Gå til innhold

Endelig orgasme under samleie. Skuffet over

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lei meg

Jeg er så skuffet over kjæresten sin reaksjon. Jeg sa ingenting der og da og vet ikke helt sikker hva han fikk med seg. Sendte ham en sms senere på kvelden og fortalte om dette. Svaret tilbake var at jeg ikke måtte late som en gang til.

Han vet at jeg ikke lett får orgasme under samleie. De første årene var det ingen orgasme under samleie før jeg ble trygg nok på å bruke mine egne fingre. Han har ved et tilfelle hvor jeg har sagt at jeg aldri hadde fått orgasme med ham under samleie påstått noe annet. Jeg avkreftet det og gikk ikke videre inn på diskusjonen.

Nå skjedde det og jeg ville gjerne dele dette med ham. Reaksjonen hans ødela hele gleden. Jeg har aldri faket orgasme og det vet han/burde visst ut i fra det jeg har fortalt. Har alltid vært veldig seksuell av meg og har hatt stor glede av sex. Han har glede av vår sex for han synes jeg er en spennende partner som ikke bare vil ha sex i senga med lyset avslått. Jeg har hatt like stor glede når det gjelder sex med ham.

Det her var faktisk veldig stort å kunne få orgasme under samleie uten noen form for ekstra stimuli og så blir det slengt ut at jeg tidligere har faket fordi han faktisk har antatt og trodd uten å ha spurt.

Gleden er ikke noe særlig lenger. Jeg er vel egentlig bare lei meg. Dette kommer jeg til å ta med meg i videre sex med ham. Jeg vet at det vil ha betydning. Dust som ikke kunne glede seg med meg og oss. At vi var kommet et steg videre som vi kunne utforske på.

Fortsetter under...

Gjest Bare lei meg

Dette var utrolig dumt sagt av han. Han må ha dratt de sosiale antennene helt ned.

Synd han ikke kunne glede seg over dette og vært stolt over at han var en del av dette. Ikke minst utforske det mer med deg.

Men grattis med orgasmen:-)

Takk, takk :)

Herlig å få det til.

Jepp, det stemmer. Han har noen dårlige sosiale antenner, men andre gode kvaliteter. Er ikke fullt så lei meg i dag. Mer sint.

Gjest Bare lei meg

Skjønner at du var lykkelig over dette, men kan det være at han hele tiden har følt seg utilstrekkelig? I så fall kan jeg også skjønne at det kan være vanskelig for ham å dele gleden din.

Tror ikke han har følt seg veldig utilstrekkelig. Han vet om min seksuelle fortid da. Første forholdet var i flere år og der var aldri min orgasme et tema. Dumme meg trodde det skulle være sånn.

Vi har veldig god sex og jeg får orgasme så sant jeg vil enten ved hjelp av fingre (hans eller mine) eller ved oralsex. Han ser at jeg nyter.

Selvfølgelig så ønsker jo enhver at orgasmene bare skal komme. Det gjelder jo både kvinner og menn. Å beskylde meg for å ha faket tidligere ser jeg faktisk på som en fornærmelse. Jeg har aldri sett hensikten. Jeg er godt kjent med kroppen min og klarer fint å gi meg selv en orgasme.

Gjest Klaudia

Herlig å få det til.

Jepp, det stemmer. Han har noen dårlige sosiale antenner, men andre gode kvaliteter. Er ikke fullt så lei meg i dag. Mer sint.

Han har nok som du sier, antatt at du HAR hatt orgasmer tidligere og så fikk han seg vel på en måte "et slag i trynet", da det gikk opp for ham at du faktisk ikke hadde det. Så du såret med andre ord egoet hans og er man såret selv er det lett å såre andre.

Han burde uansett si unnskyld og du bør fortelle ham det du har skrevet til oss her om hvor skuffet og lei deg du ble over hans reaksjon.

Annonse

Herlig å få det til.

Du får prøve å legge dette bak deg og fortsette med å utforske det du nå har klart. Dette er ikke akkurat det verste å forske videre på:-)

Du har nok mye å glede deg til fremover:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...