Gå til innhold

Kokosboller - hvor mye kalorier?


Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å finne ut hvor mye kalorier det er i kokosboller (og de uten kokos på), men pakningene jeg har sett i butikken inneholder ikke slik info.

Ei venninne mente det ikke var så mye kalorier i en bolle, fordi det er pisket egg og dermed mye luft (de er jo skrekkelig lette). Jeg er imidlertid ikke helt overbevist, det er jo også endel sukker i slik stivpisket eggehvitemasse.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    11

  • AneM1365380603

    10

  • Mary Poppins

    5

  • candyqueen_83

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet at det hvis man slanker seg og måå ha noe søtt så anbefales det å spise en kokkosbolle fordi de er så lette, og dermed ikke så mange kalorier, i tillegg til at de metter (jeg orker ihvertfal ikke mange kokosboller).

Jeg vet at de jeg har kjøpt på Meny har inneholdt 123 kcal per stykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at det hvis man slanker seg og måå ha noe søtt så anbefales det å spise en kokkosbolle fordi de er så lette, og dermed ikke så mange kalorier, i tillegg til at de metter (jeg orker ihvertfal ikke mange kokosboller).

Jeg vet at de jeg har kjøpt på Meny har inneholdt 123 kcal per stykk.

Ja, det var det jeg også fikk høre.

Nå sliter ikke jeg akkurat med å få i meg mer enn èn, da, men jeg skjønner poenget!

:-)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse, men du verden så godt det er, koser meg med en kokosbolle i ny og ne.

Høh, du er sikkert helt perfekt i formen, så det kan du nok gjøre med gooood samvittighet.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være per 100gr? Få kokosboller som veier 100gr.

Ja, det er pr 100 gram det stort sett oppgis, så da er det bare å finne kalkisen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, du er sikkert helt perfekt i formen, så det kan du nok gjøre med gooood samvittighet.

;-)

Perfekt er å ta kraftig i, men jeg tåler masse kokosboller, jeg trimmer de av meg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt er å ta kraftig i, men jeg tåler masse kokosboller, jeg trimmer de av meg igjen:-)

Ergo - det æ'kke noe for mye i utgangspunktet.

Noe annet ville være utenkelig, ditt rykte her inne tatt i betraktning.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Perfekt er å ta kraftig i, men jeg tåler masse kokosboller, jeg trimmer de av meg igjen:-)

Kokosboller er kvalmende godt. Mannen min forspiste seg en gang på det, og etter de spiser han intet med kokos i. Hvis jeg er godtesugen og vil ha noe i fred, da kjøper jeg kokosboller eller Bounty ;)

Lidl hadde slike deilige kokosboller. Det var utrolig mange i en pakke. Noen hadde hvitt sjokoladetrekk og andre mørk. *Savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo - det æ'kke noe for mye i utgangspunktet.

Noe annet ville være utenkelig, ditt rykte her inne tatt i betraktning.

;-)

Du har helt rett, jeg har ikke mye overflødig.

Rykte er kun et rykte vet du-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosboller er kvalmende godt. Mannen min forspiste seg en gang på det, og etter de spiser han intet med kokos i. Hvis jeg er godtesugen og vil ha noe i fred, da kjøper jeg kokosboller eller Bounty ;)

Lidl hadde slike deilige kokosboller. Det var utrolig mange i en pakke. Noen hadde hvitt sjokoladetrekk og andre mørk. *Savne*

Man kan i utgangspunktet spise seg nesten i hjel, men jeg holder meg til en eller maks to om gangen og nyter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosboller er kvalmende godt. Mannen min forspiste seg en gang på det, og etter de spiser han intet med kokos i. Hvis jeg er godtesugen og vil ha noe i fred, da kjøper jeg kokosboller eller Bounty ;)

Lidl hadde slike deilige kokosboller. Det var utrolig mange i en pakke. Noen hadde hvitt sjokoladetrekk og andre mørk. *Savne*

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner Lidl :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ, ingen røk uten ild osv. Hi-hi.

Hehe, du skal ikke tro på alt du hører.

Det er noen som sier at alt du hører er feil og halvparten av det du ser er feil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...