Gjest dadder Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei. jeg er en singel gutt på 39 år, jeg lurer på det er normalt i min alder er at jeg har aldri har hatt sex i hele mitt liv eller aldri hatt en partner,og lurer på om jeg er normal eller ikke,og hva skal til for få en sex partner,jeg liker jo damer,når jeg er på en fest og liker og se på dem og fantaserer om dem.Jeg er vel kansje litt for skjenert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283034-samliv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
audilille Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jeg tror ikke du skal konsentrere deg om du er normal eller ikke i ditt tilfelle. jeg tror du heller du skal tenke på hvordan du kan gjøre noe med at du er sjenert. jeg er sjenert selv, og ikke vet jeg helt hvordan jeg skal bli kvitt det problemet. nå har jeg en partner, og det var nok han som tok opp kontakten med meg. sånn sett er det kanskje elettere å være en sjenert som jente. akkurat i den situasjonen jeg er i for tiden, så synes jeg det er sjarmerende at du aldri har hatt sex. tro meg! du kan jo lese om det i en annen tråd på denne siden om du ønsker. Jeg kan ha forståelse for at damer kan synes det er litt skummelt at du ikke har hatt sex. men det er jo ikke noe du trenger å annonsere når du møter en du liker. det viktigste er å være seg selv. jeg vet det kan være vanskeligere i praksis enn i teorien! men om du kommer i prat med en jente du liker, og hun liker deg, er det ikke noe å være redd for. det er jo bare gøy og spennende. å komme i kontakt med denne kvinnen kan være vanskelig. du skriver at du liker å se på dem og fantaserer om dem. har jeg riktig når jeg tolker det dithen at du ikke prater med dem eller danser med dem? ønsker du å oppsøke steder du kan møte noen? Min bror meldte seg inn på en danseskole for å utvide vennekretsen sin med begge kjønn. han fant ut at han trides immari godt med å danse! og det å gjøre på noe man liker immari godt sammen med andre gjør det mye lettere å prate med folk du er sjenert ovenfor. jag må som sant si, at han er blitt en kløpper i å danse, og imponerer stadig! det hjalp ham til å finne en partner, og med felles interesser er det lett å holde praten i gang. nå sier jeg ikke at det er sansing du er nødt til å melde deg på. du trenger ikke å få panikk av den grunn! men det er lurt å komme seg ut av sin vante, trygge atmosfære blandt sine venner. komme seg litt ut på egne bein. ja, det er litt skummelt første gangen å stå helt aleine blandt mange nye folk, og vite at du ikke kan ty til å snakke med en venn som er tilstede... det burde jeg vite alt om. jeg flyttet hjemmefra som 15åring, fra venner og familie, alt som jeg var vant til hjemme. jeg begynte på en internatskole der jeg ikke kjendte en eneste sjel, og skulle bo på rom med ei jente jeg aldri før hadde sett. jeg gjemte meg på toalettet flere ganger når jeg hørte hun kom, for jeg var livredd for å møte henne. min erfaring er at mennesker er som regel ikke skumle, heller ikke de av motsatt kjønn. de er stort sett bare interresert i å bli kjendt med deg! det er jo lett å havne i den possisjonen at det bare blir vannskap ut av det.det er vanskeligere å ta det et skritt videre når du først har blitt kjendt med noen. det er mye du kan gjøre uten at du trenger å si noe direkte. jeg tror jenter er opptatt av å se de små tegnene om de er interresert. det er ofte måten du ser på henne når du snakker med henne, om vi merker at det er vanskelig for deg å si hadet etter at dere har vert sammen og hatt det hyggelig, synes de fleste det er sjarmerende osvosv. det er så mange ting. men på et tidspunkt må jo en av dere "bryte isen" og si noe eller gjøre noe man ikke sier eller gjør om man ikke mener noe mer enn vennskap. da er det bare til å kaste seg uti, og håpe man flyter! det er spennende! et siste råd: det er ALDRI lurt å være despeerat! da skygger de fleste damer banen! lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283034-samliv/#findComment-2277743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.