Gå til innhold

Singel eller samboer

Gjest Hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Det å klemme midt på tuben skjønner jeg kunne være et problem i gamle dager, da tannkremtubene var av metall og kunne knekke.

Særlig vanskelig eller hardt er det neppe å klemme ut tannkremen fra en tube der noen har klemt på midten....;-)

Nei det er sant. Men det er desto emr klaging mens vi spiser reker med majones :-)

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Sofline

7

• Dorthe

5

• AneM1365380603

4

Skrevet

Nei det er sant. Men det er desto emr klaging mens vi spiser reker med majones :-)

*knegg* Nei det er jo sant! ;-)

Skrevet

Særboer kunne nok vært noe for meg også kanskje. Blir nok sær av å bo alene:)

Var bare litt nysgjerrig på dere her inne. Synest det er så fryktelig mange triste og ensomme single. Me slik trenger det ikke være:) Det viktigste er å være fornøyd her og nå,enten man er særboer,samboer eller singel.

Du sier noe. Det er neimen ikke lett å huske på at det faktisk er _nå_ vi lever. Vi kan ikke leve i fortiden, og vi vet ikke om vi har noen fremtid...

Bare akkurat her og nå kan vi nyte livet slik det er.

Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv opplevd en mann som legger ned dolokket etter seg! Du er heldig :-)

Og for ikke aa snakke om aa fjerne _alle_ skjeggstubber etter barbering, som havner overalt.... grrrr....

Det med skjeggstubbene gjør min samboer også. :-)

Skrevet

Veldig bra ja, så kan vi andre gjøre huslige sysler fks. å hjelpe guttungen med lekser/forberedelse til prøve. :)

En svært viktig ting! :-)

Skrevet

''Stakkars kommende kone :-)''

Bare pass deg, for det er du som får skylda;-)

Ja, skal gi ham en ytterligere korreks! Og fortelle ham at søte jenter vil at korken skal skrus på....

Skrevet

En svært viktig ting! :-)

Puh! Ja...*tørker svetten* Har laga øvingsoppgaver til han (prøve i morra også) i ca. 3 timer no, eg er ferdig og han jobber med de siste oppgavene nu! :)

Skrevet

Puh! Ja...*tørker svetten* Har laga øvingsoppgaver til han (prøve i morra også) i ca. 3 timer no, eg er ferdig og han jobber med de siste oppgavene nu! :)

Bra jobba! :-)

Skrevet

Ja, skal gi ham en ytterligere korreks! Og fortelle ham at søte jenter vil at korken skal skrus på....

Spørs om det hjelper at du truer med at kona hans i fremtiden kan kommer til å irritere seg, da;-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er faktisk mye alene i perioder, da mannen jobber skift.

Så er jo ikke det at jeg ikke klarer meg..Men tanken på å skulle bo alene, den synes jeg er skremmende.Jeg tror jeg hadde gått på veggene..Hadde blitt fryktlig ensom..

Jeg har aldri bodd alene, så det er utenkelig for meg..

Men kan jo være jeg hadde klart det om jeg måtte.

Man klarer jo det man vil ;0)

Som du tøyser, klart du gjør det! :)

Ensom og alene er slett ikke det samme. Mange er jo fryktelig ensomme i et forhold feks.

Og for å trekke det litt lengre... eksistensielt er vi jo alle overlatt til oss selv uansett.

Skrevet

Jeg er faktisk mye alene i perioder, da mannen jobber skift.

Så er jo ikke det at jeg ikke klarer meg..Men tanken på å skulle bo alene, den synes jeg er skremmende.Jeg tror jeg hadde gått på veggene..Hadde blitt fryktlig ensom..

Jeg har aldri bodd alene, så det er utenkelig for meg..

Men kan jo være jeg hadde klart det om jeg måtte.

Man klarer jo det man vil ;0)

Du sier at du aldri har bodd alene, og det er synd. Jeg tror det er en viktig del av et menneskes modningsprosess å bo alene en periode. Og det skulle ha vært forbudt ved lov å suse direkte fra foreldrehjemmet til samboertilværelse.

Sannsynligvis ville du ha trivdes mye bedre alene enn du frykter.

Gjest mora2
Skrevet

Du sier at du aldri har bodd alene, og det er synd. Jeg tror det er en viktig del av et menneskes modningsprosess å bo alene en periode. Og det skulle ha vært forbudt ved lov å suse direkte fra foreldrehjemmet til samboertilværelse.

Jeg er mye alene, og trives med det også.

Men jeg er for selskaps syk til å bo alene..

Og jeg er kjempe glad jeg hadde noen å flytte sammen med, det var utenkelig å flytte alene..

Det blir for trist for meg :0)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har heller aldri bodd alene. Bodde sammen med venninner fram til jeg og mannen min flytta sammen. Jeg tror det viktigste i forhold til modningsprosess, er å bo alene eller sammen med noen man ikke har felles økonomi med _før_ man etablerer seg.

Skrevet

Jeg vil verken være singel eller samboer. Jeg tror jeg vil ha en kjæreste some kan overnatte innimellom og som ordner seg sjøl ellers dvs økonomisk og rengjøring/klesvask.

Men jeg skal aldri ta en mann inn i huset igjen.

Skrevet

Jeg vil verken være singel eller samboer. Jeg tror jeg vil ha en kjæreste some kan overnatte innimellom og som ordner seg sjøl ellers dvs økonomisk og rengjøring/klesvask.

Høres ut som en drøm :-)

Skrevet

Høres ut som en drøm :-)

Ikke sant :o)

Det blir ikke flere unger her og da kan man velge en slik løsning :o)

Gjest Annet nick i dag
Skrevet

Du høres veeeldig fornuftig ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...