Gå til innhold

Har DU trent i dag?


Orio

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

Opererte åreknuter på torsdag.

Ja - jeg vet at det høres ut som om jeg er ei gammel kjerring, og slik føler jeg meg også disse dagene når jeg går og humper rundt :-(

Er sykemeldt i to uker.

Det er det helt sikkert godt å få gjort! Og - vær flink med støttestrømper, selv om det er kjærringaktig. Bedre å være kjærring en kort periode nå, enn resten av livet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    14

  • AneM1365380603

    13

  • Lotte :o)

    7

  • frosken

    5

Det er det helt sikkert godt å få gjort! Og - vær flink med støttestrømper, selv om det er kjærringaktig. Bedre å være kjærring en kort periode nå, enn resten av livet.

:-)

De støttestrømpene er faktisk pene - ser helt ut som vanlige sorte strømper, og er behagelige å ha på - men forferdelig vanskelig å få på - forhåpentligvis blir det lettere etterhvert (skal bruke dem i 6 uker).

Ja, sant det du sier - bedre å være kjerring i noen uker enn resten av livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

De støttestrømpene er faktisk pene - ser helt ut som vanlige sorte strømper, og er behagelige å ha på - men forferdelig vanskelig å få på - forhåpentligvis blir det lettere etterhvert (skal bruke dem i 6 uker).

Ja, sant det du sier - bedre å være kjerring i noen uker enn resten av livet :-)

Heldigvis er vel ikke støttestrømper lenger hva det engang var. :-)

Har et forfengelig søskenbarn, ser du, som ikke brukte støttestrømpene særlig etter operasjonen. Og det gikk ikke bra, nå ser ikke leggene ut i måneskinn. Kjedelig - så hun har blitt kjærring kan man si.

Du, derimot, vil nok heller bli det motsatte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er vel ikke støttestrømper lenger hva det engang var. :-)

Har et forfengelig søskenbarn, ser du, som ikke brukte støttestrømpene særlig etter operasjonen. Og det gikk ikke bra, nå ser ikke leggene ut i måneskinn. Kjedelig - så hun har blitt kjærring kan man si.

Du, derimot, vil nok heller bli det motsatte! :-)

Hmmmmm :-)

Ja, jeg håper at både legger og lår blir litt vakrere enn de har vært de siste årene. Det verste har vært at jeg har vært så hoven - i foten og i lysken - så jeg håper det blir bedre.

Men fy søren så vondt jeg har hatt i leggmuskelen, i går og i natt da jeg måtte opp på do. Besvimte av smerte! Heldigvis var mannen min der og holdt meg og fikk lagt meg ned. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Hmmmmm :-)

Ja, jeg håper at både legger og lår blir litt vakrere enn de har vært de siste årene. Det verste har vært at jeg har vært så hoven - i foten og i lysken - så jeg håper det blir bedre.

Men fy søren så vondt jeg har hatt i leggmuskelen, i går og i natt da jeg måtte opp på do. Besvimte av smerte! Heldigvis var mannen min der og holdt meg og fikk lagt meg ned. Ekkelt!

Ja, jeg så et innlegg der du spurte om råd - har ingen, men det kan høres ut som du egentlig trenger noe muskelavslappende / betennelsesdempende. Har du kontaktet lege etter besvimelsen?

Ille greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er strikkbelte på min, så den føles ikke i det heletatt. Altså, den er jo "stram" rundt brystet, men i og med at det strikk så klemmer den ikke.

Oki. Kanskje jeg tester i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt treningsglede de siste fem årene i hvert fall. Men det skyldes nok at jeg er nødt til å trene for å holde ryggen i sjakk. Jeg bruker TerapiMaster som er det mest effektive for mine behov. Men det gjør det også vanvittig kjedelig, siden jeg tar de samme øvelsene uke ut og uke inn.

Jeg tar av og til pauser fra terapimastertreningen, får så utrolig nok i perioder. Synes det fungerer ganske bra å gjøre en del øvelser på ball i stedet, selv om det ikke er like effektivt, så er det i allefall morsommere. Også har jeg sneket meg med på bosutime beregnet på pensjonister, men det ble for tøft for ryggen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg tar av og til pauser fra terapimastertreningen, får så utrolig nok i perioder. Synes det fungerer ganske bra å gjøre en del øvelser på ball i stedet, selv om det ikke er like effektivt, så er det i allefall morsommere. Også har jeg sneket meg med på bosutime beregnet på pensjonister, men det ble for tøft for ryggen :-(

Godt å høre at det er flere som går lei av TerapiMaster. ;)

Før fikk jeg avveksling ved å være med på Mensendic-trening, men nå går de på et tidspunkt som ikke passer for meg.

Ball har jeg ikke trent med på lenge, kanskje jeg skulle gjøre det igjen, i hvert fall i stedet for et par av TM-øvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk ikke trent i går. Tror ikke jeg får til skikkelig trening før tidligst torsdag denne uken, men skal prøve å få til litt styrketrening i dag.

Nå er det torsdag. Hvordan har det gått med treningen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrittelleren har gjemt seg for at den vil at du skal kjøpe deg pulsklokke!

Kan jeg ikke få ha begge deler? Eller kanskje den er sjalu og har rømt hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke trent enda, men skal avgårde på treningssenteret mitt snart.

Treningsglede har jeg dessverre ikke, det er et like stort ork hver gang, og jeg trener 2-3 ggr i uka.

Hvordan orker du det når du ikke har noen glede av det? Når det bare er et ork? Eller blir det bedre når du først er kommet i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rocket litt med rockeringen i dag, men pga blåmerker i sideflesket etter gårsdagens harde økt, så orket jeg ikke så mye :(

Jeg har pulsklokke, men den holder skrittelleren min med selskap i skuffa på badet. Den motiverte meg litt ved at jeg økte hastigheten på turer, for kalorier forbrennes hurtigere når pulsen er høy.

Blåmerker etter bruk av rokkering? Trodde ikke det var mulig. Men antar du har det gøy mens du holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en kan vel ikke akkurat kalle det trenig: senga - badet - senga - ned trappa - sofaen - kjøkkenet - sofaen.... :-(

Kanskje ikke trening, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse skritt her, og skritttelleren var med! Men - den ville ikke telle og påstår den mangler batteri. Så da blir det leteaksjon her og, sukk....

Lykke til med leteaksjonen. Noen tips til hvor jeg kan lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvordan orker du det når du ikke har noen glede av det? Når det bare er et ork? Eller blir det bedre når du først er kommet i gang?

Jeg orker fordi jeg ikke har noe valg. Sluntrer jeg unna, så slår ryggen seg vrang med en gang. Sist det skjedde, ble jeg sengeliggende i 3 uker.

Men det positive er at treningen har andre bivirkninger også, som at jeg holder meg slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Blåmerker etter bruk av rokkering? Trodde ikke det var mulig. Men antar du har det gøy mens du holder på.

Ja, det er gøy å bruke den. Holdt på i ett i ca et kvarter i dag. Rockeringen er bulkete inni, derfor blåmerkene. Nå er de borte, og håper sideflesket er herdet nå :)

http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rocket litt med rockeringen i dag, men pga blåmerker i sideflesket etter gårsdagens harde økt, så orket jeg ikke så mye :(

Jeg har pulsklokke, men den holder skrittelleren min med selskap i skuffa på badet. Den motiverte meg litt ved at jeg økte hastigheten på turer, for kalorier forbrennes hurtigere når pulsen er høy.

Jeg rocka i fem minutter igår kveld og det gikk helt fint :)

Merka imidlertid at jeg var litt "sår" rundt midja idag, så idag turte jeg ikke mer enn et par minutter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...