Gå til innhold

Sex med eksen-hvor dum kan jeg bli

Anbefalte innlegg

Angrende kvinne

Er så frustrert for tiden. Eksmannen min flyttet for 3 mnd. siden. Vi har 3 barn sammen. Vi var enige om bruddet, men jeg har i den siste tiden begynnt å få følelser igjen for han. Jeg forstår det ikke, det var jeg som tok initiativ til dette bruddet.Jeg har slitt med følelsene for han i flere år. Kan vell med hånden på hjertet si att jeg vell aldri har vært stormende forelsket.

Nå kjenner jeg på saker og ting. Jeg har vell ett ønske om att det en gang i fremtiden kan bli oss igjen. Er klar over att vi trenger tid for oss selv og en tenkepause. Men har ett ønske om att vi med faglig hjelp engang i fremtiden kunne ha prøvd på nytt.

Det går bra i det dalige. Jeg jobber og har hovedomsorgen for barna. Men i frihelgene hans så sliter jeg. Sover ikke, og ligger å venter på han skal ringe å si han savner meg.Bekymrer meg for han skal finne seg en ny. Han ringer meg ikke.

Vi var sammen igår. Hadde sex. Han har gitt meg klar beskjed om det ikke er noe følelser fra hans side. Og han vet akkurat hvordan jeg har det.

Hvorfor er jeg med på dette? Er det normalt?

Jeg er livredd for han skal på byen å treffe noen andre. Det er nok derfor jeg gir han det han vil ha.

Har tidligere fått gode svar fra lesere her på dol. Men er nå så frustrert igjen.

Vi var sammen i 12 år. Sexlivet vårt var ikke noe til å skryte av. Jeg hadde som regel ikke lyst. Å kunne gråte etterpå vi hadde hatt sex. Følte ingenting for han.

Noen som har noen lignende erfaringer?

Vet jeg bør holde meg borte, men klarer det ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295416-sex-med-eksen-hvor-dum-kan-jeg-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...