Gå til innhold

Ukas vekt - Uten en tråd


Gjest Kristine M

Anbefalte innlegg

''Hadde de vært på banen først med egne tråder og egne tiltak, så hadde jeg hatt forståelse for at folk på 54 kilo hadde kuppet opplegget.''

Er det slik det skal være på dol at tingene _må_ sære statisk? "Slik har vi gjort det til ALLE tider..." - ?

Er det ikke lov å komme med meningsytringer av det slaget at det var demotiverende å lese om 50-kilosklassen?

Men da får de som Lillemus sier komme på banen nå da.

Nå har Lillemus bestemt seg for å gi seg og da for de som klaget se og ta over.

Er de ikke villige til det, får de la være å lese på dette forumet. Det er tross alt frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    24

  • morsan

    17

  • frosken

    2

  • mariaflyfly

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Blikkboks

Men da får de som Lillemus sier komme på banen nå da.

Nå har Lillemus bestemt seg for å gi seg og da for de som klaget se og ta over.

Er de ikke villige til det, får de la være å lese på dette forumet. Det er tross alt frivillig.

*himler med øynene*

ja, stor kjangs for at noen som torde og uttrykke en liten mening kommer til å komme på banen etter dette.....

Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*himler med øynene*

ja, stor kjangs for at noen som torde og uttrykke en liten mening kommer til å komme på banen etter dette.....

Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter.

Godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med at folk skriver vekten sin her.

De som veier over 100 kilo og sliter med å motivere seg til slanking, blir ikke mindre motivert av lese hva andre veier.

Tvert i mot. Lillemus greide å dra med seg flere på disse trådene og det må da være positivt. At hun ikke greide å dra med seg de aller største kan hun ikke lastes for.

Hun greier det ikke ved å la være skrive vekten sin heller.

Er man ikke motivert, så er man motivert.

Det blir det samme som om jeg skulle ha klaget over at noen sa de hadde holdt seg røykfri i så og så lang tid.

- Kan dere ikke slutte skryte slik fordi det blir så flaut for meg som ikke har greid det liksom.

Jeg vet bare for meg selv at Lillemus og den andres uten en tråd var noe av det som motiverte meg i begynnelsen, samt etterhvert som min livsstilsendring har hatt sine opp- og nedturer.

Jeg begynte som 3-siffret for drøyt 1 år siden og har nå gått ned 19 kg.

Innimellom har jeg deltatt i trådene og innrømmer glatt at i perioder hvor vekten har stått veldig stille har jeg ikke rapportert, slik som de 3 siste månedene.

Slik jeg har opplevd uten en tråd-trådene, har det vært en motivator for mange å gå ned få til mange kilo, men og en støttespiller i det aller vanskeligste, nemlig det å holde seg på ønsket vekt i etterkant. Uansett hvor en startet i utgangspunktet vil dette være den store kampen for alle.

Synes det er trist at det skal utvikle seg som det har gjort de siste ukene, men så er det vel slik at en ikke kan gjøre alle til lags heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*himler med øynene*

ja, stor kjangs for at noen som torde og uttrykke en liten mening kommer til å komme på banen etter dette.....

Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter.

Det har gått to uker siden de ba om at vi kunne endre tråden, det har ikke vært noe kjefting, surmuling eller noe som helst - vi gikk bare veldig stille i dørene. Men de kom ikke på banen da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

Det har gått to uker siden de ba om at vi kunne endre tråden, det har ikke vært noe kjefting, surmuling eller noe som helst - vi gikk bare veldig stille i dørene. Men de kom ikke på banen da heller.

Med all respekt. I dag er det dere som lager rabaldert og ikke di.

Jeg ville overhode ikke kommet inn å laget en tråd nå på at jeg var 112 kg, feks.

Etter denne tråden i dag, ville jeg nok aldri kommet inn på vektmestringsforumet igjen, om jeg var en av di som i utgangspunktet syns det var støtende.

Og om man ikke mener at man skal lage ett rabalder og nr ut av og trekke seg. Så får man enten bare gjøre det, eller la det være og fortsette som før.

Nå har jo dette gått langt nok, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rakel28

Alvorlig talt, slutta dere virkelig med å skrive ned vekten deres her fordi de med litt for mye, ble demotiverte?! Jammen i all verden, man MÅ jo IKKE klikke seg inn på tråden !? Herlighet, skal dere virkelig gi dere på dette? Får de med for mange kilo lage sin egen tråd så får dere andre har deres tråd igjen?

Dette er jo helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt, slutta dere virkelig med å skrive ned vekten deres her fordi de med litt for mye, ble demotiverte?! Jammen i all verden, man MÅ jo IKKE klikke seg inn på tråden !? Herlighet, skal dere virkelig gi dere på dette? Får de med for mange kilo lage sin egen tråd så får dere andre har deres tråd igjen?

Dette er jo helt sprøtt.

Ja, det er mye styr man kan lage ut av ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sparket deg selv i rævva;o)

Uansett hvem som sparket hvem, så tror jeg nok vi på bakgrunn av ymse vekttråder kan slå fast at rævva nå har sluttet å disse (etter sparket)! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare for meg selv at Lillemus og den andres uten en tråd var noe av det som motiverte meg i begynnelsen, samt etterhvert som min livsstilsendring har hatt sine opp- og nedturer.

Jeg begynte som 3-siffret for drøyt 1 år siden og har nå gått ned 19 kg.

Innimellom har jeg deltatt i trådene og innrømmer glatt at i perioder hvor vekten har stått veldig stille har jeg ikke rapportert, slik som de 3 siste månedene.

Slik jeg har opplevd uten en tråd-trådene, har det vært en motivator for mange å gå ned få til mange kilo, men og en støttespiller i det aller vanskeligste, nemlig det å holde seg på ønsket vekt i etterkant. Uansett hvor en startet i utgangspunktet vil dette være den store kampen for alle.

Synes det er trist at det skal utvikle seg som det har gjort de siste ukene, men så er det vel slik at en ikke kan gjøre alle til lags heller.

Gratulerer med vektnedgangen. Synes du har vært kjempeflink.

Synd at det blir slutt på trådene. Det er jo ikke slik at man ser ned på de som har mer å gå ned enn andre. Og dessuten har alle forskjellig høyde og benbygdning, så det blir lite reelt å sammenligne vekten mellom hverandre. For sin egen del, skjønner jeg motivasjonen for å skrive ned vekten her, for å kunne gå tilbake å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som sparket hvem, så tror jeg nok vi på bakgrunn av ymse vekttråder kan slå fast at rævva nå har sluttet å disse (etter sparket)! ;-)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...