Gå til innhold

Menn som "ikke liker leketøy"

Gjest Fikk meg en liten klaps på hånda jeg

Anbefalte innlegg

Vi prater om alt, takk og lov, men her om dagen så ble jeg litt paff.

Min partner er god på mange måter i senga, men han er vel blitt en del roligere og mer asexuell enn i førsten i forholdet, mens jeg har ganske sterk sexlyst.

Han sa her om dagen at han så på sexleketøy som noe som var bare for meg, jeg måtte velge selv om jeg ville bruke det under samleiet eller ikke. (det som er rart er at jeg jo også har brukt det på ham og det likte han veldig godt) Det å ha med leketøy i senga var jo liksom ikke for hans gode.

Videre så sa han at siden han "bare"greide å ha sex en gang om dagen (bare så det er sakt så har vi aldri sex hver dag) så var det helt greit at jeg brukte leketøy og tilfredsstilte meg selv, men da ønsket han at jeg skulle gjøre det i skjul. For var han sliten etter et langt og godt samleie (sjelden vi får til så lange og utmattende) så orket han ikke mer alikavel og da ønsket han ikke vite hva jeg drev med.

Hvis jeg skulle gjøre det på sovrommet så kunne han gå ned og ta seg en røyk i mens.

Ble paff jeg. Han har da vært spretten i senga før, og vi har da glede av både analsex og vanlig sex, vi har et løsluppent og godt sexliv og han elsker kroppen min og synes jeg er nesten som på film å ha i senga.

Er ikke uttalelsene hans noe tørre eller?

Følte plutselig at det å ha med leketøyet i senga eller bruke det i det hele tatt, og å onanere, ble litt skittent og forbudt sånn plutselig og ikke bare positivt og opphissende som jeg har inbilt meg at det var.

Synspungter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298675-menn-som-ikke-liker-leket%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk nå gud for at mannen er ærlig med deg da. Han sier jo at det er ok at du både har med leketøy i senga og at du bruker det på deg selv. Men han liker ikke å vite om når du har gjort det.

For meg høres det ut som du "overkjører" mannen med sexlysten din, og at han rett og slett føler han ikke strekker til. At du etter noe som han opplever som en lang og tilfredstillende runde, er klar for enda mer, tror jeg kan ta knekken på selvfølelsen hans. Likevel er han ikke mindre romslig enn at han sier det er ok at du tilfredstiller deg selv mer etterpå, men han vil unngå å "knekke seg selv" enda mer, med å få vite det.

Ikke legg mer i det enn det han faktisk sier. Han har da ikke sagt at sexleketøy og onani er noe som er skittent eller forbudt. Du får jo fritt fram lov å bruke det.

Takk nå gud for at mannen er ærlig med deg da. Han sier jo at det er ok at du både har med leketøy i senga og at du bruker det på deg selv. Men han liker ikke å vite om når du har gjort det.

For meg høres det ut som du "overkjører" mannen med sexlysten din, og at han rett og slett føler han ikke strekker til. At du etter noe som han opplever som en lang og tilfredstillende runde, er klar for enda mer, tror jeg kan ta knekken på selvfølelsen hans. Likevel er han ikke mindre romslig enn at han sier det er ok at du tilfredstiller deg selv mer etterpå, men han vil unngå å "knekke seg selv" enda mer, med å få vite det.

Ikke legg mer i det enn det han faktisk sier. Han har da ikke sagt at sexleketøy og onani er noe som er skittent eller forbudt. Du får jo fritt fram lov å bruke det.

Greit nok, men jeg synes nå det var litt "tamt og rart" jeg da.

At han plutselig nå sier at det å ha leketøy i senga er kun til mitt gode. Det er vel et fåtall menn som ikke nyter å se eller bruke slikt på kvinner, trodde jeg.

Og det er vel greit at jeg kunne kalles masete hvis vi faktisk hadde sex rimelig jevnt, men slik det er nå så er det vel en gang i uka kanskje og da varer det fra en tyve minutter til tre kvarter.

Synes ikke det er en haug sex jeg for å si det sånn.

Det som er synd er at han var mye mer romslig og spretten den første tiden, men at han etter som tiden har gått har blitt mer tam. Han er i det hele tatt blitt mer tafatt og skal det skje litt spesiellt under sexen så må jeg sette det i gang, det er jeg som bytter stillinger, det er jeg som kan finne på å stelle ekstra med ham ol.

Og jeg vet med hundre prosent sikkerhet at dette ikke har noe med andre kvinner å gjøre.

Vi har hatt en del problemer ellers i forholdet og det er nok det som har tatt piffen fra ham totalt sett.

Men det er synd at han skal reagere med å bli så aseksuell.

Om ikke vi elsker hele tiden så kunne han i det minste råkost sex med sexen da vi hadde det.

Greit nok, men jeg synes nå det var litt "tamt og rart" jeg da.

At han plutselig nå sier at det å ha leketøy i senga er kun til mitt gode. Det er vel et fåtall menn som ikke nyter å se eller bruke slikt på kvinner, trodde jeg.

Og det er vel greit at jeg kunne kalles masete hvis vi faktisk hadde sex rimelig jevnt, men slik det er nå så er det vel en gang i uka kanskje og da varer det fra en tyve minutter til tre kvarter.

Synes ikke det er en haug sex jeg for å si det sånn.

Det som er synd er at han var mye mer romslig og spretten den første tiden, men at han etter som tiden har gått har blitt mer tam. Han er i det hele tatt blitt mer tafatt og skal det skje litt spesiellt under sexen så må jeg sette det i gang, det er jeg som bytter stillinger, det er jeg som kan finne på å stelle ekstra med ham ol.

Og jeg vet med hundre prosent sikkerhet at dette ikke har noe med andre kvinner å gjøre.

Vi har hatt en del problemer ellers i forholdet og det er nok det som har tatt piffen fra ham totalt sett.

Men det er synd at han skal reagere med å bli så aseksuell.

Om ikke vi elsker hele tiden så kunne han i det minste råkost sex med sexen da vi hadde det.

Slik du beskriver saken nå, høres det ut som dere har større problemer i forholdet enn sex med eller uten leketøy....

Kanskje dere må ta en grundig prat? Og at du, i steden for å synse, spørr ham om du har forstått ham riktig når du gir tilbakemelding på hvordan du opplever ting?

Gjest Fikk meg en liten klaps på hånda

Slik du beskriver saken nå, høres det ut som dere har større problemer i forholdet enn sex med eller uten leketøy....

Kanskje dere må ta en grundig prat? Og at du, i steden for å synse, spørr ham om du har forstått ham riktig når du gir tilbakemelding på hvordan du opplever ting?

Vi har pratet, mange ganger, grundig.

Vet vi har essensielle problemer, og det meste av det kommer av den samme holdninga hans, det å ikke gjøre mer enn han synes er fornuftig, best, greiest. Selv om det kanskje kunne gjøre mye for meg.

Så ja, jeg vet vi har problmer, langt utover sexlivets gleder.

Men jeg synes alikavel hans holdning i kammerset er ganske spesiellt, han er tross alt et hannkjønn i en god alder.

Jeg "synser" veldig lite i dette forholdet her tror jeg, Det er alltid greit/ interessant å høre andres meninger.

En herre sa til meg en gang, det finnes sexuelle personer, og de som ikker er sexuelle. De som er sexuelle nyter sex til det fulle, er åpne for nytt, sier fra hvis de liker og ikke liker det. De ikke sexuelle personene har det kanskje veldig bra, men den store intensiteten og gløden vil alltid være fraværende.

Dette har jeg stor tro på

Bare synd at han viste sider som gav meg inntrykk av annet det første året i forholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...