Gå til innhold

Om å sladre på utroskap


Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Det er vel noen som bruker kondom som prevensjonsmiddel selv i faste forhold.

Joda. Men når jeg tenker tilbake på det kan det like gjerne bety at han hadde mange andre på gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 370
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    39

  • morsan

    37

  • Shova

    30

  • PieLill

    20

Mest aktive i denne tråden

Og jeg ser... et utslitt pc-tryne som har jobbet alt for lange dager, tenkt alt for mye, og fått gjort alt for lite.

..mens han er brun og har deilig make-up-sex på stranda.

Og på innsiden av ham er det fortsatt den stakkaren som må bekrefte seg gjennom å erobre stadig nye kvinner uten å bry seg døyten om hvem han sårer. Stakkars dust.

Du kan se deg selv i øynene og si at ok, du gikk på en smell. Men du er i stand til å forelske deg og der ute ett eller annet sted sitter det en fyr som akter å gjøre deg svært, svært lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på innsiden av ham er det fortsatt den stakkaren som må bekrefte seg gjennom å erobre stadig nye kvinner uten å bry seg døyten om hvem han sårer. Stakkars dust.

Du kan se deg selv i øynene og si at ok, du gikk på en smell. Men du er i stand til å forelske deg og der ute ett eller annet sted sitter det en fyr som akter å gjøre deg svært, svært lykkelig.

og SOM jeg gleder meg til å møte han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, følelsene hennes er viktige de også, men ikke så viktige at det kan forsvares at hun ydmyker samboeren hans på det sterkeste.

Å finne ut at man er ført bak lyset på denne måten, er fryktelig vondt og ydmykende i utgangspunktet.

Å finne det ut ved at elskerinnen tar på seg å være den reddende engel som informerer, gjør det IKKE enklere. Verre kan det faktisk nesten ikke bli!

At rtgx har det vondt, er fullt ut forståelig. At det føltes enda verre da jobbreisen viste seg å være en kjærlighetsferie med samboeren, er åpenbart.

Å lette sin egen smerte ved å påføre en uskyldig tredjepart et slikt sjokk, er IKKE greit. uansett om det er for å hevne seg, gjøre egen smerte mindre, eller være ansvarsfull og opplyse damen om hvilken dritt hun kaster bort livet sitt på.

Vel - jeg er ihvertfall ikke enig med deg. Jeg ville ha visst det hvis mannen min var utro - uansett hvem som hadde sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var ut fra egoisme eller hevn, så kan du ikke påstå at det _ikke_ var bra gjort....

Jeg fikk telefon fra min samboers kone, de var overhodet ikke skilt eller separert, men sammen. Jeg er evig takknemlig overfor henne for at jeg slapp å leve livet mitt på en løgn. For samboeren min gikk på huet og raua ut!

Det forbauser meg at ikke alle kvinner har lyst til å vite om partneren er trofast eller ei...

Kona til samboeren min var jo like sjokkert som jeg ble!

Hvordan klarte han i praksis å ha to samboere? Og når var han på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og SOM jeg gleder meg til å møte han :-)

Ikke enda da - først jobbe ferdig, gå en lang tur i finvær, deretter legge på mascara og neglelakk på tærne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda da - først jobbe ferdig, gå en lang tur i finvær, deretter legge på mascara og neglelakk på tærne :-)

Neglelakk på tærne ja, kanskje det gjør susen!

Kjenner jeg er ørlitegranne misunnelig på dere som skal tilbringe kvelden foran peisen med deres kjære, og har alt "i boks", ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda da - først jobbe ferdig, gå en lang tur i finvær, deretter legge på mascara og neglelakk på tærne :-)

Rart det der - selv nå - mer enn 20 år etter at jeg så min mest betydningsfulle ex - så tenker jeg av og til at hvis jeg først skulle ha truffet på han, måtte det ha vært på en dag da jeg var ekstra flott i tøyet og pen på håret! ;-)

Ikke for det - etter så mange år er det fort gjort at alt slik hadde druknet i alle alderstegn jeg ikke hadde dengang da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der - selv nå - mer enn 20 år etter at jeg så min mest betydningsfulle ex - så tenker jeg av og til at hvis jeg først skulle ha truffet på han, måtte det ha vært på en dag da jeg var ekstra flott i tøyet og pen på håret! ;-)

Ikke for det - etter så mange år er det fort gjort at alt slik hadde druknet i alle alderstegn jeg ikke hadde dengang da;-)

Hvis man derimot går inn for å være flott i tøyet og fin på håret i tilfelle man skulle møte denne eksen (selvfølgelig ikke noe man går rundt og tenker daglig på etter 20 år), så kan man banne på at man treffer han akkurat den dagen man bare skal stikke innom butikken etter en altforlang dag på jobb og ser ut som et kråkereir. Det har skjedd meg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man derimot går inn for å være flott i tøyet og fin på håret i tilfelle man skulle møte denne eksen (selvfølgelig ikke noe man går rundt og tenker daglig på etter 20 år), så kan man banne på at man treffer han akkurat den dagen man bare skal stikke innom butikken etter en altforlang dag på jobb og ser ut som et kråkereir. Det har skjedd meg ihvertfall!

Ja, he he. Jeg husker en gang jeg traff på en annen ekx (som ikke var så betydningsfull, men lell). Jeg skulle hente en venninne på Oslo S da hun kom med nattoget ca kl 7 om morgenen. Jeg hadde knapt gredd håret - vi skulle jo rett til hybelen min og spise frokost;-) Og hvem andre kommer ut fra det samme nattoget enn denne ksen...*he he*

Men han "mest betydningsfulle" bor i en annen landsdel, så han tror jeg ikke at jeg går på sånn uten videre - det skal iallfall noe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg er ihvertfall ikke enig med deg. Jeg ville ha visst det hvis mannen min var utro - uansett hvem som hadde sagt det.

Helt greit at du er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke det at livet hennes ikke gikk videre før samboeren fikk vite. Det var hun selv som trengte å få vite at fyren ikke var i noe ulykkelig samboerskap som han skulle ut av med det første.

Altså var det hans bedrag av henne som kanskje gjorde utslaget. (Tror jeg da - jeg vet jo strengt tatt ikke siden det ikke er meg.)

Men nå er han vel ferdig i det ekteskapet...? Takket være denne damen...

jaja, jeg syns kanskje det er litt vanskelig hele greia jeg. Skifter mening annenhver gang jeg er inne her.

Det har kanskje noe med at jeg aldri har vært bort i noe slikt, og jeg er såpass naiv at jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er han vel ferdig i det ekteskapet...? Takket være denne damen...

jaja, jeg syns kanskje det er litt vanskelig hele greia jeg. Skifter mening annenhver gang jeg er inne her.

Det har kanskje noe med at jeg aldri har vært bort i noe slikt, og jeg er såpass naiv at jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det.

''jeg er såpass naiv at jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det.''

Er ikke vi alle det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk på tærne ja, kanskje det gjør susen!

Kjenner jeg er ørlitegranne misunnelig på dere som skal tilbringe kvelden foran peisen med deres kjære, og har alt "i boks", ja :-)

Jeg kan trøste deg med at livet mitt på ingen måte er enkelt :-) Du får søke opp sagaen om ishakkefolket på småbarnsforumet så ser du at det hender det er vanskelig selvom kjæresten virker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er han vel ferdig i det ekteskapet...? Takket være denne damen...

jaja, jeg syns kanskje det er litt vanskelig hele greia jeg. Skifter mening annenhver gang jeg er inne her.

Det har kanskje noe med at jeg aldri har vært bort i noe slikt, og jeg er såpass naiv at jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å oppleve det.

Jeg skal være den første til å si at det har vært en berikende diskusjon ja. Jeg har blitt veldig overrasket over mange av synspunktene, og en del av holdningene har lært meg litt om hvordan andre har det også, og hva som funker for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ærlighet først og fremst

Jeg har faktisk vært i en slik situasjon.

Jeg var sammen med og svært betatt av en mann som var separert fra en kone han måte gifte seg med som guttunge fordi hun ble gravid. Ekteskapet hadde ikke vært noe særlig over mange år og han var veldig betatt av meg. (dette var hans ord)

I min situasjon så var det kona som skjønte lunta og ringe og advarte meg. (hun ville ikke gi slipp på ham og skjønte at han var hos oss begge)

Lang historie kort så møttes kona og jeg hjemme hos dem og konfronterte ham en dag. Vondt for alle sammen, men da kom i allefall sannheten frem.

Han ble hos sin kone til minste barnet ble 18, vel syv år til, da splittet de opp, og han ringte til meg og bedyret sin kjærlighet på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg startet en tråd fordi jeg lurte på noe her???

''Beklager at jeg startet en tråd fordi jeg lurte på noe her???''

Det var ikke denne tråden jeg kritiserte deg for, det trodde jeg du skjønte. Det var det at du ikke bare oppfordret rtgx til å ta den berømmelige telefonen, men så å si tilbød deg å slå nummeret for henne. Du er sterk og karismatisk, og det er lett å gjøre som du sier. Men pass på at du ikke kjører for hardt på i saker som denne.

Jeg lurer også på om du ville ha oppfordret henne til å ringe hvis denne mannen hadde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mer fortvilet, ja. Men jeg vil heller vite det enn å fortsette å tro på julenissen.

Egentlig hadde du ikke trengt å ringe for å slutte å tro på julenissen. Du trodde han var mannen i ditt liv, men det høres ikke ut som om du er kvinnen i hans. Og det baserer jeg delvis på at han oppførte seg så dårlig mot deg, og delvis fordi han ikke sørget for å bryte opp fra samboeren etter at han hadde truffet deg. Dette kan høres brutalt ut, men jeg tror det vil være lettere for deg å gi slipp på følelsene hvis du innser at han ikke var den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...