Gå til innhold

Stor penis

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør man?

Har alltid hatt partnere med tja, sikkert gjennomsnittlig størrelse på penis. Har alltid likt å suge og mine partnere har alltid ønsket det av meg og gitt meg gode tilbakemeldinger.

Men nå har jeg litt problemer med min nye flamme.

Han er nokså stor og tykk.

Har merket meg det at han vil jeg skal ta den lengst mulig inn og når han blir litt ivrig, så presser han gjerne hodet mitt ned.

Og nå har det skjedd noen ganger at jeg rett og slett brekker meg, fordi jeg får den får langt inn. Han er såpass tykk at når jeg blir litt sliten i kjakene, så greier jeg ikke å unngå å rispe med tenna.

Han merker ikke så mye til det der og da, men etterpå så gjør det jo litt vondt.

Hva gjør dere andre med litt "store" menn da? Kan man lære seg teknikker for ikke "gulpe"?

Det går greit når jeg gjør det sakte, men når jeg vil intensivere litt (gjerne få ham til å komme), så blir han også ivrig og da må jeg på en måte avbryte for rett og slett ikke spy.

Ikke så veldig delikat "in the moment of heat".

Han beklaget seg litt etter sist gang da, så er kanskje kjent med problemet selv. "Alle" menn vet vel hvor store de er og han kunne fortelle han var 18 cm og som sagt, ganske så tykk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297754-stor-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva gjør man?

Fortell han at det er ubehagelig for deg når han kommer så langt inn, at du liker å utføre det, men på din måte. Enkelt og greit.

Jeg har sagt det til ham i og vil ler jo litt av det, sånn etterpå.

Skulle bare ønske jeg fkk det til, for egen del også, for jeg liker å gjøre det. Men det bør jo helst være godt for ham også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297754-stor-penis/#findComment-2405355
Del på andre sider

Gjest hva gjør man?

Om han lar deg styre dette,vil du etterhvert bli vant til å ha den "langt nede i halsen" uten å brekke deg.

Det er bare en vane sak,men trenger littt tid å venne seg til.

Og da nytter det ikke om han presser den langt inn..

Du mener man venner seg til det altså?

Vi har ikke vært sammen så lenge, så det kommer kanskje etterhvert.

Må gjerne bli litt strengere på å få ham til å holde seg i ro og ikke pushe sånn da, så finner vi vår måte etterhvert.

Har alltid sagt at størrelsen ikke spiller noen rolle jeg, men på kort tid har jeg nå møtt begge ytterpunktene.

Den ene så liten at den forsvant i hånden + ferdig på 1-2-3, og nå en stor som jeg knapt klarer å gape over og som holder og holder.

Tja, holder nok likevel en knapp på den siste, men må jo si at et sted i midten er det som har funket best.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297754-stor-penis/#findComment-2405690
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...