøpe vitaminbjørner. De er knallgode, smaker som godteri. Og inneholder aspartam... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Og inneholder aspartam... Jeg tror nok at man overlever av et par om dagen. Men jeg er enig i at man bør være forsiktig med for mye kunstig søtstoff. Hvordan går det med vekta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tror nok at man overlever av et par om dagen. Men jeg er enig i at man bør være forsiktig med for mye kunstig søtstoff. Hvordan går det med vekta? Det har vært bursdag både i går og i dag *Sukk* men jeg har klart å styre meg i kakefatet. Har spist litt altså, kan ikke bli hysterisk heller, men har ikke tatt av helt. ) Tenkte jeg skulle ta en liten ekstraveiing i morra tidlig for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det har vært bursdag både i går og i dag *Sukk* men jeg har klart å styre meg i kakefatet. Har spist litt altså, kan ikke bli hysterisk heller, men har ikke tatt av helt. ) Tenkte jeg skulle ta en liten ekstraveiing i morra tidlig for sikkerhets skyld. Ja, uff. Jeg veier meg hver dag jeg. Man går ofte opp litt etter en utskeielse, men det går fort av igjen. Jeg sliter med de siste fire kiloene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.