Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne jeg aldri, aldri, aldri funnet på! Jeg tror ikke jeg har spesielt svake drifter, men jeg har -aldri- vært så nøden at jeg har måtte gjøre noe med det på et upassende sted. Og for meg, så er arbeidsplassen upassende, uansett om det gjøres på toalettet og ikke under kontorpulten.

Gjest men navnet mitt får dere aldri!
Skrevet

Jeg har gjort det!

Men på do. Ikke blitt tatt på fersken - det er lås på do-dørene der jeg jobber.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har ikke, men jeg vet at en av eksene mine gjorde det. Jeg fikk til alt overmål informasjon om den deilige dama han hadde sett som gjorde at han måtte ha seg en runde!

Skrevet

Kunne jeg aldri, aldri, aldri funnet på! Jeg tror ikke jeg har spesielt svake drifter, men jeg har -aldri- vært så nøden at jeg har måtte gjøre noe med det på et upassende sted. Og for meg, så er arbeidsplassen upassende, uansett om det gjøres på toalettet og ikke under kontorpulten.

På do selvsagt når trykket blir for vanskelig å holde på...!

Gjest ikke i dag nei :)
Skrevet

Det hender en sjelden gang at jeg gjør det ja.

Men så klart på toalettet da. Så kan ikke bli tatt på fersken der.

Gjest ikke i dag nei :)
Skrevet

Det hender en sjelden gang at jeg gjør det ja.

Men så klart på toalettet da. Så kan ikke bli tatt på fersken der.

Jeg er kvinne.

Skrevet

Hehe, pekka, pekka, du er naiv:-)

Jah, men 3 av 4 men liksom, det er jo mange. Trodde ikke _så_ mange gjorde dette :) Men det er vel sikkert ekstra spennende da.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, det har da hendt. Men på do, da....

Gjest Petter37
Skrevet

Min kjære ekteman har fortalt meg at han har gjort det et par ganger på jobben, men selvsagt bak låst dør..

Gjest ikke akkurat nå, nei.
Skrevet

Jepp - har gjort det på toalettet på jobb.

Er kvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...