Gå til innhold

Lang tid før ejakulasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalena26

Kjæresten min på 26 år bruker innmari lang tid før han får orgasme! Vi har samleie i over 30 minutter før han kommer. Bytter stilling litt innimellom da, men... Jeg blir litt lei og ganske sår etterpå :-/ Men tør ikke å si noe heller for han må jo få utløsning stakkars kjæresten min ;)

Vi bruker lang tid på forhånd med gjensidig oralsex. Han er nøye med å bli ordentlig stiv før samleie og at jeg skal være våt nok så jeg synes jo at vi bruker nok tid for at han skal bli ordentlig opphisset.

Vi har bare vært sammen i snart 2 mnd så er litt vanskelig å snakke om at det tar så lang tid... Men det blir ubehagelig etter hvert!

Er dette vanlig? Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294410-lang-tid-f%C3%B8r-ejakulasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være at han holder på lenge for å imponere deg også og tror at det er det som er fasitten på å være en god elsker.

Du bør jo si at du blir eller på andre måter få frem hvorfor han holder på lenge, om det er fordi han rett og slett trenger lang tid eller om det er fordi han tror at du liker det.

Gjest Gurojenta

Det varierer jo mye fra person til person hvor lang tid han bruker og grunnene kan være mange. Har du prøvd å suge han til han nesten kommer og så etterpå gå over til samleie? Det pleier ofte å virke greit det. Jeg har opplevd flere ganger at menn kommer fortere når de blir sugd og at dette derfor kan være en løsning.

Gjest Magdalena26

Det varierer jo mye fra person til person hvor lang tid han bruker og grunnene kan være mange. Har du prøvd å suge han til han nesten kommer og så etterpå gå over til samleie? Det pleier ofte å virke greit det. Jeg har opplevd flere ganger at menn kommer fortere når de blir sugd og at dette derfor kan være en løsning.

Jeg pleier alltid å suge han før samleie, men selv om han nyter det kan jeg suge han i all evighet uten at han kommer verken da eller under samleiet... :-/

Du bør i hvert fall nevne det for han. Min mann var slik, og det viste seg han faktisk holdt igjen. En gang unskyldte han seg fordi han kom så fort (etter 20 minutter kanskje) og jeg var jo godt fornøyd for lenge siden. Da måtte jeg le, og han ble veldig forbausa. Menn tror ofte at jo lengre de holder ut, jo bedre. Det ble ingen ekkel samtale, jeg bare gjorde det klart at av og til er det bare kult om han kommer superfort (mye fortere enn 25 minutt) og spruter med en gang, variasjon er tingen! Og det er jo ikke selve samleie og penetreringen som er "cluet" for damer, i hvert fall ikke kun det. men menn kan tro det.

Et viktig poeng er at man lett kan kvie seg "for å ta en kvikk en", nettopp fordi det av erfaring vil ta så lang tid!

Hvis han ikke holder igjen med vilje, kan dere allikevel snakke litt om hvordan korte ned på sakene.

Annonse

Gjest Isflaket

Jeg pleier alltid å suge han før samleie, men selv om han nyter det kan jeg suge han i all evighet uten at han kommer verken da eller under samleiet... :-/

Hva med å ikke alltid gjøre det samme? Kan jo være at det blir for forutsigbart og kjedelig, slik at han ikke får full tenning og utbytte av det, av den grunn??

Gjest Gurojenta

Kanskje du kan prøve litt ulike sugeteknikker? Jeg har ikke så mange andre gode råd til deg desverre, for dette har pleid å virke for meg. Men du bør nok snakke med han, kan hende han holder igjen bevisst også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...