Gå til innhold

menns valg av kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest sedetsuer

Når jeg møter en fyr jeg liker godt, og om jeg da blir sammen med han, så kan jeg tenkeetter et par mnd tid: tok han meg bare fordi jeg var tilgjengelig der og da, og han syntes jeg var hyggelig og pen? Eller har han liksom tenkt seg godt om, og ikke hopper på første tog om dere skjønner? Synes menn på 30 og oppover er mer "desperate" enn for 10 år siden...Mer pågående..ikke at det er galt, men man vil jo liksom føle seg litt utvalgt om dere skjønner. Er det flere som har slike tanker innimellom?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296102-menns-valg-av-kj%C3%A6rester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olemann67

Du har nok mye rett i dine antagelser. Jeg er nok en av dem. Så kan forelskelsen komme senere, kanskje. Eller om det dukker opp noe mer fristende på et senere tidspunkt. Og er det ingen andre som krysser ens vei, blir det gjerne at en blir med det man er kommet over.....Finnes sikkert unntak da..

Gjest olemann67

Jeg tror de færreste er slik. De fleste ser vel etter et varig, givende forhold? Hvorfor bli sammen med noen bare for å ha en kjæreste?

Når en ikke har noen, er det meste bedre enn ingen. Man har jo sine kroppslige behov. Da har man bedre tilgang på sex om man er i et "forhold". Det er jo ikke de samme følelsene i et slikt forhold, men det trenger jo ikke dama vite.

Når en ikke har noen, er det meste bedre enn ingen. Man har jo sine kroppslige behov. Da har man bedre tilgang på sex om man er i et "forhold". Det er jo ikke de samme følelsene i et slikt forhold, men det trenger jo ikke dama vite.

Da har man ofte et gjensidig, uforpliktende forhold. De guttene som ikke har vært interessert i noe mer med meg har vært ærlig om det ganske raskt. Om man ikke er det, så behandler man den andre parten dårlig. Synes jeg :)

Annonse

Du har nok mye rett i dine antagelser. Jeg er nok en av dem. Så kan forelskelsen komme senere, kanskje. Eller om det dukker opp noe mer fristende på et senere tidspunkt. Og er det ingen andre som krysser ens vei, blir det gjerne at en blir med det man er kommet over.....Finnes sikkert unntak da..

Jeg tror kanskje heller du er unntaket :)

The Punisher

Grensene viskes ut. Familiebånd forsvinner, blod blir tynnere, og det er venner som sitter ved julemiddagen, vinflasker på bordet, og du har sex med vennen din gjennom de siste 16 år. desperasjon etter de båndene som er forsvunnet, søkes gjennom, nettopp valg av kjærester,da bånd mellom to kjønn er ordinært, sex, elskov prøves ut i alle former. Grensene flyttes. det er tradisjoner, familiebånd som gjør menn desperate. Menn vil ha tryggheten. Menn elsker kvinner for det de er, 24/7. Menn er menn, kvinner er kvinner. Det har vi glemt et sted.

Grensene viskes ut. Familiebånd forsvinner, blod blir tynnere, og det er venner som sitter ved julemiddagen, vinflasker på bordet, og du har sex med vennen din gjennom de siste 16 år. desperasjon etter de båndene som er forsvunnet, søkes gjennom, nettopp valg av kjærester,da bånd mellom to kjønn er ordinært, sex, elskov prøves ut i alle former. Grensene flyttes. det er tradisjoner, familiebånd som gjør menn desperate. Menn vil ha tryggheten. Menn elsker kvinner for det de er, 24/7. Menn er menn, kvinner er kvinner. Det har vi glemt et sted.

''Menn er menn, kvinner er kvinner. Det har vi glemt et sted.''

Du har nå ikkje glemt det!

Håper jo det da :-)

Ja det håper virkelig jeg også. Men jeg er igrunn overasket selv over hvor fort gutten blir intressert. Og det er lissom ikke grenser for hvor mye søte ord som kommer. Jeg skjønner ikke at det går an å elske noen etter en uke? Tror rett og slett ikke på det og da blir det vanskelig å ta vedkommende seriøst.

Men bra du innrømmer det du sier olemann67, selv om jeg er enda mer tvilende til gutter nå. Æsj..vil jo bare ha 1 god mann, men umulig å finne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...