Gå til innhold

Jeg har forsøkt allt!!!

Anbefalte innlegg

Gjest flyvende elefant

Jeg er så oppgitt over meg selv,jeg som har jobbet så hardt med meg selv.

Allt er egentlig så bra ,men jeg detter bare lenger og lenger ned

Jeg trener,spiser sundt,går på jobb,tar vare på alle jeg har ansvar for!

Jeg burde ha det bra nå,jeg burde fungere..

Jeg biter ttennene sammen,men jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg klarer å holde denne masken.

Jeg holder ikke ut dette lenger,jeg vil bort.

Hva annet kan jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298736-jeg-har-fors%C3%B8kt-allt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fnugget

Går du i terapi? I så fall synes du det hjelper? Hva med medisiner, kan de hjelpe deg/har de hjulpet deg? Hva må til at du skal gå videre?

Beklager jeg ikke har noe mer matnyttig å komme med, men tenkte at du kunne stille deg selv noen spørsmål??

Det høres ut som om du fungerer bra, men ikke har det bra emosjonelt?

Du sier ikke hvorvidt du har gått i noen form for behandling, men beskriver i allefall sterk egeninnsats av konstruktiv art.

Kanskje er det nødvendig å akseptere at du har det som du har? Kanskje trenger du å snakke med dine nærmeste om hvordan du opplever ditt liv?

Jeg tror mange mennesker i perioder må akseptere at mengden "lykkefølelse" ikke er så stor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...