Gå til innhold

Kokosboller - hvor mye kalorier?


Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Men jøss så flinke dere er, damer!

Takker igjen!

De høres nesten tunge ut de bollene der i forhold til dem jeg spiser, som jeg kjøper på brett, 10 om gangen, forsvinner fort ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    11

  • AneM1365380603

    10

  • Mary Poppins

    5

  • candyqueen_83

    4

Mest aktive i denne tråden

Det er vanlig å oppgi kchal pr 100 gram :o)

Jeg vet det, men hun spurte hvor mye _en_ kokosbolle veier så jeg antok at det ikke var per 100gr hun spurte om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg savner Lidl :o(

Vi savner også Lidl. Det var litt trist da vi handlet der aller siste gangen. Hyllene var begynt å tømmes. Jeg kjøpte de siste makaroniposene, he he. Så det har jeg det i lange tider. 10 poser på 1 kg ;) Mannen min pleier å fleipe med den makaronien. Han spør om jeg har husket å kjøpe mer.

Jeg ser at Rema har overtatt noen av varene Lidl hadde. Jeg har også hørt at kundene en plass kjempet seg til å få toalettpapiret til Lidl på Rema ;)

Jeg hamstret også grønn peppersaus og posene med tyggis. Vet du om det er Lidlbutikker ved svenskegrensa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg vet det, men hun spurte hvor mye _en_ kokosbolle veier så jeg antok at det ikke var per 100gr hun spurte om :-)

Hun spurte ikke hvor mye en kokosbolle veier, men hvor mange kalorier det er i en. Jeg greide å finne fram til pr 100 gram, så da skulle hun klare å veie en og finne ut resten ;o)

*Viktig diskusjon* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi savner også Lidl. Det var litt trist da vi handlet der aller siste gangen. Hyllene var begynt å tømmes. Jeg kjøpte de siste makaroniposene, he he. Så det har jeg det i lange tider. 10 poser på 1 kg ;) Mannen min pleier å fleipe med den makaronien. Han spør om jeg har husket å kjøpe mer.

Jeg ser at Rema har overtatt noen av varene Lidl hadde. Jeg har også hørt at kundene en plass kjempet seg til å få toalettpapiret til Lidl på Rema ;)

Jeg hamstret også grønn peppersaus og posene med tyggis. Vet du om det er Lidlbutikker ved svenskegrensa?

Nei det vet jeg ikke. Vi kjøpte toalettpapir på Lidl. Det var så mykt og godt :o) Kjøpte også kyllingfilet, en kjempegod ferdiglaget lasagne og masse forskjellig småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei det vet jeg ikke. Vi kjøpte toalettpapir på Lidl. Det var så mykt og godt :o) Kjøpte også kyllingfilet, en kjempegod ferdiglaget lasagne og masse forskjellig småtteri.

Vi har gått over til Lambi nå ;) I den ene pakningen er den en plastboks formet som en toalettrull. Inni der er det et lite lam. Det ble jo et fæla spetakel her da vi kjøpte slik at bare en av smågirlsa hadde lam, så nå måtte vi kjøpe en til slik at begge har.

Den yngste kalte lenge lammet sitt for "hvalpen" og sa at den heter Sela ;) Nå er det bare Sela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gått over til Lambi nå ;) I den ene pakningen er den en plastboks formet som en toalettrull. Inni der er det et lite lam. Det ble jo et fæla spetakel her da vi kjøpte slik at bare en av smågirlsa hadde lam, så nå måtte vi kjøpe en til slik at begge har.

Den yngste kalte lenge lammet sitt for "hvalpen" og sa at den heter Sela ;) Nå er det bare Sela.

Plastboks og sau inni dorullpakningen? Aldri sett. men nå bruker vi Serla Maxi ettellerannet og da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ar hørt fra folk som slanker seg, at kokosboller er fint "slankesnop" dersom du er veldig godtesyk. Dette kommer av at det er relativt få kcal i kokosboller ift annet snop og du får tilfredstillt godtesuger raskt fordi de er såpass søte. Det er ca 70-80 kcal i en kokosbolle. Du kan med andre ord spise ca 4 kokosboller for å få i deg like mange kcal som feks i en melkesjokolsade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du skal ikke tro på alt du hører.

Det er noen som sier at alt du hører er feil og halvparten av det du ser er feil:-)

Tsk, ikke vær så beskjeden, nå da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De høres nesten tunge ut de bollene der i forhold til dem jeg spiser, som jeg kjøper på brett, 10 om gangen, forsvinner fort ja;-)

Jeg skal definitivt kjøpe kokosboller og _veie_ dem, ja!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spurte ikke hvor mye en kokosbolle veier, men hvor mange kalorier det er i en. Jeg greide å finne fram til pr 100 gram, så da skulle hun klare å veie en og finne ut resten ;o)

*Viktig diskusjon* ;)

Beklager jenter, det var jeg som var upresis - og jeg forsto svarene deres meget godt. Som aktiv slanker tenkte jeg selvfølgelig pr 100 g, men jeg ser jo at jeg var slapp i skrivestilen denne gangen.

Ikke krangle, snille dere, her tar jeg det hele og fulle ansvaret.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det din feil at jeg har stappa i meg tre kokosboller. Rett fra fryseren! Men det var utrolig godt :o)

He-he, du tåler det sikkert helt fint!

:-)

(I motsatt fall - unnskyld!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ar hørt fra folk som slanker seg, at kokosboller er fint "slankesnop" dersom du er veldig godtesyk. Dette kommer av at det er relativt få kcal i kokosboller ift annet snop og du får tilfredstillt godtesuger raskt fordi de er såpass søte. Det er ca 70-80 kcal i en kokosbolle. Du kan med andre ord spise ca 4 kokosboller for å få i deg like mange kcal som feks i en melkesjokolsade.

Ja, det var det der ryktet som også nådde meg. At det er "OK" som slankesnop for den som har begrensningsgenet inne.

Jeg skal kjøpe og veie til helga!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg får vel være det da:-)....som sagt, rykter er rykter.

Vi _trenger_ slike rykter. Da får vi satt våre menn i perspektiv, og vi har noe å jobbe mot.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi _trenger_ slike rykter. Da får vi satt våre menn i perspektiv, og vi har noe å jobbe mot.

:-)

Hehe, det høres bra ut. Gi beskjed så kommer jeg på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det høres bra ut. Gi beskjed så kommer jeg på besøk.

WOW - ingenting å si på selvtilliten, i alle fall - og enda ei stjerne er lagt til.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...