Gå til innhold

Omtale av E.L.F-produkter. Sleng dere på :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Da har jeg testet noen av produktene. Har en øyenskygge igjen jeg ikke har testet.

Begynner med øyevippetanga. Fantastisk :o) Knallgod og myk å bruke, fikk skikkelig fin bøy på vippene. Den er mye bedre enn de som fåes på H&M, Vita osv. Anbefales virkelig. Hadde jeg brukt min faste mascara hadde jeg nok fått WOW-vipper :o)

Mascaraen klarte ikke å bevare bøyen på vippene. Brukte den vannfaste delen av den. Det er en vannfast del, og en ikke-vannfast. Den ga et naturlig resultat for de som liker det. En helt fin hverdagsmascara. Måtte jobbe litt mer med denne enn min faste mascara (Diorshow) for å få et fint resultat.

Neglelakken ser fin ut på, og tørket superraskt. Var nesten tørr etter 20 sekunder :o) Jeg kjøpte fargen Bubble Gum Pink, men fargen ligner vel mer Fluorescent Pink. Dekker fint etter to strøk.

Plumping Lip Glaze var også super. Kjøpte fargen Champagne, og den ser veldig naturlig og fin ut. Man tar en blank gloss på først. Den gir den kjølende følelsen lip-plumpere gir, deretter tar man på fargen. Jeg syns leppene ser større ut, men det er nok synsbedrag og ønsketenkning :o) Kommer til å kjøpe denne i flere farger. Føles veldig myk, og ikke klissete.

Super Glossy Lip Shine, i fargen watermelon. Fargen er ganske bra gjengitt på nettsiden. Gir fin farge, og kjennes god ut på leppene. Sitter bra, ikke klissete. Blir nok flere av denne også :o)

Duo eye shadow cream i fargen mocha swirl. den lilla fargen er mer brun, og den brune er litt mørkere. Lett å legge med fingrene, og lett å jevne ut. Føles litt klissete i starten, men det bedrer seg. Kan nok lønne seg med en primer under for at den skal holde lenger.

Waterproof eye liner pen. Fargen ash ble litt for naturlig for meg, men den svarte var god. Lett å legge på øvre øyelokk, litt verre på våtkanten, men det går. Hvor vannfast og holdbar den er vet jeg ikke enda. Føles som å tegne med en tusj egentlig.

Mineralfoundation i fargen warm. Fargen passet meg bra. Gir et veldig naturlig resultat, og dekker ikke mye. Derfor måtte jeg bruke ganske mye pudder for å jevne ut hudfargen. Men den føles bra på huden, og jeg kommer absolutt til å bruke den. Men jeg tror ikke jeg bestille ny. Tror den passer bra for dem som har ganske fin hud fra før, men vil jevne ut litt.

Alle produktene er jo ikke fantastiske, men de koster altså 16 kr stk :o) Veldig fin hverdagssminke som anbefales å prøve. Mye var bedre enn forventet.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

18

• Mary Poppins

5

• Lotte :o)

3

• Colette

3

Skrevet

Du høres smashing ut nå! :-)

Legg ut et bilde, da ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Hva er E.L.F-produkter?

www.eyeslipsface.no :o) Superbillig sminke, men bedre kvalitet enn vanlig billigsminke.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244803570' post='4164882]

Du høres smashing ut nå! :-)

Legg ut et bilde, da ;-)

Hehe.. tror ikke det blir aktuelt med noe bilde :o) Men sminka ser bra ut den. Hehe. Verre med den sminka sitter på ;O)

Skrevet

Hehe.. tror ikke det blir aktuelt med noe bilde :o) Men sminka ser bra ut den. Hehe. Verre med den sminka sitter på ;O)

Pingle ;-p Du kan jo bli dol-kjendis..! Benytt sjansen da, vel ;-)))

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1244804934' post='4164903]

Pingle ;-p Du kan jo bli dol-kjendis..! Benytt sjansen da, vel ;-)))

Blir nok ingen bilder av meg offentlig nei. Hehe.. Bestill litt sminke du og, så kan du benytte sjansen. Kan få den av meg :o)

Skrevet

Blir nok ingen bilder av meg offentlig nei. Hehe.. Bestill litt sminke du og, så kan du benytte sjansen. Kan få den av meg :o)

;-)

Jeg er et kjent fjes for mange nok dolere ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg fikk pakken direkte i postkassa igår :)

Bestilte mascara, mineral-øyeskygge, mineral-pudder, eyeliner og pudderkost.

Mascaraen var fin fordi den hadde vannfast mascara på den ene siden og vanlig på den andre:) Jeg kjøpte den i sort og er godt fornøyd med resultatet siden den sitter bra og vippene skiller seg fint.

Øyenskyggen var veldig fin på. Lett å legge og skiller seg ikke utover dagen. Ser like bra ut nå som idag tidlig :)

Mineralpudderet prøvde jeg bare så vidt. Jeg kjøpte en mørk variant til bruk når jeg er i syden i sommer. Jeg prøvde bittelitt av den i ansiktet idag tidlig og huden fikk en varm hudtone uten å se sminka ut.

Eyelineren (våt variant) er mørk brun og lett å legge pent helt innerst ved vippene. Ser like bra ut nå som når jeg la den idag tidlig.

Pudderkosten var myk og deilig. Den ser ut til å holde seg slik etter hyppig bruk. Mange pudderkoster blir lett for "harde" etter en stund.

Utrolig billig sminke som virker å ha bra kvalitet :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fikk pakken direkte i postkassa igår :)

Bestilte mascara, mineral-øyeskygge, mineral-pudder, eyeliner og pudderkost.

Mascaraen var fin fordi den hadde vannfast mascara på den ene siden og vanlig på den andre:) Jeg kjøpte den i sort og er godt fornøyd med resultatet siden den sitter bra og vippene skiller seg fint.

Øyenskyggen var veldig fin på. Lett å legge og skiller seg ikke utover dagen. Ser like bra ut nå som idag tidlig :)

Mineralpudderet prøvde jeg bare så vidt. Jeg kjøpte en mørk variant til bruk når jeg er i syden i sommer. Jeg prøvde bittelitt av den i ansiktet idag tidlig og huden fikk en varm hudtone uten å se sminka ut.

Eyelineren (våt variant) er mørk brun og lett å legge pent helt innerst ved vippene. Ser like bra ut nå som når jeg la den idag tidlig.

Pudderkosten var myk og deilig. Den ser ut til å holde seg slik etter hyppig bruk. Mange pudderkoster blir lett for "harde" etter en stund.

Utrolig billig sminke som virker å ha bra kvalitet :)

Jeg fikk den også rett i postkassa. Deilig :o)

Skrevet

Jeg fikk den også rett i postkassa. Deilig :o)

Jeg også - i går:-)

Jeg hadde bestilt mascara (som jeg ikke har prøvd enda fordi jeg var mer opptatt av å prøve Max Factor False Lash Effect som jeg også kjøpte i går:-), mineral øyenskygge, eyeliner (kajal), mineralblush (rouge) og duo øyenskygge - cream. Jeg har i dag prøvd krem-øyenskyggen, og den virket litt våt/klissete da jeg la den på, men det kom seg etter hvert. Sitter bra på plass enda. Og jeg har brukt kajalen - og den var omtrent som alle andre i sitt slag. Så så langt - helt grei sminke:-)

Men...jeg har aldri brukt mineral-øyenskygge og rouge før, og lurer litt på hvordan jeg påfører dette ut i fra "denne saltbøssepakningen" :-)

kjerringskinn
Skrevet

Jeg hadde bestilt mascara (som jeg ikke har prøvd enda fordi jeg var mer opptatt av å prøve Max Factor False Lash Effect som jeg også kjøpte i går:-), mineral øyenskygge, eyeliner (kajal), mineralblush (rouge) og duo øyenskygge - cream. Jeg har i dag prøvd krem-øyenskyggen, og den virket litt våt/klissete da jeg la den på, men det kom seg etter hvert. Sitter bra på plass enda. Og jeg har brukt kajalen - og den var omtrent som alle andre i sitt slag. Så så langt - helt grei sminke:-)

Men...jeg har aldri brukt mineral-øyenskygge og rouge før, og lurer litt på hvordan jeg påfører dette ut i fra "denne saltbøssepakningen" :-)

Påføring av mineralsminke skjer som følger: Dunk litt i boksen så det kommer opp litt pulver gjennom hullene. Dupp kosten oppi, dytt den deretter litt rundt i lokket for å fordele pulveret, dunk den av på kanten av boksen for å fjerne overflødig løst pulver og mal i vei!

Det er IKKE så omfattende som det høres ut som. Ellers er det en del opplæringsvideoer på youtube, f.eks denne:

Skrevet

Påføring av mineralsminke skjer som følger: Dunk litt i boksen så det kommer opp litt pulver gjennom hullene. Dupp kosten oppi, dytt den deretter litt rundt i lokket for å fordele pulveret, dunk den av på kanten av boksen for å fjerne overflødig løst pulver og mal i vei!

Det er IKKE så omfattende som det høres ut som. Ellers er det en del opplæringsvideoer på youtube, f.eks denne:

OK. Takk skal du ha :-)

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan var false lash effect? Vet mamma ikke syns den var noe særlig, og jeg syns den er dyr til å være "billigmerke". verdt pengene? Volum, lengde?

Bare strø litt pulver i lokket, og snurr kosten rundt i det. Dunk av det overflødige, og påfør :o)

Skrevet

Hvordan var false lash effect? Vet mamma ikke syns den var noe særlig, og jeg syns den er dyr til å være "billigmerke". verdt pengene? Volum, lengde?

Bare strø litt pulver i lokket, og snurr kosten rundt i det. Dunk av det overflødige, og påfør :o)

Jeg syntes den var ok, jeg. Jeg bruker vanligvis 2000 Calorie fra Max Factor. Jeg liker mascara som fester seg og synes uten at jeg behøver å ta på så mange "strøk" :-) Jeg har også prøvd mange dyre merker, men liker ikke de noe bedre, egentlig. Jeg merker egentlig ingen forskjell om de koster 150 eller 350 kr.

Ok:-) Jeg har sett noen instruksjonsvideoer på Youtube, og det er ser jo rimelig innviklet ut når det gjelder hudpleie, synes jeg....Mange farger og typer som skal på en i bestemt rekkefølge.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Det der skal jeg prøve altså! Når det er så billig er det ikke krise om fargen avviker litt fra det en tror. Og så er det naturlig, etter som det står iallefall. Jeg skal kjøpe meg en del av mineralpraoduktene. MEN siden en bestiller fra UK i norske kroner, er det sl ik at en bare kan bestille for kr 200 pr gang for å ungå toll?

Gjest forkortelser?
Skrevet

Hva er ELF? Jeg vet hva MILF er, er det noe lignende?

Skrevet

Det der skal jeg prøve altså! Når det er så billig er det ikke krise om fargen avviker litt fra det en tror. Og så er det naturlig, etter som det står iallefall. Jeg skal kjøpe meg en del av mineralpraoduktene. MEN siden en bestiller fra UK i norske kroner, er det sl ik at en bare kan bestille for kr 200 pr gang for å ungå toll?

For å unngå toll må bestillingen være på mindre enn 200 kroner (uten frakt). Men til de prisene får du jo en del for 200 kroner, da. Og for meg er det i alle fall greit med den grensen, da tar jeg ikke helt av og bestiller alt for mye med en gang.

Skal bestille en de, men prøver å finne ut hva forskjellen er på mineralsminke og vanlig sminke. Kanskje du kan hjelpe meg med det?

Skrevet

Hva er ELF? Jeg vet hva MILF er, er det noe lignende?

Jeg aner ikke hva MILF er, men ELF er et sminke-merke som kan bestilles over nett, lå en link til det for en stund siden. Det er sminke til utrolig lave priser, så det er en del dolere som har kastet seg rundt og bestilt. Og deler erfaringene i denne tråden (og så kan vi andre dra nytte av det).

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

For å unngå toll må bestillingen være på mindre enn 200 kroner (uten frakt). Men til de prisene får du jo en del for 200 kroner, da. Og for meg er det i alle fall greit med den grensen, da tar jeg ikke helt av og bestiller alt for mye med en gang.

Skal bestille en de, men prøver å finne ut hva forskjellen er på mineralsminke og vanlig sminke. Kanskje du kan hjelpe meg med det?

Jeg tror mineralsminke er bedre siden den lar huden puste. Men ikke sikker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...