Gå til innhold

Noen tips for å "Uforelske" seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Forelska-85

Er så sinnsykt forelska om dagen.. Deilig følelse det forsåvidt.. MEN: Er forelska i en annen en samboeren.

Samboeren og jeg har vært sammen i 3år, bodd sammen halvparten av tiden,ingen barn og ikke gift. Det siste halvåret har jeg begynt å tvile litt på forholdet, jeg begynner å irritere meg over fler og fler ting ved han, og sexlivet har blitt nærmest dødt. Samtidig så er jeg jo glad i han, han er kjempesnill og kjekk, og jeg føler at jeg egentlig burde føle meg heldig som har en sånn kjæreste. Men savner gnisten i forholdet, føler at han er mer som en venn enn kjæreste... Kanskje er det bare en dårlig periode, at det blir bedre igjen... Andre som opplever det samme i perioder?

Så har jeg jo da gått hen å falt pladask for en annen fyr.. Og det fører jo til at samboeren blir enda mer uinteressant i mine øyne... Klarer ikke å slutte å tenke på han jeg er helt i skyene etter. Er jo veldig deilig å være forelska da, men samtidig føler jeg at det er helt feil i forhold til samboeren min. Så jeg har ikke gjort noe mer utav det ennå, og er ikke engang sikker på om han jeg er forelska i er interessert(han er singel), men føler vi har en veldig bra kjemi osv.. Huff, føler meg som en fjortis igjen.. selv om jeg er i 20-åra..

Noen som har noen tips, erfart lignende? Går ikke an å kutte ut å treffe han jeg er forelska i heller, vi sees og har kontakt hver dag i forbindelse med jobb...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298397-noen-tips-for-%C3%A5-uforelske-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp

Lev det ut og se hva det er og ta konsekvensene! Eneste måten å lære på! Du kan miste den som holder deg kjær og er glad i deg for en "kollega" som flørter hele dagen! men hold på forelskelsesfølelsen for den er bare deilig! Og helst overfør den til din nåverende kjæreste fordi det blir samme leksa om igjen om en stund hvis du ikke lærer av denne!

Jeg har vært betatt av en annen enn min mann.

Men jeg elsker min mann over alt,og det forholdet vi har.

Men noen ganger kommer hverdagen og kjedsomheten,og da er det lett å falle for noen andre.Søke litt spenning.

Forelska i forelskelsen kanskje?

Ikke oppsøk denne mannen,og ikke tillat deg å flørte med han.

Gi det litt tid.Ikke forhast deg hvertfall!

Som regel er ikke gresset grønnere på den andre siden...

Gjest god helg

Du må gjøre noe for at gnisten er der, men forhold endrer seg og hverdagen kommer. Forelskelsen går over i noe mer... Tenk på det du har, og prøv å ikke gi dette nye næring. Altså hold avstand selv om dere møtes på jobb. Se hvordan det går og for all del: slå opp før du eventuelt går over streken.

Gjest Elextra

Lev det ut og se hva det er og ta konsekvensene! Eneste måten å lære på! Du kan miste den som holder deg kjær og er glad i deg for en "kollega" som flørter hele dagen! men hold på forelskelsesfølelsen for den er bare deilig! Og helst overfør den til din nåverende kjæreste fordi det blir samme leksa om igjen om en stund hvis du ikke lærer av denne!

Det var da også noen råd å komme med.

Kåre Kruttlapp

Jeg har vært betatt av en annen enn min mann.

Men jeg elsker min mann over alt,og det forholdet vi har.

Men noen ganger kommer hverdagen og kjedsomheten,og da er det lett å falle for noen andre.Søke litt spenning.

Forelska i forelskelsen kanskje?

Ikke oppsøk denne mannen,og ikke tillat deg å flørte med han.

Gi det litt tid.Ikke forhast deg hvertfall!

Som regel er ikke gresset grønnere på den andre siden...

De er "kolleger" hva hadde du gjort?? Og bli med på fest ellers henter jeg deg også!! "ler"

Annonse

Kåre Kruttlapp

Det var da også noen råd å komme med.

Min ex havnet i samme situasjon! kjempekrise! jeg avsluttet ekteskapet! 5 år siden! Blir for teit! Alle går i den fella! Følelser kan styres faktisk! Bli med på fest du også og så danser vi og fester ut i de små timer ved vannkanten her nede ved solkysten! Bli med dahh!

Hvis dere bare har vært sammen i 3 år og sexlivet allerede er dødt/gnisten er borte, er det stor fare for at du vil fortsette å forelske deg i andre selv om du lykkes i å "uforelske" deg i han du nå er opptatt av.

Med andre ord bør du tenke grundig gjennom om det er dette du vil. Tenk 10 år fram i tid. Ser du fortsatt at du bor sammen med din nåværende?

Ordne i alle fall opp på hjemmebane før du innleder noen som helst med denne fyren på jobben.

Husk at når hverdagen kommer så har han også skitne sokker, sure fiser, raper, flekker i dass og dårlig morgenånde... ;o)

At sexlivet skranter etter 3 år høres ikke bra ut! Vi har vært i lag i 3 år utpå våren og jeg tenner fremdeles som bare det bare han stryker på meg eller jeg kjenner huden hans under fingertuppene mine...

Kåre Kruttlapp

Ordne i alle fall opp på hjemmebane før du innleder noen som helst med denne fyren på jobben.

Husk at når hverdagen kommer så har han også skitne sokker, sure fiser, raper, flekker i dass og dårlig morgenånde... ;o)

At sexlivet skranter etter 3 år høres ikke bra ut! Vi har vært i lag i 3 år utpå våren og jeg tenner fremdeles som bare det bare han stryker på meg eller jeg kjenner huden hans under fingertuppene mine...

Din lille rampejente!

Annonse

Her er noen råd fra Sonja: "Hvordan bli uforelsket"

http://ordentlig.wordpress.com/2007/10/09/uforelsket-innledning/

Denne er skreddersydd for deg. Med film og musikktips for anledningen:

http://ordentlig.wordpress.com/2007/10/16/5-trekantscenariene/

Gjest fuckedup

Har det som deg.. syns det er veldig vanskelig. Vet ikke om jeg forelsket meg i han andre fordi forholdet mitt var kaldt eller om forholdet er kaldt fordi jeg forelsket meg i en annen..

Nå ble det ikke noe problem kan man kanskje si, ettersom min forelskelse dumpet meg etter en måneds tid med flørting, men det er et helvete å ha kjærlighetssorg pga tapt forelskelse, og samtidig være i et forhold. Jeg prøver å finne tilbake til følelsene jeg hadde for min samboer, men jeg tar meg hele tida i å sammenlikne han med min store forelskelse og ønske det var han..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...