Gå til innhold

Omtale av E.L.F-produkter. Sleng dere på :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Det der skal jeg prøve altså! Når det er så billig er det ikke krise om fargen avviker litt fra det en tror. Og så er det naturlig, etter som det står iallefall. Jeg skal kjøpe meg en del av mineralpraoduktene. MEN siden en bestiller fra UK i norske kroner, er det sl ik at en bare kan bestille for kr 200 pr gang for å ungå toll?

Hvis du tåler bismuth er sikkert mineralproduktene greie, men hvis ikke hadde jeg kjøpt noe annet. Jeg reagerte på den hvertfall. Masse prikker i ansiktet i dag. Nei, jeg holder meg til mine faste mineralmerker :o) Billige de og.

Men de andre produktene likte jeg faktisk. Øyenskygge, lipgloss osv. Alt som ikke ligger på huden.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

18

• Mary Poppins

5

• Lotte :o)

3

• Colette

3

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Hvis du tåler bismuth er sikkert mineralproduktene greie, men hvis ikke hadde jeg kjøpt noe annet. Jeg reagerte på den hvertfall. Masse prikker i ansiktet i dag. Nei, jeg holder meg til mine faste mineralmerker :o) Billige de og.

Men de andre produktene likte jeg faktisk. Øyenskygge, lipgloss osv. Alt som ikke ligger på huden.

Hva er bismuth?

Gjest togli
Skrevet

Jeg aner ikke hva MILF er, men ELF er et sminke-merke som kan bestilles over nett, lå en link til det for en stund siden. Det er sminke til utrolig lave priser, så det er en del dolere som har kastet seg rundt og bestilt. Og deler erfaringene i denne tråden (og så kan vi andre dra nytte av det).

Jeg har nettopp lært at MILF betyr "Mother I Like to Fuck", så jeg tipper nicket "forkortelser" driver og fjoller litt med oss her ;)

Gjest togli
Skrevet

For å unngå toll må bestillingen være på mindre enn 200 kroner (uten frakt). Men til de prisene får du jo en del for 200 kroner, da. Og for meg er det i alle fall greit med den grensen, da tar jeg ikke helt av og bestiller alt for mye med en gang.

Skal bestille en de, men prøver å finne ut hva forskjellen er på mineralsminke og vanlig sminke. Kanskje du kan hjelpe meg med det?

Mineralsminke skal visstnok ikke tette igjen porene i huden slik vanlig sminke har en tendens til å gjøre. Jeg ser at "candyqueen" ikke tålte pudderet, men jeg har ikke merket noe negativt på meg selv (prøvd bare i to dager). Mitt mineralpudder er derimot såpass mørkt (pga jeg skal bruke det når jeg er i Spania) at jeg ikke har prøvd annet enn en lett dæsj på huden. Ble veldig fint da iallefall:)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg aner ikke hva MILF er, men ELF er et sminke-merke som kan bestilles over nett, lå en link til det for en stund siden. Det er sminke til utrolig lave priser, så det er en del dolere som har kastet seg rundt og bestilt. Og deler erfaringene i denne tråden (og så kan vi andre dra nytte av det).

MILF = Mother I'd like to f*** ;-)

Mary Poppins
Skrevet

http://ezinearticles.com/?Bismuth-Oxychloride-in-Mineral-Makeup&id=1514493

Det er ikke alle som reagerer på det, men det gjorde hvertfall jeg. Har aldri brukt mineralsminke med bismuth før, men nå fant jeg hvertfall ut at jeg reagerer.

Holder meg til EM, og Meow :o)

Siden du roser Everyday minerals så mye så gikk jeg inn på nettsiden deres nå og det høres jo veldig bra ut. Jeg trenger en ny foundation som er litt mørkere siden jeg blir ganske brun om sommeren. Jeg er jo egentlig veldig fornøyd med I.d men det virker som I.d er en god del dyrere? Jeg ser at "base" bare koster $12??? Er base det samme som foundation? Isåfall er jo det helt utrolig billig? Eller har jeg misforstått noe her?

candyqueen_83
Skrevet

Siden du roser Everyday minerals så mye så gikk jeg inn på nettsiden deres nå og det høres jo veldig bra ut. Jeg trenger en ny foundation som er litt mørkere siden jeg blir ganske brun om sommeren. Jeg er jo egentlig veldig fornøyd med I.d men det virker som I.d er en god del dyrere? Jeg ser at "base" bare koster $12??? Er base det samme som foundation? Isåfall er jo det helt utrolig billig? Eller har jeg misforstått noe her?

Ja, base er foundation :o) Det er veldig billig. Koster ca 30 kr (kun frakt) for sample kit. Da får du vel 3 foundation i små bokser, 1 blush og 1 concealer. Lønner seg å bestille det for å finne riktig farge først. De holder en stund de små boksene og :o) Husker ikke helt hvor store de største boksene er.

Må finne riktig finish også da. Den vanligste er vel original glo. Intense passer ikke til veldig tørr hud vet jeg.

Prøv da vel :o) Liker du det ikke kosta det jo ikke mer enn 30 kr heller :o) Veldig mange som er fornøyde hvertfall.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, base er foundation :o) Det er veldig billig. Koster ca 30 kr (kun frakt) for sample kit. Da får du vel 3 foundation i små bokser, 1 blush og 1 concealer. Lønner seg å bestille det for å finne riktig farge først. De holder en stund de små boksene og :o) Husker ikke helt hvor store de største boksene er.

Må finne riktig finish også da. Den vanligste er vel original glo. Intense passer ikke til veldig tørr hud vet jeg.

Prøv da vel :o) Liker du det ikke kosta det jo ikke mer enn 30 kr heller :o) Veldig mange som er fornøyde hvertfall.

Ok takk for tips :) Da skal jeg gå till innkjøp :) Vet du forresten hvor lang leveringstid det er?

candyqueen_83
Skrevet

Ok takk for tips :) Da skal jeg gå till innkjøp :) Vet du forresten hvor lang leveringstid det er?

Ganske lang.. 2-3 uker.

også en mor
Skrevet

Hos meg var det akkurat én uke :)

candyqueen_83
Skrevet

Hos meg var det akkurat én uke :)

Jøss, det var kort tid til å være fra dem :o) Det varierer vel litt. Bruker man det fast bør man hvertfall bestille i god tid før det gamle er brukt opp.

også en mor
Skrevet

Sorry. Gikk utifra at du spurte om E.L.F produktene. (gikk på siste 100) EM-produktene brukte ca 2 uker til meg :)

candyqueen_83
Skrevet

Sorry. Gikk utifra at du spurte om E.L.F produktene. (gikk på siste 100) EM-produktene brukte ca 2 uker til meg :)

Hehe :o)

candyqueen_83
Skrevet

Endte du opp med å bruke et av merkene, eller byttet du til noe annet?

også en mor
Skrevet

Endte du opp med å bruke et av merkene, eller byttet du til noe annet?

Har brukt de om hverandre og er kjempefornøyd med begge :) Bruker ikke såå mye og har hatt plenty med de prøvene som er ganske drøye i bruk.

candyqueen_83
Skrevet

Har brukt de om hverandre og er kjempefornøyd med begge :) Bruker ikke såå mye og har hatt plenty med de prøvene som er ganske drøye i bruk.

Prøvene varer lenge selv om man bruker det hver dag og :o) Jeg har bestilt prøver flere ganger, og bytter litt på farger.

• 1 måned senere...
candyqueen_83
Skrevet

Bestilte du prøver? Fått dem?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bestilte en liten prøve på I.D også :o) Syns forsåvidt det var bra, men fikk jo ikke brukt det lenge nok til å se om jeg reagerte på det. Eneste jeg syntes trakk ned var at jeg måtte bruke veldig mye pudder for å få litt dekkevne. Brukte opp en prøveboks av grei størrelse på to dager! Tror det hadde blitt dyrt i lengden.

Men da jeg hadde fått dekkevne syntes jeg resultatet var bra :o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bestilte en liten prøve på I.D også :o) Syns forsåvidt det var bra, men fikk jo ikke brukt det lenge nok til å se om jeg reagerte på det. Eneste jeg syntes trakk ned var at jeg måtte bruke veldig mye pudder for å få litt dekkevne. Brukte opp en prøveboks av grei størrelse på to dager! Tror det hadde blitt dyrt i lengden.

Men da jeg hadde fått dekkevne syntes jeg resultatet var bra :o)

Jeg bestilte da jeg kom hjem fra ferie, og har fått brev i posten at jeg kan hente det på postkontoret, så det skal jeg imrg :) Synes det har vært ganske lang leveringstid, men nå er jeg også veldig utålmodig da :D

Gleder meg ihvertfal til å prøve:-) Jeg har ikke merket at I.D ikke dekker så godt men nå har jeg ganske "glatt" hud så behovet for dekkevne er ikke så stor. Men jeg håper jeg synes Everyday Minerals er like bra for det er jo en helt utrolig bra pris sammenliknet med I.D som er ganske dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...