Gjest std Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har alltid lurt på det Når de er skadet, må de gå på trygdekontoret som andre folk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror du de har så dårlig råd at de må det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest std Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror du de har så dårlig råd at de må det? Ikke alle som tjener en mill i uka da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hhehe, uten at jeg vet det(!), så tenker jeg ikke det. Både de og klubben har en kontrakt å forholde seg til, der skader en en del av gamet. I norge er imidlertid de fleste kontrakter prestasjonsrettet, dvs at kan de ikke spille kamper (eller er for dårlige til å være en del av kamplaget) får de lavere lønn enn om de kan/er gode nok til å spille kamper. Klubber sikrer seg på den måten. Tenk på det som at de får en grunnlønn bare for å være i klubben, og bonus om de spiller kamper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke alle som tjener en mill i uka da Jo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tipper de fleste har lønn under skade innbakt i kontrakten. Men jeg mener det før har vært noe snakk om at idrettsskader ikke annerkjennes som arbeidsskade av trygdekontoret og ikke gir samme rettigheter som til andre arbeidstakere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Må alle andre folk gå på trygdekontoret når de er sykemeldt/skadet? Jeg har i alle mine jobber fått lønn som vanlig fra arbeidsgiver under sykdom, og jeg antar at arbeidsgiver søker refusjon fra trygdekontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest std Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Må alle andre folk gå på trygdekontoret når de er sykemeldt/skadet? Jeg har i alle mine jobber fått lønn som vanlig fra arbeidsgiver under sykdom, og jeg antar at arbeidsgiver søker refusjon fra trygdekontoret. Tenkte på langtidsskader, bedriften dekker lønn en viss periode så tar trygdekontoret over, trodde jeg ........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tenkte på langtidsskader, bedriften dekker lønn en viss periode så tar trygdekontoret over, trodde jeg ........ Ja, men da kommer det vel an på arbeidsavtalen. I min jobb vil firmaet dekke full lønn i hele sykdomsperioden i inntil ett helt år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest std Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, men da kommer det vel an på arbeidsavtalen. I min jobb vil firmaet dekke full lønn i hele sykdomsperioden i inntil ett helt år. ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.