Gå til innhold

Om å sladre på utroskap


Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

''Såvidt jeg husker så hadde hun spurt ham flere ganger om han hadde samboer''

Ja, men jeg synes det er rart man i det hele tatt spør om slikt -det lukter liksom litt mistanke bare av det. Jeg spurte aldri min mann om noe slikt da vi ble sammen - tok det for gitt!! ;-)

(dessuten så jeg jo med egne øyne allerede første gangen at det ikke bodde noen flere i boligen hans *hø hø*)

Han bodde vel et stykke fra henne og var det ikke noe med et behov for å møte kamerater når han var i hjembyen? Kanskje derfor hun fikk mistanke og spurte flere ganger?

Men ja. Jeg tenker rtgx har lært. Varselsignaler betyr har som regel sin berettigede misjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 370
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    39

  • morsan

    37

  • Shova

    30

  • PieLill

    20

Mest aktive i denne tråden

''Såvidt jeg husker så hadde hun spurt ham flere ganger om han hadde samboer''

Ja, men jeg synes det er rart man i det hele tatt spør om slikt -det lukter liksom litt mistanke bare av det. Jeg spurte aldri min mann om noe slikt da vi ble sammen - tok det for gitt!! ;-)

(dessuten så jeg jo med egne øyne allerede første gangen at det ikke bodde noen flere i boligen hans *hø hø*)

Rart å spørre om noe sånt, sikkert. Jeg har heller aldri gjort det tidligere.

Det var rart at han alltid var så opptatt når han var i hjembyen. Men så er han også en aktiv fyr, så det var ikke så selvsagt at dette måtte bety at han hadde samboer der - men det var nok til at forsiktige rtgx fikk aktivert skepsisen.

Han bodde i firmaets leilighet her i byen, og det var aldri noen damer, bilder av kjærester e.l. der, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bodde vel et stykke fra henne og var det ikke noe med et behov for å møte kamerater når han var i hjembyen? Kanskje derfor hun fikk mistanke og spurte flere ganger?

Men ja. Jeg tenker rtgx har lært. Varselsignaler betyr har som regel sin berettigede misjon.

Bare så synd varselsignaler ofte kommer for sent :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk litt interessant. Det er nemlig ikke så uvanlig at egoister presenterer seg selv som nettopp det de er. Og omverdenen tenker da at dette er ironi og blir overrasket når dette dyret med fire bein, logrende hale og bjeffelyder hele tiden har vist seg å være en slags hund :-)

...kunne de bare ha presentert seg som en hund ved første, andre, tredje og 150. møte, og ikke først etter at de har fått gjort skaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så synd varselsignaler ofte kommer for sent :-(

Ja, slik er det vel med de fleste av oss - en eller annen gang i livet - på ett eller annet område. Det er alltid lettere å være etterpåklok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kunne de bare ha presentert seg som en hund ved første, andre, tredje og 150. møte, og ikke først etter at de har fått gjort skaden...

(ps: Hunder er jo _trofaste_, da så dere burde helst illustrere historien med et annet dyr*S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slik er det vel med de fleste av oss - en eller annen gang i livet - på ett eller annet område. Det er alltid lettere å være etterpåklok! :-)

Enda godt jeg ikke dukket opp på overaskelsesbesøk i hjembyen hans!!

Ser for meg trynet hans i det han hadde åpna døra, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kunne de bare ha presentert seg som en hund ved første, andre, tredje og 150. møte, og ikke først etter at de har fått gjort skaden...

Joa - det er sant. Den her presenterte seg jo som... Hva var det vi landet på? Flamingo?

Men det er en god del mennesker som sier sånt som "Jeg bare eeeer sååå overfladisk vettu..." Også viser det seg etterhvert at det er heeeelt riktig :-)

Eller sånne som meg som er veldig diskuterete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa - det er sant. Den her presenterte seg jo som... Hva var det vi landet på? Flamingo?

Men det er en god del mennesker som sier sånt som "Jeg bare eeeer sååå overfladisk vettu..." Også viser det seg etterhvert at det er heeeelt riktig :-)

Eller sånne som meg som er veldig diskuterete...

Han sa også at han var veldig kresen når det gjaldt damer, så får håpe han var ærlig om det og da ;-)

Æsj. Jeg begynner å se for meg at jeg indirekte har ligget med hele byen her. På mandag er det rett på GU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår Skadedyr.

HAHAHA! Konge bra!

Glad jeg bestemte meg for å prøve å finne veien gjennom denne tråden likevel - den er jo helt utrolig morsom her og der :-)

Skadedyr er selvsagt dyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa også at han var veldig kresen når det gjaldt damer, så får håpe han var ærlig om det og da ;-)

Æsj. Jeg begynner å se for meg at jeg indirekte har ligget med hele byen her. På mandag er det rett på GU!

Unnskyld at jeg måtte smile litt, enda så alvorlig det er og enda så tøfte dette har vært for deg, men du skriver herlig befriende:-)

Forøvrig full støtte til legesjekk, selv om han mest sannsynlig 'bare' har hatt to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa også at han var veldig kresen når det gjaldt damer, så får håpe han var ærlig om det og da ;-)

Æsj. Jeg begynner å se for meg at jeg indirekte har ligget med hele byen her. På mandag er det rett på GU!

Gu er en fordel ja.

Men smak for damer hadde han vettu - bare se deg i speilet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg måtte smile litt, enda så alvorlig det er og enda så tøfte dette har vært for deg, men du skriver herlig befriende:-)

Forøvrig full støtte til legesjekk, selv om han mest sannsynlig 'bare' har hatt to.

NÅR JEG TENKER MEG OM så sa han også en gang noe om at han "alltid brukte kondom".

Hvorfor skulle han si det dersom han hadde samboer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅR JEG TENKER MEG OM så sa han også en gang noe om at han "alltid brukte kondom".

Hvorfor skulle han si det dersom han hadde samboer?

(og var trofast mot henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - det var litt av noen julaftener. Jeg går ut fra at pakkene der deles ut med kun navn på til og fra lappene - ikke rollen? Til stesønn fra stefar gift med pappa, til stesønn fra stefar gift med mamma....

De har visstnok veldig hyggelige julaftener der ingen føler seg ekskludert.

Hva som står på gavelappene, vet jeg faktisk ikke, men jeg kan tenke meg at det er noe i samme dur som her i huset: mamma, pappa og besteforeldre er nettopp det. Søsken, steforeldre, stebesteforeldre osv. benevnes med navn, uavhengig av slektskap for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gu er en fordel ja.

Men smak for damer hadde han vettu - bare se deg i speilet :-)

Og jeg ser... et utslitt pc-tryne som har jobbet alt for lange dager, tenkt alt for mye, og fått gjort alt for lite.

..mens han er brun og har deilig make-up-sex på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...