Gå til innhold

Kokosboller - hvor mye kalorier?


Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    11

  • AneM1365380603

    10

  • Mary Poppins

    5

  • candyqueen_83

    4

Mest aktive i denne tråden

Det er bare bak skjermen jeg er tøff.

Det driter da jeg i! He-he, vi som ikke har en oppblåsbar en tar gjerne til takke med en virituell en. I slik drømmemannenutgave, altså.

(Har en hjemme, høyst levende og absolutt spiselig, men han er jo MENNESKLIG, så litt fri fantasi er ikke å forakte.)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Beklager jenter, det var jeg som var upresis - og jeg forsto svarene deres meget godt. Som aktiv slanker tenkte jeg selvfølgelig pr 100 g, men jeg ser jo at jeg var slapp i skrivestilen denne gangen.

Ikke krangle, snille dere, her tar jeg det hele og fulle ansvaret.

;-)

Jeg hadde nå ikke tenkt å bli uvenner pga noen kokosboller, og det tror jeg ikke MP heller har planer om ;) Vi engasjerte oss i tråden din da :D Ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nå ikke tenkt å bli uvenner pga noen kokosboller, og det tror jeg ikke MP heller har planer om ;) Vi engasjerte oss i tråden din da :D Ingen tvil om det.

He-he, bare tulla med dere. :-)

Morsomt at noe såvidt enkelt som kokosboller engasjerer!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det driter da jeg i! He-he, vi som ikke har en oppblåsbar en tar gjerne til takke med en virituell en. I slik drømmemannenutgave, altså.

(Har en hjemme, høyst levende og absolutt spiselig, men han er jo MENNESKLIG, så litt fri fantasi er ikke å forakte.)

;-)

Men de menneskelig er mye bedre enn de i fantasien, i alle fall når det kommer til stykket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

He-he, bare tulla med dere. :-)

Morsomt at noe såvidt enkelt som kokosboller engasjerer!

:-)

Jeg skjønte du tullet :o)

Jeg vet i allefall hva jeg skal kjøpe som snacks til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de menneskelig er mye bedre enn de i fantasien, i alle fall når det kommer til stykket:-)

Selvfølgelig - men ren fantasi er heller ikke å forakte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nå ikke tenkt å bli uvenner pga noen kokosboller, og det tror jeg ikke MP heller har planer om ;) Vi engasjerte oss i tråden din da :D Ingen tvil om det.

Hehe vi skal ha for å være engasjerte ja :-)

Men ellers skal det nok litt mere til før jeg blir uvenner med noen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi savner også Lidl. Det var litt trist da vi handlet der aller siste gangen. Hyllene var begynt å tømmes. Jeg kjøpte de siste makaroniposene, he he. Så det har jeg det i lange tider. 10 poser på 1 kg ;) Mannen min pleier å fleipe med den makaronien. Han spør om jeg har husket å kjøpe mer.

Jeg ser at Rema har overtatt noen av varene Lidl hadde. Jeg har også hørt at kundene en plass kjempet seg til å få toalettpapiret til Lidl på Rema ;)

Jeg hamstret også grønn peppersaus og posene med tyggis. Vet du om det er Lidlbutikker ved svenskegrensa?

Sjekk på Lidl.se. Vet at jeg som bor ved Svinesund på helt til Uddevalla for å få min etterlegtede kornblanding:-(

Men jeg skal på sverige-tur neste uke, og har peilet ut Lidl like ved dit jeg skal. Så nå blir snuppa glad (om jeg får tak i kornblandingen da). Får vel kjøpe 20-30 pakker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sjekk på Lidl.se. Vet at jeg som bor ved Svinesund på helt til Uddevalla for å få min etterlegtede kornblanding:-(

Men jeg skal på sverige-tur neste uke, og har peilet ut Lidl like ved dit jeg skal. Så nå blir snuppa glad (om jeg får tak i kornblandingen da). Får vel kjøpe 20-30 pakker....

Tenker du på disse avlange posene med korn? Den ene sorten likte jeg veldig godt. Hvis jeg ikke husker feil er posen blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du på disse avlange posene med korn? Den ene sorten likte jeg veldig godt. Hvis jeg ikke husker feil er posen blå.

Blå litt "glinsende" farge med masse nøtter og tørket frukt. Det er frokosten til både snuppa og meg. Tilsetter frosne blåbær, youghurt og melk.

Rimelig sunn og god start på dagen. Og så er det jo kjempegodt.

Beholdningen begynner å bli faretruende lav nå. Tror bare det er 5 poser igjen. Så da er det en fordel at jeg for en gangs skyld må ta en tur i jobbsammenheng. Ellers måtte jeg nok reist ned bare for å kjøpe disse frykter jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...